Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zira1994 schreef:Hier al mensen een idee voor welke kinderwagen ze gaan en waarom? Ik zie door de bomen het bos niet meer haha

gelukkig met de baby wel alles goed. Je zult wel beurs zijn nu.
Sannens schreef:Mijn dochtertje is echt net twee als de tweede komt. Er zitten 11 dagen tussen haar verjaardag en de uitgerekende datum. Wel of geen duo wagen, en waar moeten we dat ding dan in godsnaam kwijt. Iemand tips? Ik weet ook niet tot wanneer we de wagen voor haar willen gebruiken. Ze loopt nu ongeveer een maandje (ze is 18 maanden).
 Ik heb er nog net adapters bij kunnen krijgen voor de maxi cosi, die worden nu niet meer gemaakt. De duo wagen zelf is ingeklapt ongeveer even groot als mijn kinderwagen nu, dus qua ruimte valt het best mee.                                                         
 Fijn om jullie ervaringen in ieder geval vast te lezen!
) waardoor ik me op sommige momenten afvraag 'ben ik nog wel zwanger?'. Heel irritant. Of nouja ook wel weer heel fijn dat ik geen klachten heb, maar heel dubbel haha.                                                         
 Afgelopen zondag was ik 12 weken zwanger, we zijn uitgerekend op 22 december 
 Wordt spannend met de kerst!