Qua autostoel hadden we eerst een oude maxi cosi pebbles met isofox, die gaan we nu ook weer gebruiken voor de tweede. Vond ik meer dan prima werken en heel handig dat die op de kinderwagen kan (met adapters op de musty evo, dit kan bij heel veel andere merk kinderwagens met adapters).
Mijn zoontje zit nu in de maxi cosi mica pro eco i-size. Die draait naar je toe en kan ook achterwaarts.
Ik vond al die dingen met naar je toe echt een beetje overdreven worden. Mijn lichaam werkt nog goed genoeg om mijn kind in en uit de auto te zetten. Dat de stoel naar me toe draait vind ik al luxe genoeg. 
Sannens schreef:Mijn dochtertje is echt net twee als de tweede komt. Er zitten 11 dagen tussen haar verjaardag en de uitgerekende datum. Wel of geen duo wagen, en waar moeten we dat ding dan in godsnaam kwijt. Iemand tips? Ik weet ook niet tot wanneer we de wagen voor haar willen gebruiken. Ze loopt nu ongeveer een maandje (ze is 18 maanden).
Mijn zoontje is 7 dagen na de uitgerekende datum jarig, wordt dan ook 2. Hoor van verschillende mensen dat ze heeel blij waren met de duowagen die ik nu heb gekocht. Mijn zoontje loopt al sinds februari los, maar als ik die bv in de dierentuin los laat lopen dan rent hij weg en mag ik er achteraan gaan. Ik ga dat echt niet met zo'n plankje proberen..
Ik heb er nog net adapters bij kunnen krijgen voor de maxi cosi, die worden nu niet meer gemaakt. De duo wagen zelf is ingeklapt ongeveer even groot als mijn kinderwagen nu, dus qua ruimte valt het best mee.