Ik zou nog een lijstje maken voor een meeting ( het heeft even geduurd iets met uitstelgedrag en dan weer vergeten)
Ik zet de namen er van iedereen bij die het leuk lijkt om mee te gaan. Mochten mensen nog mee willen of afhaken is dat natuurlijk helemaal oké!
Leukste is denk ik als er een mtbgroep is en een wielrengroep zodat er voor iedereen een clubje is om aan te sluiten naar wens. Ik heb zelf bijv wel voorkeur voor een mtbgroep, maar bij te weinig aanmeldingen vind ik het ook niet erg om aan te sluiten bij een wielrengroep ( al ligt mijn tempo wel veel lager)
Aanmeldingen voor meetingikzelf ( zebrastreep)
MarliesV
Gothico
T2T
Maaikemuis
Laran
Thami
Als ik iemand ben vergeten, geeft even een seintje! Het is best lastig terug te lezen.
Ik ga denk ik voor het gemak maar een aantal data in een online datumprikker gooien zodat iedereen dat kan invullen met voorkeur. Zelf werk ik één keer in de twee weken beide dagen in het weekend.
Dan is een locatie nog handig om te bedenken, een centraal punt is natuurlijk handig waar voor beide soorten fietsen wat te doen is. Ik ken behalve de routes in Drenthe en de Veluwe nog niet zoveel dus als iemand ideeën heeft deel ze vooral.
Linkt naar data prikker:
https://datumprikker.nl/pgxufjjq7gzt6uvc Ik heb de data nu een beetje gezet op de weekenden dat ik vrij ben en nog niks gepland heb staan. Maar andere momenten zouden ook nog kunnen. In mijn vakantie ben ik 1,5 week op de Veluwe in ieder geval.
Ik heb als poll nog 2 locaties toegevoegd, maar daarin zouden we ook nog wat kunnen switchten uiteraard.