Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(gaan ze het niet mee eens zijn maar dat zien we wel) 

Dimphyl schreef:Och ja jasz dat zijn echt nog de "handenvol" leeftijden. Lastig, hopelijk vindt je een balans erin.
Suus_toes heel veel sterkte met pony, hopelijk komt t goed.

Dat was dan voor de Nipt en nog wat vitamines, toxoplasmose, ... En urine is 2 keer gecontroleerd met zo'n urinestick, dus niet naar het labo. Volgende controle krijg ik dan de glucosetest en gaan ze nogmaals controleren op toxoplasmose en CMV. Wel wordt er elke 6, 8w bloed genomen bij mijn huisarts voor het opvolgen van mijn schildklier.

Herkenbaar die aftakelende hersenen  
 Lijkt mij ook vermoeiend om nog te moeten werken. Wat dat betreft wel fijn dat ik in de ziektewet zit
 Fijn dat je man ook zo goed meehelpt. Scheeld toch wel. Helaas hoor je ook wel eens anders. Denk aan jezelf 
 Ook fijn dat je echo goed was 
  Apart he dat de baby het dan ook merkt. Fijn dat ze nog even terug schopte haha
 Voel het uitmesten niet eens zozeer in mijn buikspieren. Maar lig daarna plat van de rugpijn. Nu heb ik maar 5 stallen. Naar alsnog. Hahaha ja dat geloof ik! Van mij mogen ze niet meer zo hard met mij lopen. Gelukkig is mijn merrie zelf ook drachtig 
 Mede gabber man haha. Vind je het zelf ook leuk? Ik kan best naar een paar nummers luisteren, vind ik nog wel leuk. Maar langer dan een uur lang hardcore wordt ik echt gek 
 Geef mij maar rock. Lekker 80s en 90s 
 Of metal(core). 
 ben meer van de techno of gewoon good old pop muziek