Ik vind dat het gewoon heel poedersuiker dat ik niet weet wanneer het precies gebeurt en wat me dan te wachten staat, ik heb liever dat het nu gewoon losbreekt en ik er morgen vanaf ben. Bel morgen de verloskundige of ze iets kunnen geven om het te versnellen.
Verschrikkelijk meiden, mijn hart huilt voor jullie
Hier weer op r wachtbankje. Gisteren positieve ovulatietest gehad en gisterenavond krampjes in de linkerkant van m'n buik. Meer dan genoeg geklust afgelopen week dus nu weer in spanning afwachten..
Froukje: ik kan me voorstellen dat je niks hebt aan die onzekerheid, echt vreselijk hopelijk kan de verloskundige iets voor je betekenen.
Angela: hopelijk stopt het bloedverlies snel
Primavera: altijd spannend dag rottige wachtbankje. Ik zal voor je duimen!!
Ik ben op dit moment op vakantie en heb de ovulatietesten meegenomen. Het is hier zo warm en plakkerig dat m’n libido niet hoog ligt herkenbaar voor mensen? Ik begin denk ik met testen vanaf cyclusdag 14, omdat ik niet weet of m’n cyclus al helemaal weer goed is sinds m’n coronavaccin. Ik kijk wel even hoe m’n lichaam dan voelt. Ik verwacht m’n positieve ovulatietest op cyclusdag 21 - 25. Afhankelijk daarvan weet ik m’n nod. Wel een gepuzzel zo op vakantie, maar ik wil ook niet eens kans “verspillen”.
M’n vorige menstruatie was trouwens heel heftig. Veel bloedverlies en stolsels. Een bekende van mij zei dat het nog wel eens zo zou kunnen zijn dat de innesteling niet helemaal goed is gegaan (volgens mij zei iemand hier dat ook).
Nou sorry voor de lange update ik ga weer genieten aan het strand!
Oh jeetje Bodhi wat lastig! En wat een lange cyclus joh! Heb je altijd zo'n lange cyclussen? snap dat je je kansen niet weg wilt gooien nee, maar Gewoon om de dag klussen zit je altijd goed toch? Wel lekker hoor vakantie! Geniet ervan
Hier afgelopen dagen ook meer 'voor t moetje' gedaan. Wil absoluut mijn kansen ook niet weggooien maar merk toch aan mijn lichaam dat zovaak klussen achter elkaar (nu in vruchtbare periode zeer regelmatig geklust tot sommige dagen zelfs achtereen) toch nog een aanslag is op mijn lichaam. Gisteren wilde ik dus eigenlijk overslaan omdat het voormij echt gevoelig begon te worden en toen werd mijn ovulatietest ineens positief
Zou ik vandaag voor de zekerheid ook nog eens moeten klussen denken jullie?
Onze eerste wordt volgende week 1 en we hebben het al wel over een tweede. Nu was mijn eerste bevalling een keizersnee en raden ze het daarna het eerste jaar af om opnieuw zwanger te worden.
Ik ben absoluut niet bezig met ovulatietesten maar als een tweede zich aandient is die zeker welkom
@Maanlicht gefeliciteerd
@ Bodhi geniet van je vakantie en van elkaar
@ Froukje heel veel sterkte de komende dagen
@Primavera als je gister aan de klus bent geweest kun je vandaag wel overslaan en morgen weer denk ik. Je bent na de ei sprong nog 1 dag vruchtbaar en zaad overleefd 24 uur dus om de dag is genoeg als het voor jou gevoelig wordt om iedere dag bezig te zijn
Primavera
Geplaatst: 27-06-22 09:45
Sterkte Froukje Ik hoop voor jullie ook dat je er snel en pijnloos doorheen kan gaan. Tis allemaal al moeilijk genoeg
Leuk Ynskek! Welkom Ik hoop voor je dat je snel een positieve test in je handen mag houden
Ja we hebben veel hartjes verzameld afgelopen dagen (en dus 26-6 een positieve ovulatie test)