Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dimphyl schreef:Nee hoor. Het ging erom dat dit een corona topic is en niet een 'wappies zijn gestoord want ze geloven allemaal niet in 9/11' topic. Wat ook na een mod opmerking niet gesnapt werd.
Daphara schreef:Mensen belachelijk maken is niet de bedoeling!
Volgens mij ook niet toegestaan op Bokt, maar ik ben het wel volkomen met Karl eens dat het uitnodigen van mensen, terwijl je zelf Corona verdacht bent, echt een hele domme actie is en dat zeker ook gezegd mag worden!
Er gaan nog steeds mensen dood aan COVID, ook aan de Omicron variant.
Eretria schreef:Daphara schreef:Mensen belachelijk maken is niet de bedoeling!
Volgens mij ook niet toegestaan op Bokt, maar ik ben het wel volkomen met Karl eens dat het uitnodigen van mensen, terwijl je zelf Corona verdacht bent, echt een hele domme actie is en dat zeker ook gezegd mag worden!
Er gaan ook mensen dood aan (de gevolgen van) de vaccinaties, maar dat mag niet gezegd worden want dan ben je een wappie![]()
Net als de boel in twijfel trekken, dan ben je ook maar gelijk een wappie.
Eretria schreef:Daphara schreef:Mensen belachelijk maken is niet de bedoeling!
Er gaan ook mensen dood aan (de gevolgen van) de vaccinaties, maar dat mag niet gezegd worden want dan ben je een wappie![]()
Net als de boel in twijfel trekken, dan ben je ook maar gelijk een wappie.
Eretria schreef:Ik blijf het grappig vinden hoe men wil blijven ontkennen of het niet in wil zien van de vaccinaties. Vooral hier op bokt is men super goedgelovig.
En nee ik ga geen prikken nemen voor een vakantie, onzinnig.
En ik in de slachtofferrol? Geloof dat je de verkeerde hebt gequoted.
Ik snap ook nog steeds niet waarom het corona gebeuren zo wordt opgeblazen. eR gAaN mEnSeN aAn DoOd. Ja er gaan ook mensen dood aan griep, gaan we dan daarvoor ook de wereld maar op slot doen?
Het is ook triest dat er mensen aan overlijden, het punt is dat aan vanalles mensen dood kunnen gaan en dat boeit niemand, maar corona moet men maar bang voor zijn. Corona gaat niet meer weg, het leven zou een stuk mooier zijn zonder dat gezeik met de ‘regeltjes’, QR codes, vaccinatie apartheid, testen…
Eretria schreef:Ik blijf het grappig vinden hoe men wil blijven ontkennen of het niet in wil zien van de vaccinaties. Vooral hier op bokt is men super goedgelovig.
Ik snap ook nog steeds niet waarom het corona gebeuren zo wordt opgeblazen. eR gAaN mEnSeN aAn DoOd. Ja er gaan ook mensen dood aan griep, gaan we dan daarvoor ook de wereld maar op slot doen?
Het is ook triest dat er mensen aan overlijden, het punt is dat aan vanalles mensen dood kunnen gaan en dat boeit niemand, maar corona moet men maar bang voor zijn. Corona gaat niet meer weg, het leven zou een stuk mooier zijn zonder dat gezeik met de ‘regeltjes’, QR codes, vaccinatie apartheid, testen…
Dinopino schreef:In 2018 heeft hier in Duitsland de griep het systeem volledig overbelast. Door de duitse overheid is op hun officiele webpagine verklaard, dat gedurende de gehele pandemie er geen moment is geweest dat het gezondheidssysteem is overbelast. Dus om nou te zeggen dat griep het zorgsysteem niet belast vind ik in ieder geval hier in Duitsland niet van toepassing.
Dinopino schreef:ik geef antwoord op een bewering van Verootje. Zij beweerden dat het systeem nooit zo is overbelast door de griep. Dit spreek ik tegen voor Duitsland. De bron kun je op de officiele site vinden van regering van Duitsland.
Dinopino schreef:Ik heb enkel de bewering van verootje tegen gesproken die meende dat een systeem nog nooit is overbelast door de griep. Dit was wel het geval in 2018, toen de mensen uit het ziekenhuis werden geweerd. De regering heeft toegegeven dat gedurende de hele pandemie het systeem nooit is overbelast.
Wat je ervan vind is niet aan mij.Je kunt het op hun site vinden.
Dinopino schreef:Ik heb enkel de bewering van verootje tegen gesproken die meende dat een systeem nog nooit is overbelast door de griep. Dit was wel het geval in 2018, toen de mensen uit het ziekenhuis werden geweerd. De regering heeft toegegeven dat gedurende de hele pandemie het systeem nooit is overbelast.
Wat je ervan vind is niet aan mij.Je kunt het op hun site vinden.