Ritualsverslaafden deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 18:48

Swah schreef:
Thanks Ashleytjuhh. Voor de zekerheid dan maar tijdig inslaan.

Of wachten tot de zomersale?

Urona447

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 18:51

Ik zou wachten tot de sale en het zou mij niks verbazen als Rituals deze Limited gewoon aanhoudt onder het corona motto.

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 18:56

Dat zou ik niet erg vinden :D

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 19:13

Ik wel, ik ben toe aan nieuwe geuren en niet aan nieuwe verpakkingen en het verpesten van oude lijnen ( budhha-mehr).

Oke klaagmodus uit ;)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 19:41

Urona447 schreef:
Ik wel, ik ben toe aan nieuwe geuren en niet aan nieuwe verpakkingen en het verpesten van oude lijnen ( budhha-mehr).

Oke klaagmodus uit ;)

Ik wil ook graag nieuwe geuren en dit jaar een lekkere winter limited graag, maar de buddha naar mehr vind ik dan wel weer een dikke verbetering hihi.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 20:58

van Dao staat de cartridge in de sale

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 21:01

Ashleytjuhh schreef:

Die staat Al 3 sales online hihi :)

Mijn “kerstpakket” vandaag bezorgd. Gek genoeg wil ik steeds meer op gaan ruimen, dus ook uitzoeken wat eventueel weg mag hihi :)

Geen idee wat loos is, maar zoveel zin in, ergens op een eerstvolgende vrije dag volgende week donderdag..

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 21:04

Klopt Banyu maar omdat sommige hier dao nog zochten.
Opruimen? ben je zwanger :+

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 21:35

Banyu schreef:
Ashleytjuhh schreef:

Die staat Al 3 sales online hihi :)

Mijn “kerstpakket” vandaag bezorgd. Gek genoeg wil ik steeds meer op gaan ruimen, dus ook uitzoeken wat eventueel weg mag hihi :)

Geen idee wat loos is, maar zoveel zin in, ergens op een eerstvolgende vrije dag volgende week donderdag..

Hahaha ik heb hier vorige week met heel veel enthousiastme mijn hele keukenla geordend in allemaal curver opbergblikken i.p.v. allemaal losse doosjes en verpakkingen. Misschien is het de tijd van het jaar :')

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 21:46

Ashleytjuhh schreef:
Klopt Banyu maar omdat sommige hier dao nog zochten.
Opruimen? ben je zwanger :+

Gelukkig niet!
Maar heb zelfs maar een planner aangeschaft, want werd chaos in me hoofd!

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 12:02

Een stille meelezer hier. :)

Ik heb nog een Yalda kaars staan welke ik nog nooit heb aangedaan en vroeg mij af of iemand hier weet wat deze kaarsen een beetje waard zijn? Zie op marktplaats verschillende bedragen maar bij sommige bedragen voelt het bijna alsof je iemand oplicht haha :P

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-22 12:17

Ik heb geen verstand van Yalda, maar ik zie ze regelmatig voorbij komen op MP en Vinted. Volgens mij zijn ze dan meestal zo rond de 35 of 40 euro, met de verpakking erbij.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 13:13

Iemand die weet of ze met Oudh foam gestopt zijn?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 15:52

Ashleytjuhh schreef:
Iemand die weet of ze met Oudh foam gestopt zijn?

Die komt weer terug, en wordt waarschijnlijk in het vaste assortiment, en de winkels ook opgenomen! ;-)

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 16:13

Dankje! Dan zal ons ma blij zijn

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 16:29

Ashleytjuhh schreef:
Dankje! Dan zal ons ma blij zijn

Ik weet niet wanneer natuurlijk, vanwege de lockdown nu, die (denk ik) gewoonweg verlengd gaat worden. Gelukkig heb ik er eentje staan.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 16:30

Vanmiddag alleen srub gekocht bij de winkel. Dacht, kan altijd nog bestellen, maar die staan ook niet meer op de sale zo te zien....

MAAR, zoek ik via google dan wel! ;)

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 16:32

Banyu schreef:
Vanmiddag alleen srub gekocht bij de winkel. Dacht, kan altijd nog bestellen, maar die staan ook niet meer op de sale zo te zien....

Wat zoek je uit de sale? soms kun je ook google en dan kijken of de winkel het nog op voorraad heeft

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 17:39

Niks bijzonders, in de winkel is genoeg voorraad, dat weet ik.
Via google ben ik wel op een linkje gekomen.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 10:51

Hier rare dingen aan de hand met mijn bestelling -O-

In de sale een grote bestelling gedaan en deels betaald met een cadeaubon die ik van mijn werk had. Andere deel op Klarna gezet.
Vanuit Rituals nul bericht, mijn bestelling zou donderdag geleverd moeten worden. Van Klarna dagelijks mail dat mijn bestelling is aangepast, maar ik zie nergens wat dan. :\ en het bedrag zou nog maar 9 euro zijn. Ik heb nu maar een FB chat bericht naar Rituals gestuurd want in mijn account laadt de bestelling ook niet meer. Heel vreemd.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 11:01

Pfff nou ik ben dagen bezig geweest met m'n bestelling en heb 0 reactie gekregen op WhatsApp en 0 reactie gekregen op FB chat. Uiteindelijk telefonisch contact gehad en zij zou me een mail sturen wat niet gebeurd is. Toen nog een keer telefonisch contact gehad en toen had ik antwoord op mijn vraag. Oh en beide keren megalang in de wacht gestaan toen ik belde.

Ben gek op Rituals maar de klantenservice..

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 11:12

Wat vervelend Leo en Jildau, jammer eigenlijk he dat bij zo'n bedrijf de klantenservice zo slecht is. Die ervaring heb ik zelf ook.
Hopelijk komt t goed met jullie pakketjes!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 11:25

Mars schreef:
Wat vervelend Leo en Jildau, jammer eigenlijk he dat bij zo'n bedrijf de klantenservice zo slecht is. Die ervaring heb ik zelf ook.

Ik wilde betalen met een VVV bon wat niet lukte maar het schijnt dat je maar tot €50 met zo'n bon kan betalen en ik had een bon van €60. Ook gek eigenlijk.. Heb nu dus twee bestellingen gedaan want dan kon het wel. Mis je alleen wel het kadootje wat je vanaf €60 krijgt. :D

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 12:18

Jildau schreef:
Ik wilde betalen met een VVV bon wat niet lukte maar het schijnt dat je maar tot €50 met zo'n bon kan betalen en ik had een bon van €60. Ook gek eigenlijk.. Heb nu dus twee bestellingen gedaan want dan kon het wel. Mis je alleen wel het kadootje wat je vanaf €60 krijgt. :D

Dit is wettelijk geregeld voor alle multi-pay giftcards zoals VVV (multi-pay giftcards zijn giftcards die je bij verschillende webshops kunt inwisselen). Daar hebben de webshops weinig aan te veranderen, want zij kunnen enkel uitvoerend deze regels doorvoeren.

Jildau schreef:
Pfff nou ik ben dagen bezig geweest met m'n bestelling en heb 0 reactie gekregen op WhatsApp en 0 reactie gekregen op FB chat. Uiteindelijk telefonisch contact gehad en zij zou me een mail sturen wat niet gebeurd is. Toen nog een keer telefonisch contact gehad en toen had ik antwoord op mijn vraag. Oh en beide keren megalang in de wacht gestaan toen ik belde.

Ben gek op Rituals maar de klantenservice..

Houd er rekening mee dat wanneer je elke keer opnieuw berichten stuurt je achterin de 'rij' komt met nieuwe berichten, dus dat werkt ook niet mee aan je eigen wachtproces :j Het is nog steeds vrij druk overal (merk het zelf ook bij andere webshops) maar iedereen doet hun best.

Leo schreef:
Hier rare dingen aan de hand met mijn bestelling -O-

In de sale een grote bestelling gedaan en deels betaald met een cadeaubon die ik van mijn werk had. Andere deel op Klarna gezet.
Vanuit Rituals nul bericht, mijn bestelling zou donderdag geleverd moeten worden. Van Klarna dagelijks mail dat mijn bestelling is aangepast, maar ik zie nergens wat dan. : en het bedrag zou nog maar 9 euro zijn. Ik heb nu maar een FB chat bericht naar Rituals gestuurd want in mijn account laadt de bestelling ook niet meer. Heel vreemd.

Kan zijn dat een aantal producten out of stock zijn, je hebt wel een mailtje gehad van Klarna dat er een aanpassing is geweest begrijp ik? Staat je bestelnummer hierin vermeld? Het kan soms gebeuren dat de mails met order confirms in de spam inbox verdwijnen of dat er een verkeerd e-mailadres is ingetypt (typfoutje o.i.d) bij het bestellen en dat je daardoor het mailtje niet hebt. Als er in de Klarna mail/factuur een ordernummer vermeld staat; is de order wel 'doorgekomen' of in ieder geval bekend en zou ik die referentie ook even meesturen. Kunnen ze je sneller helpen!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 12:20

Jildau schreef:
Mars schreef:

Werkt bij alle webwinkels overigen zo i.v.m. tegengaan van witwaspraktijken. Zijn Europese regels dus kan Rituals niet zoveel aan doen :)