Swah schreef:Thanks Ashleytjuhh. Voor de zekerheid dan maar tijdig inslaan.
Of wachten tot de zomersale?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urona447 schreef:Ik wel, ik ben toe aan nieuwe geuren en niet aan nieuwe verpakkingen en het verpesten van oude lijnen ( budhha-mehr).
Oke klaagmodus uit
Ashleytjuhh schreef:van Dao staat de cartridge in de sale
Banyu schreef:Ashleytjuhh schreef:van Dao staat de cartridge in de sale
Die staat Al 3 sales online hihi
Mijn “kerstpakket” vandaag bezorgd. Gek genoeg wil ik steeds meer op gaan ruimen, dus ook uitzoeken wat eventueel weg mag hihi
Geen idee wat loos is, maar zoveel zin in, ergens op een eerstvolgende vrije dag volgende week donderdag..
Mars schreef:Wat vervelend Leo en Jildau, jammer eigenlijk he dat bij zo'n bedrijf de klantenservice zo slecht is. Die ervaring heb ik zelf ook.
Hopelijk komt t goed met jullie pakketjes!
Jildau schreef:Ik wilde betalen met een VVV bon wat niet lukte maar het schijnt dat je maar tot €50 met zo'n bon kan betalen en ik had een bon van €60. Ook gek eigenlijk.. Heb nu dus twee bestellingen gedaan want dan kon het wel. Mis je alleen wel het kadootje wat je vanaf €60 krijgt.
Jildau schreef:Pfff nou ik ben dagen bezig geweest met m'n bestelling en heb 0 reactie gekregen op WhatsApp en 0 reactie gekregen op FB chat. Uiteindelijk telefonisch contact gehad en zij zou me een mail sturen wat niet gebeurd is. Toen nog een keer telefonisch contact gehad en toen had ik antwoord op mijn vraag. Oh en beide keren megalang in de wacht gestaan toen ik belde.
Ben gek op Rituals maar de klantenservice..
Leo schreef:Hier rare dingen aan de hand met mijn bestelling
In de sale een grote bestelling gedaan en deels betaald met een cadeaubon die ik van mijn werk had. Andere deel op Klarna gezet.
Vanuit Rituals nul bericht, mijn bestelling zou donderdag geleverd moeten worden. Van Klarna dagelijks mail dat mijn bestelling is aangepast, maar ik zie nergens wat dan.en het bedrag zou nog maar 9 euro zijn. Ik heb nu maar een FB chat bericht naar Rituals gestuurd want in mijn account laadt de bestelling ook niet meer. Heel vreemd.
Jildau schreef:Mars schreef:Wat vervelend Leo en Jildau, jammer eigenlijk he dat bij zo'n bedrijf de klantenservice zo slecht is. Die ervaring heb ik zelf ook.
Hopelijk komt t goed met jullie pakketjes!
Ik wilde betalen met een VVV bon wat niet lukte maar het schijnt dat je maar tot €50 met zo'n bon kan betalen en ik had een bon van €60. Ook gek eigenlijk.. Heb nu dus twee bestellingen gedaan want dan kon het wel. Mis je alleen wel het kadootje wat je vanaf €60 krijgt.