Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Heb je contract waarin dat staat? Gewoon meenemen. En eventueel onderling een schema afspreken, printen en meenemen. Kan je dat onder de neus duwen bij controle.
Suzanne F. schreef:Trainingsstallen die ‘s avonds lessen geven zullen ook wel balen. Die zullen het omdraaien denk ik. Zoveel mogelijk overdag en eind middag lesgeven en ‘s avonds de eigen paarden nog trainen.
Peerke_ schreef:secricible schreef:Ondertussen is er blijkbaar op mp een wildgroei aan verkoop van jassen van postnl en thuisbezorgd en is de honden uitleen service in volle gang. Moedeloos word je er van
Hier zitten ook veel grappenmakers tussen..
Wie verhuurt nou zijn hond aan een wild vreemde
DuoPenotti schreef:Aan de andere kant vraag ik me wel af, hoeft personeel bij einde dienst verband de kleding niet in te leveren? Of is het namaak?
DuoPenotti schreef:Aan de andere kant vraag ik me wel af, hoeft personeel bij einde dienst verband de kleding niet in te leveren? Of is het namaak?
rumay schreef:En na de Engelse en Zuid-Afrikaanse variant krijgen we de Spaanse variant enz. En voor je het weet weer een jaar verder in lockdown met avondklok maar we blijven wel vliegen!
Soms denk ik echt laat gaan om te zien waar het schip strand, zometeen hebben we meer zelfmoorden, huiselijk geweld met doden en zijn alle uitgestelde operaties niet meer nodig helaas patiënt overleden. En zo nog meer ellende, mishandelingen, jeugd die ontspoort, jeugd met grote achterstand op leergebied, ouderen vereenzamen en sterven alleen en liggen weken in huis want tja geen bezoek mag of kan. Soms vraag ik me af is dat wat we willen of nemen we de gok?
Je kinderen thuis les geven en ook moeten werken de burn out stapelen zich op, kinderen met een rugzak op welke manier ook vereenzamen want er mogen/ kunnen geen vriendjes komen, en zo zijn nog veel gevallen te bedenken.
En ja ik snap heel goed wat als je het niet doet en de cijfers die we horen kan ik niks mee, hoeveel mensen zijn er getest die dag dus wat zegt het me? Eigenlijk weinig.
Dieren die geen eten meer krijgen omdat er geen geld meer voor is of te weinig beweging/medische zorg krijgen.
Dieren die gedumpt worden omdat het niet meer te betalen is voor bv manege eigenaren.
Beetje boel off topic allemaal.
Felien_Kyra schreef:Felien_Kyra schreef:Hoe zit het in Duitsland en België bijvoorbeeld dan met avondklok en paarden voeren ‘s avonds?
Of andere landen ben ik ook wel benieuwd naar trouwens. Heb dit laatst ook in een ander topic gevraagd maar kan het niet terugvinden....
Niemand?
Nouvel schreef:Varekaj schreef:Heb je contract waarin dat staat? Gewoon meenemen. En eventueel onderling een schema afspreken, printen en meenemen. Kan je dat onder de neus duwen bij controle.
Nee daar is geen contract van, dat is gewoon zo geregeld op stal.
Iedereen die er staat heeft voerbeurten en wij doen bijna altijd de avonden omdat wij ‘s avonds na ons werk komen.
martine0503 schreef:Suzanne F. schreef:Trainingsstallen die ‘s avonds lessen geven zullen ook wel balen. Die zullen het omdraaien denk ik. Zoveel mogelijk overdag en eind middag lesgeven en ‘s avonds de eigen paarden nog trainen.
Moeten de mensen wel kunnen overdag.
Ik maak mij meer zorgen over de beweging van de paarden. Bij mij op stal wordt er gevoerd en 1x per week volledig uitgemest. Tussendoor zelf. Nu verzorgen ze daar een paddock voor een uur in de ochtend. Evt een stapmolenabo. In de avond met je ochtendgroep nogmaals paddock die we zelf moeten doen naast verdere beweging. Als dat weg valt, heb ik echt wel een probleem. 1x paddock van een uur en stapmolen en verder stal is vragen om stalbenen en erger. Ben hem al bijna kwijt geraakt aan Einschuss. Wil dat niet nog een keer en voor zijn lijf heeft ie training nodig. Ik hoop oprecht dat er een oplossing komt dat we allemaal onze paarden de benodigde verzorging/beweging kunnen geven.