Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En om eens vanonder je meeleessteen te kruipen. Fijn dat je meeleest.
Maar dat zal dus nog even duren want er komen zeker nog stressvolle tijden aan. And the queen of self-fulfilling prophecies is back, maar oké, ik denk dat elk persoon wel stress zou ervaren in die situatie
Dapper mens. Veel sterkte gewenst.
Kaatastrof schreef:Ik ben dan maar verhuisd naar mijn bed met koptelefoon en muziek op.
Citaat:Toen ik ging liggen kreeg ik ineens flashbacks van toen ik vastgebonden werd.. Ik ervaarde de complete onmacht weer opnieuw. En dat gevoel dat ze mijn benen vastnamen en hoe de banden strak rond mijn enkels getrokken werden..
Citaat:Ik ben de hele tijd zowat bewusteloos geweest, waarom moet mijn stomme kop nu exact het meest traumatische onthouden..
Citaat:Ik dacht echt: Ik moet hier weg. Ik ben niet klaar om met hun over mijn gedachten en gevoelens te praten. Ik kan het niet. Echt niet. En nu zit ik hier. Ik kan nergens heen. Ik zit gewoon in de wachtkamer. Zoals die wachtkamer in Leuven in November: mensen rondom mij, die later aankwamen en vroeger weggingen. Ik die achterbleef in een lege kamer voor wat een eeuwigheid leek. Ik moet nog een week overbruggen zonder hulp en eerlijk gezegd ben ik bang. Ik ben bang terug in oude gewoonten te hervallen omdat de emoties te intens zijn.. :'(
Toppertje hoor Kaat!
...
..
.... ik denk helemaal niks...
enige dat ik denk... is dat je beter word.
Ookal ken ik je helemaal niet. Khb wel mee jou te doen. Je bent nog zo jong. En zo kwetsbaar. Maar je bent een sterke meid. En tis nog een lange weg hoor..
maar je komt er wel. Ookal zakte soms is.. tis ook ni alle dagen goe weer e kaat.. maar tis al goe Dadde het hier komt typen. Dat je er niet mee kan praten met je familie snap ik. Daarom dit topic toch? Om te praten. Ik oordeel niet..
De paarden waren wel allemaal stuk voor stuk SUPER braaf, echt wel blij met hoe relaxed en meewerkend ze waren.
Ik ben blij te horen dat mijn reis naar beterschap inspirerend voor je is, al vind ik mezelf nou niet bepaald een inspiratiebron. Ik hoop echter wel dat mijn ervaringen hier neerschrijven ook lotgenoten verder kan helpen. Uiteraard zullen er ook zeker beschrijvingen volgen over de DGT, wat volgens mij wel interessant zal zijn voor jullie om te lezen.
toch blij dat het gelukt is om uit je bed te komen. Tis mooi weertje. Zet u buiten mee een dekentje op de grond. Drankje derbij en geniet van tzonnetje