Zelf een test mogen ondervinden en ik ben echt een watje ik val al flauw bij het zien van een naald of een gezwollen oog

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Zolang de aanhangers geloven in dit soort plaatjes snap ik dat ze zich niet laten testen
[ [url=m/QVE16H.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zelf een test mogen ondervinden en ik ben echt een watje ik val al flauw bij het zien van een naald of een gezwollen oogmaar zo ver nee hoor dat gaan ze zeker niet ik kon precies voelen tot hoe ver ze zijn geweest niet eens ver boven in de neus.
Blacky94 schreef:Zebrastreep schreef:Zolang de aanhangers geloven in dit soort plaatjes snap ik dat ze zich niet laten testen
[ [url=m/QVE16H.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zelf een test mogen ondervinden en ik ben echt een watje ik val al flauw bij het zien van een naald of een gezwollen oogmaar zo ver nee hoor dat gaan ze zeker niet ik kon precies voelen tot hoe ver ze zijn geweest niet eens ver boven in de neus.
Er schijnt een nieuwere test te zijn waarbij ze niet meer zo diep in de neus hoeven. Maar of die voldoende betrouwbaar is en ook in NL gebruikt wordt weet ik niet. Dus mogelijk heb je, of die gehad, of ze hebben je test niet goed afgenomen.
Die van mij ging namelijk zeker wel zo diep
En we zeggen ook niet voor niks, springen de tranen niet in je ogen en krijg je geen kokhalsneigingen, dan zit ie niet diep genoeg
Zebrastreep schreef:Ze gaan omhoog je neus in richting je holten dat had ik dus ook verwacht zei de huisarts ook. Maar goed ik had daar al een ontsteking dus pijn deed het toch al
safina schreef:Nou, volgens Lange Frans en Ossebaard moeten Rutte en consorten dood, Maar ze hebben wel hulp nodig, want ze gaan zelf niet schieten. Je wilt wel je karma een beetje clean houden tenslotte.https://twitter.com/pietur/status/1291235339642773510
Creepy hoor.
safina schreef:Nou, volgens Lange Frans en Ossebaard moeten Rutte en consorten dood, Maar ze hebben wel hulp nodig, want ze gaan zelf niet schieten. Je wilt wel je karma een beetje clean houden tenslotte.https://twitter.com/pietur/status/1291235339642773510
Creepy hoor.
saskiakefie schreef:safina schreef:Nou, volgens Lange Frans en Ossebaard moeten Rutte en consorten dood, Maar ze hebben wel hulp nodig, want ze gaan zelf niet schieten. Je wilt wel je karma een beetje clean houden tenslotte.https://twitter.com/pietur/status/1291235339642773510
Creepy hoor.
shocking....
saskiakefie schreef:Nee maar het feit dat ze toch wel aardig wat aanhangers hebben en dit soort dingen uitkramen, het is bijna toe zetten tot.... Schandalig
saskiakefie schreef:Nee maar het feit dat ze toch wel aardig wat aanhangers hebben en dit soort dingen uitkramen, het is bijna toe zetten tot.... Schandalig
bigone schreef:Het kabinet, dus niet alleen Rutte, hebben gewoon allerlei maatregelen in moeten stellen en daarbij zijn ze uit gegaan van het verantwoordelijkheidsgevoel van de Nederlander. Dat zijn wij met z'n allen en het feit dat de besmettingen behoorlijk oplopen onder jongeren betekend dat we de verantwoording niet kunnen dragen en zo regelrecht op een eventuele tweede lock down aanstevenen en dat is zonde. Het had gewoon beter gekund maar helaas, je kunt als mens alleen je eigen gedrag controleren.