Viruswaanzin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 15:05

Zolang de aanhangers geloven in dit soort plaatjes snap ik dat ze zich niet laten testen

Afbeelding

Zelf een test mogen ondervinden en ik ben echt een watje ik val al flauw bij het zien van een naald of een gezwollen oog :') maar zo ver nee hoor dat gaan ze zeker niet ik kon precies voelen tot hoe ver ze zijn geweest niet eens ver boven in de neus.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 15:15

Zebrastreep schreef:
Zolang de aanhangers geloven in dit soort plaatjes snap ik dat ze zich niet laten testen

[ [url=m/QVE16H.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zelf een test mogen ondervinden en ik ben echt een watje ik val al flauw bij het zien van een naald of een gezwollen oog :') maar zo ver nee hoor dat gaan ze zeker niet ik kon precies voelen tot hoe ver ze zijn geweest niet eens ver boven in de neus.

Er schijnt een nieuwere test te zijn waarbij ze niet meer zo diep in de neus hoeven. Maar of die voldoende betrouwbaar is en ook in NL gebruikt wordt weet ik niet. Dus mogelijk heb je, of die gehad, of ze hebben je test niet goed afgenomen.
Die van mij ging namelijk zeker wel zo diep :=
En we zeggen ook niet voor niks, springen de tranen niet in je ogen en krijg je geen kokhalsneigingen, dan zit ie niet diep genoeg :=

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 15:21

W
T
F
:wow:

Wie gelooft dit soort dingen????

Voor de geïnteresseerden: om bij de BBB te komen moet je de carotisader volgen ( plaatje: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... teries.png ) die de hersenen in gaat, en de bloed-hersenbarrière is een soort mantel om de slagaders heen wanneer ze in de hersenen arriveren die heel selectief dingen toelaat zodat er geen troep in je hersenen eindigt. Het is zéér zeker niet een barrière tussen de neusholte en de hersenen ofzoiets :') Hoe verzin je het.. het is toch blood-brain-barrier, niet "neusholte-brein-barrière" :n

ze gaan trouwens niet eens naar achter maar naar boven, daarom krijg je traanogen, je wordt geprikkeld op je traan- en niesreflex (die zenuwen lopen daar ongeveer). Naar achter kan niet eens tenzij je een bochtje maakt? Zou niet weten hoe dat moet werken :=

Edit: ik kan hier zó niet bij met m'n hoofd... waarom zou uberhaupt een directe grens met de hersenen in de neusholte zitten? dan ben je meeega kwetsbaar voor invloeden van buitenaf, een giftig gas zou dan niet eens de longen binnen hoeven dringen om schade toe te brengen. Wtf? :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 15:25

Blacky94 schreef:
Zebrastreep schreef:

[ [url=m/QVE16H.jpg]Afbeelding[/url] ]

Er schijnt een nieuwere test te zijn waarbij ze niet meer zo diep in de neus hoeven. Maar of die voldoende betrouwbaar is en ook in NL gebruikt wordt weet ik niet. Dus mogelijk heb je, of die gehad, of ze hebben je test niet goed afgenomen.
Die van mij ging namelijk zeker wel zo diep :=
En we zeggen ook niet voor niks, springen de tranen niet in je ogen en krijg je geen kokhalsneigingen, dan zit ie niet diep genoeg :=

Ze gaan omhoog je neus in richting je holten dat had ik dus ook verwacht zei de huisarts ook. Maar goed ik had daar al een ontsteking dus pijn deed het toch al

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 15:59

Zebrastreep schreef:
Ze gaan omhoog je neus in richting je holten dat had ik dus ook verwacht zei de huisarts ook. Maar goed ik had daar al een ontsteking dus pijn deed het toch al

Omhoog zouden ze dus eigenlijk niet moeten gaan tenzij het meer een neusschelp swab is := dat zou op zich ook kunnen want weet dat ze die in Amerika wel gebruiken, maar zover ik weet doen we in NL veelal NF-swabs, of dat moet veranderd zijn...

Afbeelding
https://www.publichealthontario.ca/en/l ... ratory-kit

Afbeelding
https://lci.rivm.nl/bijlage/afnametechniek

In de volgende link uitleg over verschillende soorten technieken waaronder idd ook meer omhoog de neus in. Maar hierbij gaat het maar om een cm of 2 en niet, zoals op bovenstaande plaatje en zoals ik zelf ervaren heb, zo'n 10cm naar binnen naar je nasofarynx
https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-nc ... imens.html

Met video:
https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/nejmvcm2010260

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 16:50

8nnemiek

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 16:53

Ik zag zoiets op Facebook ook voorbij komen inderdaad. Nooit geweten dat die Lange Frans zo'n eng en gevaarlijk mannetje is :=

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 16:59

safina schreef:
Nou, volgens Lange Frans en Ossebaard moeten Rutte en consorten dood, Maar ze hebben wel hulp nodig, want ze gaan zelf niet schieten. Je wilt wel je karma een beetje clean houden tenslotte. : https://twitter.com/pietur/status/1291235339642773510
Creepy hoor.

shocking....

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 17:02

safina schreef:
Nou, volgens Lange Frans en Ossebaard moeten Rutte en consorten dood, Maar ze hebben wel hulp nodig, want ze gaan zelf niet schieten. Je wilt wel je karma een beetje clean houden tenslotte. : https://twitter.com/pietur/status/1291235339642773510
Creepy hoor.

Niet best dit. Vindt altijd wel lachen dat ze alles in Amerika zo perfect vinden. Ga daar dan heen om te wonen. Ze hebben wel de gedachtengang als Amerikanen. Lange Frans kan zijn carrière wel vergeten wat een droeftoeter
Laatst bijgewerkt door Zebrastreep op 06-08-20 17:02, in het totaal 1 keer bewerkt

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 17:02

saskiakefie schreef:
safina schreef:
Creepy hoor.

shocking....

Nja, hij was al niet helemaal van onbesproken gedrag natuurlijk :7

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 17:07

Nee maar het feit dat ze toch wel aardig wat aanhangers hebben en dit soort dingen uitkramen, het is bijna toe zetten tot.... Schandalig

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 17:09

saskiakefie schreef:
Nee maar het feit dat ze toch wel aardig wat aanhangers hebben en dit soort dingen uitkramen, het is bijna toe zetten tot.... Schandalig

Nee, verschrikkelijk idd.

Mijn reactie was eigenlijk meer op Annemiek, dat ze nooit geweten heeft dat hij zo gevaarlijk was. Maar hij heeft niet voor niets al een strafblad en gevangenisstraf uitgezeten voor geweld.
Beetje verkeerd gequote :P

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 17:12

Ik houd me eigenlijk totaal niet bezig met shownieuws en bn'ers enzo, kijk nauwelijks tv, dus dat wist ik niet nee. Ik ken die gast alleen van de paar hits die ze hebben gehad. Bizar, dat zo iemand fans heeft :=

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 17:15

Mja net als die Ossebaard. Mensen die ik (persoonlijk) ken, vrij hoog heb zitten en dan fan blijken te zijn van hun. := -O-

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 17:16

Ze heeft Trump al gemaild, geen paniek. :')

Wat is dat voor een gekkie joh? Hele mens nog nooit gezien.
Dit zijn van die types die zich als totale idioten gedragen, dan natuurlijk raar aangekeken worden en dsn zeggen: 'zie je wel. Wij zeggen de waarheid daarom zijn ze bang van ons'.

Nouuu ik denk omdat je wartaal uitslaat dat mensen een beetje bang van je zijn. :D

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 17:28

saskiakefie schreef:

Inderdaad, fiks straffen, het in elkaar slaan van zijn vrouw was niet genoeg zeker. Vast iets gesnoven vroeger wat echt een stuk hersens heeft uitgeschakeld . En het achterlijke is dat mensen hem en deze opmerking geweldig vinden. Straks staat er weer zon idioot op die ala Pim Fortuin het recht meent te hebben om Rutte neer te knallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 17:43

Ik heb gewoon te doen met Rutte. Die heeft er afgelopen maanden steeds weer gestaan in deze moeilijke tijden, alles op alles gezet om dit alles in goede banen te leiden en tussentijds ook nog z'n moeder verloren. En dan gaan twee bekende gekkies even doodeng zitten speculeren dat je een kogel moet krijgen...

Ik ben het echt niet eens met alle beslissingen die er in Den Haag zijn genomen en zal nooit een Rutte-stemmer worden, maar dit vind ik wel zo erg...

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 18:00

Het kabinet, dus niet alleen Rutte, hebben gewoon allerlei maatregelen in moeten stellen en daarbij zijn ze uit gegaan van het verantwoordelijkheidsgevoel van de Nederlander. Dat zijn wij met z'n allen en het feit dat de besmettingen behoorlijk oplopen onder jongeren betekend dat we de verantwoording niet kunnen dragen en zo regelrecht op een eventuele tweede lock down aanstevenen en dat is zonde. Het had gewoon beter gekund maar helaas, je kunt als mens alleen je eigen gedrag controleren.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 18:08

bigone schreef:
Het kabinet, dus niet alleen Rutte, hebben gewoon allerlei maatregelen in moeten stellen en daarbij zijn ze uit gegaan van het verantwoordelijkheidsgevoel van de Nederlander. Dat zijn wij met z'n allen en het feit dat de besmettingen behoorlijk oplopen onder jongeren betekend dat we de verantwoording niet kunnen dragen en zo regelrecht op een eventuele tweede lock down aanstevenen en dat is zonde. Het had gewoon beter gekund maar helaas, je kunt als mens alleen je eigen gedrag controleren.

Maar ja, wat ze ook gedaan en besloten hadden, het was toch nooit goed.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 18:28

Je kunt gewoon niet 17 miljoen mensen tevreden stellen en houden

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 19:33

saskiakefie schreef:
Mja net als die Ossebaard. Mensen die ik (persoonlijk) ken, vrij hoog heb zitten en dan fan blijken te zijn van hun. := -O-

Mooi excuus om je vriendengroep weer eens lekker op te schonen dan. :D

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 19:48

Ik las net dat Willem Engel de zoon is van Cees Engel, berucht huisjesmelker in Rotterdam in het verleden. Als hij een aartje naar zijn vaartje heeft, zal hij flink munt slaan uit Vruswaanzin.nl.

2 jaar geleden heeft Lange Frans op een klein besloten feest van vrienden opgetreden.
Ik was echt onder de indruk van zijn teksten, maar als ik dit lees en hoor, heeft hij echt teveel gesnoven in het verleden.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 21:32

Ik snap er echt niks van. Waarom moeten al die mensen dood? :o?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 21:38

Omdat ze onze vrijheid afpakken en het volk willen onderdrukken. :j

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 21:47

Volgens Frans vooral omdat ze tot de elite behoren die vooral deel uitmaken van een pedo-netwerk of dit beschermen.