Electra63 schreef:Ik heb aan het eind van de middag even in de tuin gelegen, maar ik vond het bloedheet.
Mijn dochter had vorig jaar een te groot zwembad gekocht, die krijg ik, incl.pomp
Kom Je toch de zomer nog door.
Ouzo erbij en gaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lotus83 schreef:Electra63 schreef:Ik heb aan het eind van de middag even in de tuin gelegen, maar ik vond het bloedheet.
Mijn dochter had vorig jaar een te groot zwembad gekocht, die krijg ik, incl.pomp
Kom Je toch de zomer nog door.
Ouzo erbij en gaan
Roosch schreef:Zonnetje81 schreef:Kan mij niks schelen. Mijn tuin dus ik lig in bikini. Ook toen ze achter mij huizen aan het bouwen waren. De buurkinderen kunnen door de schutting loeren dus dat moeten ze vooral doen.
Ja, zo denk ik ook. Lijf is niet bikiniproof maar ik lig dan ook njet aan het strand maar in mijn eigen achtertuin. Als ze zo nodig een zeekoe willen begluren gaan ze hun gang maar.
Suusjepluus schreef:Heerlijk eindelijk echte zon en lekker warmIk lig eigenlijk altijd op mn buik series te kijken. Nu was mn rug bijna verbrand, dus dan maar op mn rug liggen. Inmiddels voel ik me een chocoladewafel met een plak vanilleijs ertussen. Bruin-wit-bruin
Volgende keer toch proberen op mn zij te gaan liggen dan