Ingrid_92 schreef:Ik heb respect voor iedereen die nu zijn/haar schouders eronder zet.
Ik vraag me nu af hoe jullie aankijken tegen alle geluiden die je nu steeds meer hoort dat het allemaal wel meevalt, dat mensen steeds meer de regels gaan loslaten etc. Hoe is dat voor jullie?
Ik vindt het vooral rot voor mijn doelgroep dat er een kans is dat we terug gaan naar de situatie van een aantal maanden terug. Nu is er gelukkig niemand ziek geworden, maar als ze dan aan je vragen wanneer is corona weer weg? Want ik wil zo graag weer eens ergens heen. En dan moet je ze toch echt vertellen dat je dat niet weet en dat niemand het weet. Verder snappen ze gelukkig niet zo heel veel over corona en hoe gevaarlijk het kan zijn. Misschien ook maar beter.
Ik probeer mensen altijd te vertellen denk eens aan mensen die door jullie gedrag zo lang binnen hebben gezeten. Nu kwam er net weer wat vrijheid voor ze terug. Wel hebben ze zich ontzettend goed aangepast terwijl het een hele grote omschakeling was. Maar ik vindt het wel heel sneu om ze dingen te ontnemen ook al is het voor hun eigen bestwil en gezondheid.