Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mandarijn schreef:Inmiddels heb ik niet zo'n fijn gevoel meer bij ze inderdaad, maar de huisarts zei dat de wachttijd weer opnieuw inging als ik een nieuwe verwijsbrief wil voor een andere praktijk. Al lijkt me dat nu niet zo'n probleem meer eigenlijk.
Ik moet er een hebben die emdr aanbied en een aantal hier in de omgeving vallen daardoor al af. Denk dat ik straks nog even ga bellen naar de huisarts.
MoniqueT schreef:Dank je, ik mis inderdaad gewoon het contact met mensen in het algemeen. We zien hier echt helemaal niemand. Het is al spannend als de groenteboer komt, bij wijze van spreke. Vanmiddag belde de eigenaar van de kaas- en notenshop waar we zo eens in de paar maanden stevig inkopen. Hij vroeg of hij ons volgende week in een bezorgende mocht opnemen, het is anderhalf uur rijden. Zó blij mee! En wat er ook gebeurt, hij krijgt koffie op 1,5 meter afstand!
MoniqueT schreef:Jawel! Kinderen, kleinkinderen, vrienden, Facetime, Messenger, WhatsApp, heel kantoor hou ik er op na!
RedPassion schreef:Het oude geïsoleerde gevoel komt soms weer terug en in de supermarkt raakte ik vorige week een beetje in paniek. Omdat er nu mensen op je moeten wachten als ze bij hetzelfde schap willen voelde ik me te veel en alsof al die mensen mij haatten. En ontweken worden alsof je vies bent doet ook echt iets met me merk ik, al snap ik natuurlijk best dat het daar niet om gaat.