Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wat een timing... Waar ga je naar toe op vakantie?
Bizar dat je huisarts zo reageerde. Mijn vorige huisarts was ook echt stom. Die luisterde echt niet, deed ook aannames, vroeg meerdere keren hetzelfde tijdens een afspraak en zat maar in dr computer de hele tijd. Heb nu echt een hele erge fijne huisarts, hij belt soms zelfs random op om te vragen hoe het gaat. En dat scheelt zoveel!
Klinkt ook erg vervelend wat je hebt..
), maar verder hoef ik daar nu ook niet te zijn. Weet niet of bevindingen van psycholoog eigenlijk ook doorgestuurd worden naar huisarts.
Nu nog steeds ontzettend aan het hopen op een wonder dat de merrie het wel gaat halen

OV is echt heel naar voor me nu, raak er echt zo verschrikkelijk overprikkeld van. En dan zeker op de terugweg als de spits al begint. Baal ik echt van. 

Maar ik snap goed dat je baalt, het OV is ook echt druk. Fietsen vind ik altijd lekker ontspannend 
Wel fijn dat je met je baas een beter gesprek had. Maar je baas gaat waarschijnlijk niet zeggen, nou meid blijf jij maar even lekker thuis
Je zou misschien kunnen proberen om halve dagen te werken als je je nog niet ziek wilt melden?

Gelukkig had ze a.s. maandag nog een plekje.
Gelukkig hoef ik er niet zo diep bij na te denken, én het is inclusief lunch. Daarna is het ook weekend voor mij. En ik ga lekker helemaal niks doen, behalve wie is de mol kijken in de bioscoop
goed dat je voor jezelf kiest nu! Succes bij de huisarts vrijdag.

Dat maakt zo’n vervelende dag wel beter. Maar toch blijft dat verdrietige gevoel een beetje op de achtergrond dus dat is jammer. Hopelijk vannacht goed slapen en snel een antwoord van mijn oude psycholoog. Zo jammer dat ik 2 uur verderop woon en daar niet zo makkelijk langs kan
ik heb bijna 10 jaar in Rotterdam gestudeerd (eerst Grafisch Lyceum en daarna kunstacademie) dus het is ook niet dat ik reizen niet gewend ben ofzo.. maar het is nu gewoon zo’n grote stap. Mandyy schreef:Moirin, goed om het op te schrijven. Doe ik nu ook. Fijn ook om taken weg te strepen als het klaar is.
Balen van de afspraak.![]()
Rekent ze daar dan wel kosten voor?
Stom voel je je hè als je er op het verkeerde tijdstip staat? Ik had het laatst bij de mondhygienist.
Succes morgen met cursus. Kun je eerder weg als het niet meer gaat? WIDM!! Ik kan as zaterdag ook live kijken. Wie verdenk je?
Ik hoop Nathan, maar ik denk toch Rob.