heb altijd nooit geen spierbal gehad dus dit is voor mij echt resultaat.Alleen mijn buikspieren moeten nog weer echt terug zichtbaar worden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Toushie schreef:hier juist enorm blij met de crossfit. goede begeleiding bij de box. Bij ons letten ze enorm op houding en goed uitvoeren van de oefeningen. Heb altijd gewoon fitness gedaan maar merkte weinig vooruit gang en raakte daardoor steeds motivatie kwijt. Dus begonnen met crossfit maar Kon door bedrijfsongeval ruim jaar niet sporten en sinds eind vorig jaar crossfit weer opgepakt. shape begint steeds meer te komen..
heb altijd nooit geen spierbal gehad dus dit is voor mij echt resultaat.Alleen mijn buikspieren moeten nog weer echt terug zichtbaar worden.
[ [url=m/F2chao.jpg]Afbeelding[/url] ]
Castilja schreef:@Bulletjebeer: Als je zin hebt kun je morgen gewoon weer gaan. Ik sport tot ik weer naar school moet ook 5 dagen per week, spierpijn of niet. Ik weet wel nog dat ik na de eerste bootcamp echt amper kon lopen (trainer was ietwat enthousiast haha) dus heb het de dag erna rustig aan gedaan, maar sindsdien nooit meer echt last gehad. Voor mijn part train je iedere dag :p