Mijn bloeduitslagen zijn binnen en er is niks bijzonders meer te zien. Nou ja dan bijten we deze week op het werk even een paar uurtjes door en dan vrijdag lekker op vakantie. Als ik me daarna nog niet top voel dan gaan we maar verder onderzoeken. Heb vandaag wel heerlijk 25 km gereden. Zelfs een galopje gedaan. Wauw dat was echt genieten.
Mando
Geplaatst: 24-02-19 20:23
Fijn itsme dat het beter gaan.
Goede uitslagen zijn ook fijn.
25 km gereden dan ben je als je niet 100% fit bent toch doodop... ik in iedergeval wel.. Maar je heb genoten dat is het belangrijkste.
Haha ja lig nu ook voor dood op de bank. Maar dat was het waard.
Goldie
Geplaatst: 24-02-19 20:53
Ik heb rustig aan gedaan hoor vandaag, voor mijn doen dan Vanochtend om 9 uur stapte ik op het eerste paard, daarna m'n eigen paard nog gedaan. Nog even 2 stallen gemest. Langs de supermarkt even lunch gehaald. Lekker soepje gemaakt. Even gedouched, genieten van het zonnetje. M'n moestuinbakken in elkaar gezet, van de week even grond halen en zaadjes Lekker gekookt, en geteten. Net nog even rondje gelopen met vriendje. Nu op de bank met een kop thee, maar ik voel me eigenlijk nog prima
Klinkt als een fijne rit, en op zich fijn dat je uitslagen goed zijn Waar ga je heen op vakantie?
Ik rijd meestal 25 km maar was nu al een paar maanden geleden ivm het weer en ziek zijn. Wel een pauze gehouden bij een pannenkoeken restaurant tussendoor. We gaan 18 dagen naar Curaçao... chillen tot ik niet meer kan haha
Heerlijk!! Hier heb ik niet echt zo'n buitenrij omgeving, helaas want ben er dol op... Mag ook graag lange ritten maken.
Curacao heerlijk jaloers:D Ik hoop dat wij dit jaar ook nog naar de zon gaan, eerst moet het huis af
BloemBloem
Geplaatst: 24-02-19 21:35
Wat een heerlijk topic!
Kan ik hier even lekker klagen Ik ben al weken in de weer, maar die klote griep zet niet door. Heb dus alle symptomen al gehad, geen koort overigens, maar het zet maar niet door. Met als gevolg dat ik maar weer een paar buisjes van die occiloxotemoelijkwoord medicijntjes haal incl. bruistabletten en PCM.
Slaap een gat in de dag als ik de kans krijg. Ben zo vreselijk moe. Dender overigens door ook, want in die weken heb ik nog geen 1 dag op bed gelegen. Ik wil dit niet, maar ben nu bang dat ik het toch ga verliezen
Ik begin ook weer op te knappen van zowel de griep als mijn bevalling. Heb alleen nog steeds behoorlijk last van me nek/schouders voelt zo strak en gespannen dat ik er echt een vervelend hoofd van heb. Hoop dat het na een paar nachtjes wat meer slaap weer wat opknapt. Elke 3 uur de wekker voor een super schattige baby hakt er toch in
Mijn keel begint steeds erger te worden.. Helemaal dichtgeknepen in de nacht en ochtend en slapen doe ik haast niet. Zoveel pijn. Hoest nu ook, niet veel maar doet zeer en moet er van kokhalzen.
Hier straks 2.5 uurtjes werken, Ben benieuwd, ze vroegen gisteren al of ik evt een uur langer wou, maar vind die mooi om mee te beginnen.
Es_ther
Geplaatst: 25-02-19 08:47
Hier geen griep, maar wel met vlagen mega verkouden en soms misselijk. Maar ik voel me net te goed om thuis te blijven (als in, geen koorts), maar op school ben ik eigenlijk net niks waard .
Lastig, want ik meld me nooit ziek, want dan voel ik me schuldig en ga ik alsnog thuis aan het project werken.
Bah Cynn, dat klinkt flink waardeloos! Flink waterijsjes gaan eten! Werkt goed!
Hoe is het met de medegriepers hier? Ik lees veel positieve berichten!
Hier ook weer een stukje fitter, alsof ik minder benauwd ben ofzo, minder beperkt op de borstkas. Ben van plan weer heel wat dingen in huis te doen En vanmiddag weer een uurtje in de zon te gaan zitten. We komen er wel weer