Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
enige nadeel zijn de puistjes, had ik vrijwel nooit last van maar nu wel vaak. Ben van plan om bij de komende ongesteldheid een mirena spiraaltje te laten plaatsen. Is het echt zo pijnlijk als 'ze' zeggen? 
). Ik merkte door mijn cyclus heen ook weinig tot geen veranderingen daarin, het bleef laag. Ik had verwacht dat mijn libido, dat aan de pil al heel hoog was, na het stoppen door het dak zou schieten, maar dit bleek dus compleet het tegenovergestelde. Ik heb geen flauw idee hoe of waarom, want ik heb tot nu toe alleen maar verhalen gelezen van vrouwen die stopten en hun libido juist terug kregen, niet van vrouwen die stopten en hun libido kwijtraakten. Toch denk ik dat het hier wel mee te maken heeft, want ik kan geen andere mogelijke verklaringen vinden.
Lietje_1991 schreef:En dat werkt goed icm zwemmen? Heb het zelf nog nooit durven proberen
Meerdere keren gezien dat het touwtje uit het bikinibroekje komt, hoe ze het voor elkaar krijgen weet ik niet
faxa schreef:Dit is het topic dat ik zocht! Ben nu zo'n 3 maanden gestopt en ik voel me een zoveel verbeterd! was na 4 weken gewoon ongesteld geworden maar nu laat het al even op zich wachtenenige nadeel zijn de puistjes, had ik vrijwel nooit last van maar nu wel vaak. Ben van plan om bij de komende ongesteldheid een mirena spiraaltje te laten plaatsen. Is het echt zo pijnlijk als 'ze' zeggen?
in het verleden weer vervelende ervaringen mee gehad. Maar daar moet ik me maar over heen gaan zetten denk ik.
even wennen, maar wil niet meer zonder! 
Vorige week voelde het wel aan alsof ik ongesteld moest worden, maar dat gevoel is nu weg.
Kan alsnog best schommelen de eerste maanden.