Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilja_1997 schreef:Suzanne F. schreef:Ik doe soms een olie masker voor het wassen. Is een olie die je in je haar doet en deze een uurtje laat zitten. En dan uitwassen. Dat werkt heel goed tegen de pluis.
Wat voor olie is dat?
C_arola schreef:Wordt je haar er niet vettig van? Dat is de reden waarom ik huiverig ben om olie te gebruiken in mijn haar.
Suzanne F. schreef:C_arola schreef:Wordt je haar er niet vettig van? Dat is de reden waarom ik huiverig ben om olie te gebruiken in mijn haar.
Nee is totaal niet vet. Dat is juist het verrassende met deze olie. Je wast het er zo uit, geen vette laagjes.
Die olie is echt top. Ik kan me niet voorstellen dat je zonnebloemolie er zo uit wast.
alice0cullen schreef:Heb zo'n flesje olie net besteld in de aanbieding. Meteen een setje shampoo en conditioner dus als meer mensen nog zoeken, heel veel is in de aanbieding en allemaal sulfaat en parabenen vrij.ben benieuwd.
Suzanne F. schreef:C_arola schreef:Wordt je haar er niet vettig van? Dat is de reden waarom ik huiverig ben om olie te gebruiken in mijn haar.
Nee is totaal niet vet. Dat is juist het verrassende met deze olie. Je wast het er zo uit, geen vette laagjes.
Die olie is echt top. Ik kan me niet voorstellen dat je zonnebloemolie er zo uit wast.
C_arola schreef:Ik gebruik ook een hydrofiele luier, vind ze ideaal hiervoor. Heb er wel 2 nodig om mijn haar handdoekdroog te krijgen maar het werkt fantastisch.
Welke crème gebruik jij Suzanne?