No Sugar November

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Akke_sSpring

Re: No Sugar November

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 13:35

Ik merk dat mijn buik al minder gezwollen is en dat mijn broek prettiger zit. Scheelt toch koolzuurhoudend/suikerhoudende drank of niet. Ik hoop na een maand zeker 3 kg kwijt te zijn. Dat lukte destijds met dezelfde manier van eten ook in twee weken dus in een maand zou het ook moeten lukken. Ik heb mij gewogen op dag 1 en wil na een maand weer op de weegschaal gaan staan.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 13:42

Ik merk het ook!

M'n broeken worden te groot haha.

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 13:43

Ik ben momenteel ook bezig met krachttraining dus wegen sla ik over.
Ik ga voor buikomvang meten en foto’s maken.

Ik heb al eerder gehad dat ik dacht dat ik niet afgevallen was, totdat ik opnieuw een foto maakte en op die foto zag ik wel heel duidelijk dat ik afgevallen was.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 13:44

KimL86 schreef:
Ik ben momenteel ook bezig met krachttraining dus wegen sla ik over.
Ik ga voor buikomvang meten en foto’s maken.

Ik heb al eerder gehad dat ik dacht dat ik niet afgevallen was, totdat ik opnieuw een foto maakte en op die foto zag ik wel heel duidelijk dat ik afgevallen was.

Same inderdaad.
Ik weeg niet zo veel, want ik sport nog wel en tja.. als ik ongesteld moet worden hou ik meer vocht vast enzo.
Ik maak ook foto's en dan zie ik het in mijn buik, gezicht en dat soort dingen.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 13:47

Ik ga me morgen wegen, dan ben ik weer bij mijn ouders (ik woon op kamers) en heb ik een weegschaal tot mijn beschikking. Over 3 weken ben ik daar weer en ik ben heel nieuwsgierig wat het verschil dan is.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 13:51

Rocamor schreef:
en wat had je gegeten tijdens avond eten?

en wat eet je normaal als je er geen last van hebt?

Ik heb er vaker last van, maar niet altijd. Dan neem ik vaak even een dextro in.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 14:21

Noem me een ouwe zeur Always, maar hou het wel in de gaten. Met een dextro los je het inderdaad op. Maar er zit dan serieus iets niet helemaal lekker. (been there and done that, vandaar dat ik er op doorzeur).

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 14:32

Rocamor schreef:
Noem me een ouwe zeur Always, maar hou het wel in de gaten. Met een dextro los je het inderdaad op. Maar er zit dan serieus iets niet helemaal lekker. (been there and done that, vandaar dat ik er op doorzeur).

Het heeft met spanning te maken. Ik ga trillen en soms hyperventileren. Dat heb ik al jaaaaren.
Maar volgende week vrijdag even prikje doen tijdens de les. :)

Edit: omdat ik dus altijd nu goed door kan ademen heb ik er amper last van.
Laatst bijgewerkt door AlwaysH op 03-11-17 14:51, in het totaal 1 keer bewerkt

_suus19_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 14:33

Es_ther schreef:
Ik merk het ook!

Na 3 dagen al? :')

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 14:34

_suus19_ schreef:
Es_ther schreef:
Ik merk het ook!

Ik had het ook met een broek, ding blijkt enorm uit te lopen :')

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 14:53

Ik ga me ook niet wegen denk ik! Afvallen is ook niet het voornaamste doel voor mij. Wel altijd leuk meegenomen, maar dat merk ik dan vanzelf aan mijn kleding!

Ik heb nu, na 2,5 dag echt al wel wat last van afkickverschijnselen. Vooral hoofdpijn is vandaag duidelijk aanwezig..

Ik ga mezelf na deze maand overigens belonen met een (veel te dure) nieuwe foundation van YSL. Ik heb nog wat bonnen van de ici, dus die ga ik dan opmaken denk ik!

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 14:56

Wat fijn dat jullie het al zo snel merken!

Ik schrik wel een beetje van de afkickverschijnselen die sommigen hebben. Aten/dronken jullie dan echt zoveel suiker? Als ik ga kijken naar wat ik at/dronk voor mijn dieet, kom ik niet verder dan twee glazen ice tea green en 2 koekjes per dag...

Edit: ik bedoel dit totaal niet negatief hoor! Ik vind het namelijk top dat jullie er nu op letten en er iets aan doen! _/-\o_

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 15:42

Nee dat viel best mee, of Nja, wel vaak een paar blokjes chocolade & een aantal keer per week een grote koek en ranja. Maar blijkbaar heeft het bij mij wel groot effect!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 16:10

_suus19_ schreef:
Es_ther schreef:
Ik merk het ook!

Haha ik ben al een poosje bezig, maar nu begin ik het echt te merken!

Osianaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 16:33

Vandaag even een bluh dagje. Vandaag heb ik echt moeite om alles te laten staan. Heb echt heel veel zin om eens even lekker te gaan snaaien.. Ook al de hele dag moe, pijn in mn buik en hoofdpijn. Schiet ook niet heel erg op..

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 16:41

Ik ben bij mijn vriend thuis en vind dat moeilijk. Kreeg net al 6 verschillende soorten koek onder m'n neus geduwd :') wel alles afgewezen, maar ik vond het erg lastig!
Merk ook dat ik vandaag echt zin in zoet heb, terwijl ik dat gisteren helemaal niet had..

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 16:44

_KellyAV schreef:
Ik ben bij mijn vriend thuis en vind dat moeilijk. Kreeg net al 6 verschillende soorten koek onder m'n neus geduwd :') wel alles afgewezen, maar ik vond het erg lastig!
Merk ook dat ik vandaag echt zin in zoet heb, terwijl ik dat gisteren helemaal niet had..

Same here. M’n vriend zijn moeder is kok, beste taarten en dingen, en nu heeft ze cheesecake gemaakt ;(

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 16:44

Ik heb net voor het eerst bananenbrood gebakken, maar weet nog niet wat ik er van vind. Het is in ieder geval erg vullend en ook best lekker, maar vind hem eigenlijk nog wat te droog

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 16:49

Poek schreef:
Ik heb net voor het eerst bananenbrood gebakken, maar weet nog niet wat ik er van vind. Het is in ieder geval erg vullend en ook best lekker, maar vind hem eigenlijk nog wat te droog

Volgende keer wat korter in de oven doen :j

Selena schreef:
_KellyAV schreef:

Same here. M’n vriend zijn moeder is kok, beste taarten en dingen, en nu heeft ze cheesecake gemaakt ;(

Oh wat lekker :') Ik zou er een moord voor doen, of nee ik wil eigenlijk heel heel heel graag zelfgemaakte chocolade mousse, dat ga ik 1 december eten :') Mits ik het goed volgehouden heb!

soesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 17:01

Ik merk wel dat mijn buik minder 'opgeblazen' is. En de suiker in de thee is gereduceerd in 3 dagen van 2 naar 1 theelepel.
En ik vind het wel een goed idee van sommige mensen hierzo...ook ik ga pas op 1 december op de weegschaal staan. Niet eerder, ik weet dat het mij enorm kan demotiveren als ik niet snel resultaat zie.
Het is zelfs al wel eens zo erg geweest dat ik 3 x per dag op dat ding ging staan. En dat wil ik echt voorkomen!
De reden van geen toegevoegde suikers meer eten is dat ik me fitter wil voelen, maar een paar kilo minder is heeeel mooi meegenomen.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 17:05

Ik vind t best knap dat mensen al verschil merken, moet zeggen dat ik weinig merk maar goed ik probeer al best lang gezond te eten en gaat best goed!
Vandaag gaat ook goed :) niet gesnoept en vanavond hopelijk vol houden bij een verjaardag _O-

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 17:16

ik hou het nu 2 weken vol, qua kleding merk ik (nog) niets, wel heb ik het idee dat mijn hoofdhuid er beter uitziet. Geen oneffenheden.

Akke_sSpring

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 17:30

Het is ook vooral dat mijn buik minder opgeblazen is. Daardoor hangt er net wat minder over de broekrand zeg maar ;)

Ik merk sinds vanmiddag dag ik lamlendig ben. Moe, gapen, dorst en een enorme drang naar iets zoets. Ik mocht van mijzelf niet op de bank gaan liggen. Gewoon de week boodschappen gedaan en ook verpakkingen gelezen. Vooral noten, wortels, olijven en tomaatjes gekocht naast de gewone gezonde boodschappen. Op de verpakking van de soepstengels zag ik geen suiker varianten staan dus die heb ik ook meegenomen om te knagen. Bij thuiskomst meteen twee worteltjes gegeten en een groot glas water gedronken, dat scheelt aanzienlijk. Nog wel wat hoofdpijn, maar trots dat ik verder niet gesnoept heb.

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 17:32

Oeh soepstengels met smeerkaas :9 dat at ik vroeger altijd, ga dat ook weer eens inslaan!

Goed dat je volhoudt! We zullen allemaal ups en downs hebben de komende tijd

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 18:00

Ik heb het vandaag ook volgehouden. Voor de zekerheid naar de HA geweest vanwege de hoofdpijn. Nu nog niks in mijn oren te zien, misschien zit het nog allemaal heel diep.
Suikerspiegel ga ik volgende week donderdag zelf even meten.