Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KimL86 schreef:Ik ben momenteel ook bezig met krachttraining dus wegen sla ik over.
Ik ga voor buikomvang meten en foto’s maken.
Ik heb al eerder gehad dat ik dacht dat ik niet afgevallen was, totdat ik opnieuw een foto maakte en op die foto zag ik wel heel duidelijk dat ik afgevallen was.
Rocamor schreef:Noem me een ouwe zeur Always, maar hou het wel in de gaten. Met een dextro los je het inderdaad op. Maar er zit dan serieus iets niet helemaal lekker. (been there and done that, vandaar dat ik er op doorzeur).
_KellyAV schreef:Ik ben bij mijn vriend thuis en vind dat moeilijk. Kreeg net al 6 verschillende soorten koek onder m'n neus geduwdwel alles afgewezen, maar ik vond het erg lastig!
Merk ook dat ik vandaag echt zin in zoet heb, terwijl ik dat gisteren helemaal niet had..
Poek schreef:Ik heb net voor het eerst bananenbrood gebakken, maar weet nog niet wat ik er van vind. Het is in ieder geval erg vullend en ook best lekker, maar vind hem eigenlijk nog wat te droog
Selena schreef:_KellyAV schreef:Ik ben bij mijn vriend thuis en vind dat moeilijk. Kreeg net al 6 verschillende soorten koek onder m'n neus geduwdwel alles afgewezen, maar ik vond het erg lastig!
Merk ook dat ik vandaag echt zin in zoet heb, terwijl ik dat gisteren helemaal niet had..
Same here. M’n vriend zijn moeder is kok, beste taarten en dingen, en nu heeft ze cheesecake gemaakt