Zondag wil ik sowieso gaan, en dan vanaf maandag weer gewone schema en 3x per week.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Wij zijn weer terug van onze vakantie en gaan maandag weer naar de sportschool.![]()
Aangezien ik nog een paar weken vakantie heb wil ik proberen iedere dag te gaan. Ik heb nogal wat schade in te halen.
Irkoontje schreef:Jolien87 schreef:Wij zijn weer terug van onze vakantie en gaan maandag weer naar de sportschool.![]()
Aangezien ik nog een paar weken vakantie heb wil ik proberen iedere dag te gaan. Ik heb nogal wat schade in te halen.
Denk er dan wel om niet elke dag hetzelfde te trainen. Als je namelijk elke dag traint, overtrain je jezelf snel, waardoor je juist achteruit gaat qua fitheid
Jolien87 schreef:Jolien87 schreef:Wij zijn weer terug van onze vakantie en gaan maandag weer naar de sportschool.![]()
Bedankt voor de tip.
Ik had al een beetje zo'n idee dus ik ben blij dat je dit bevestigt.
Mijn plan is om maandag gewoon de groepslessen van beat belly en xcore te doen, dinsdag cardio, woensdag krachtcircuit, donderdag cardio, vrijdag krachtcircuit. En zaterdag en zondag rust.
Jolien87 schreef:Irkoontje, ik ken dat. Ik heb een tijdje de workouts van Jillian Michaels gedaan, dit ging heel goed maar na 2 maanden was ik er klaar mee om iedere dag weer hetzelfde riedeltje te moeten doen. Daarnaast vond ik het te intensief in een te korte tijd en ik kon het niet voor langere tijd volhouden in mijn dagelijkse leven. Het werd een obsessie en ik zette er veel teveel voor opzij.
Daarnaast vind ik het voordeel van de sportschool dat ik thuis niets extra hoef te doen. Grof gezegd kan ik sporten en privé dus gescheiden houden.
melissa_93 schreef:@Irkoontje dankjewel! Ben ook onwijs gek met haar.
Jij hebt ook een knappe vos!
Ik heb de afgelopen weken een paar keer Pilates gedaan. Was opzich best oke voor erbij maar mij niet fanatiek genoeg.
Maandag weer een cardio/kracht trainingHoe bouwen jullie dat vaak op? Cardio en kracht afwisselen of?
Remember schreef:Leuk, nieuwe mensen erbij!
Ik heb me toch een spierpijn in m'n handen en onderarmen gehad, trap (kaal) geschuurd van de week! Man man, wat een klotewerk maar gaat echt mooi worden! Ook rest van m'n lijf wat stijf, leuk hoor dat klussen
![]()
Op de sportschool dus maar even mak aan gedaan gisteren, wel even de nieuwste aanwinst geprobeerd, een grote traktor band van 70kg om te flippen, erg leuk en viel me eigenlijk best mee!