3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 16:02

IMANDRA schreef:
Bij mij is het inderdaad ook gezicht. Taille en 'bovenbuik' ging ook heel snel, maar mijn benen & kont & de eeuwige vrouwelijke lovehandles willen niet zo XD.

Mijn broeken hebben idd altijd al 'geknapt', maar vroeger wel minder vaak moet ik zeggen.

Goedzo kelpie!

Jongens kunnen jullie mij ff een schop geven :'). Ik moet aan m'n scriptie werken maar geen zinnnnn.

Huphup, hoort er ook bij *\o/*

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 16:03

Emmaa_ schreef:
gribaldi schreef:
Ronde vollere billen zijn toch helemaal mode :')

@BK netjes zeg zo stabiel!

Ach mijn benen zijn ook altijd groot vind dat ook een van de lelijkste punten :+

Maar dan wel in combinatie met een wespentaille en ook nog eens grote boobs toch? :')

Haha ja die laatste 2 ontbreken nog bij mij Emma :')

Anoniem

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 16:04

Bij mij ook ja :')

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 16:11

Dank jullie! *\o/*

Ik val overal tegelijk af geloof ik. Nou zat er ook overal genoeg aan dus dat is maar goed ook. Ik ben van cup 95H naar een 70/75E gegaan, dat is wel fijn want een borstverkleining zat in de planning. Het is nog steeds niet weinig, maar in combinatie met goede rugspiertraining heb ik er nu geen last meer van.

Het enige wat bij mij niet lukt is mijn armen. Ze zijn wel heel veel slanker en gespierder geworden, maar links is dikker dan rechts, nu nog steeds >;)

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 16:21

Als je te veel hebt je mag altijd wat overgooien :P

Misschien even je ene arm meer trainen en je andere arm laten rusten?

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 16:41

Bij mij zie je het ook eerst aan mijn gezicht. Als ik mezelf met 2 jr geleden vergelijk is mijn buik al veel verbeterd, maar ben er nog niet. Ik stoor me enorm aan mijn buik, het vet rondom/ onder mijn navel. Maar ook dat komt vast een keer goed, dat moet echt van het eten komen..

Maak je niet te druk hoor Laura, de andere plaatsen komen vanzelf aan bod.. Train je met een schema? Misschien kun je samen met je instructeur een ander programma opstellen waardoor je strakker wordt op de plaatsen die voor jou nu een prio zijn.

Ik ga me morgenochtend overal opmeten, of laten meren dat is vast bauwkeuriger dan wanneer ik het zelf doe ;)

Ik weet zo even niet meer wie er op 975 kcal zit vandaag. Maar ik zit ook pas op 1000 maar ik heb nog avocado in huis en cacao, dus dat wordt een chocolademousse/milkshake/smoothie vanavond.

Misschien heb je ook iets im huis waar je een gezonde kcal rijk iets mee kan maken of een handje noten?

Vandaag;
O; Havermout pannenkoeken
T; appel
L; 4 dikke zeezout rijstwafels met kipfilet/kaas/cottage cheese
T; kale rijstwafel
A; pangasius filet en wortelen, misschien 100gr aardappel erbij
T; iets met avocado om de kcal inname te verhogen. Ik zit nu pas op 950

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 17:06

Ik merkte het als eerste bij mijn heupen. Gelukkig want ik haatte die vetjes daar :') mn boven benen gaat het langzaamst... ben niet de enigste lees ik.

Mama, lekker lijstje! Avocado is inderdaad een goeie voor wat extra kcal. Vind zelf avocado met gerookte zalm op crackers erg lekker. Zalm is ook wel weer wat kcal en goeie vetten.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 17:10

Ik train niet volgens een schema, die een circuittrainung waarbij alle spiergroepen aan bod komen. En eigenlijk komen mn probleemgebieden nog het meest aan bod, alleen ik begin gewoon ongeduldig te worden :+

Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 17:32

Ik merk de laatste tijd dat mijn bhs te groot worden, dus zie dat maar als resultaat haha. Ik wil het vet graag kwijt rond mijn bovenarmen en mijn extra tietjes bij de borstspieren maar dat lukt nog niet.

Ik heb zelf een slechte week.Morgen tentamen en erg veel stress waardoor ik dus thuis zit en chocola ga eten.. :( Morgen uiteten en zaterdag een feestje dus dat maakt het ook niet beter.
Gelukkig kom ik deze week wel aan 5x sporten maar ik ben blij dat ik volgende week weer de hele dag van huis ben!

Mijn lijstje:
O: spelt& lijnzaadcracker met aardbeien, glas halfvolle melk met Whey proteine
T: Protein kwark (strawberry) na 1,5u fitness
L: Roerei van 2 eieren
T: 1 reep pure chocola, 72% |(
D: Kip, spruiten, wortelen en beetje appelmoes

Beweging dus 1,5u fitness en misschien zo nog even een rondje (5km) wandelen tussen het leren door.

In totaal dus 2352 calorieën (555 door de chocolade), macro's: koolhydraten 45%, vet 28% en eiwit 27%.

Annikoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 17:49

borstnoot schreef:
Annikoe schreef:
Ik heb idd ook als ik de omtrek van mijn taille invoer (80 cm), dan heb ik ook een gezond gewicht. En volgens mijn bmi (26,5) licht overgewicht.
Het stomme is dat ik bij mijn buik het meeste cm's verlies, maar bij mijn heupen/bovenbenen amper. Dus mijn broeken worden bij mijn middel te groot, maar ik kan denk ik geen maat kleiner aanschaffen omdat ik ze dan alsnog niet over mijn kont krijg :')

Heb ik al echt heel mijn leven last van. Ik ben gezegend met een zandloper figuur, mijn BMI is gezond maar volgens de omtrek van mijn taille heb ik ondergewicht.

Oplossing: broeken met elastiek aan de rand, of simpelweg riemen.

Haha ja, ik draag ook al mijn hele leven riemen. Weinig broeken gehad waarbij dat niet nodig was, zelfs leggings zakken af :')

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 18:12

Hier net zo met de broeken, slanke taille en stevige billen en bovenbenen. Hier gaat het helaas ook behoorlijk van de borsten af. Het was 80D, nu 75B -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 18:14

Mijn borsten houd ik gelukkig (75C) die heb ik al sinds ik 16 ben. :D
Mijn bovenbenen worden ook amper smaller, maar ik ga er gewoon voor. :+

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 18:15

Annikoe schreef:
Haha ja, ik draag ook al mijn hele leven riemen. Weinig broeken gehad waarbij dat niet nodig was, zelfs leggings zakken af :')

Hahaha leggings zakken niet af bij mij. Ik heb wel een hele hoge legging met een brede elastieken rand bij mijn taille (want ja, dat zal wel werken, dacht ik nog) die altijd op gapen staat bij m'n rug. Ziet ook heel vreemd uit :')

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 18:29

Bij mij geen problemen met broeken gelukkig haha. Een enorm slanke taille, maar ook geen kont :')
En ik hoor ook nog eens bij de minder bedeelden qua borsten (maar een b-cupje) dus ik hoop dat dat niet nog minder wordt haha

Vandaag had ik trouwens best een gek moment. Ik vroeg bij Duits of het raam dicht kon, want ik had het koud. Mijn docente zei toen echt zo: 'Jij bent natuurlijk zo slank, dat heb je ook geen vet om je warm te houden'. Aan de ene kant voelde dat best wel goed, maar aan de andere kant vindt ik ook van mezelf dat ik er nog niet ben. Gek gevoel om een ander zelfbeeld te hebben dat wat andere mensen van je zien. Ook al ben ik met kleren aan natuurlijk een stuk slanker dan als ik gewoon naar mezelf kijk :')

Nou ja, mijn lijstje van vandaag. Stukje taart op, omdat mijn ouders 27 jaar getrouwd zijn vandaag. En ook veel te veel brood gegeten vanavond. Ach ja, Zometeen maar even oefeningen doen om het weer wat te compenseren.
O: twee boterhammen met roompaté en appelstroop en een beker melk.
T: een appel en water.
L: drie boterhammen met kaas, sla en tomaatjes, vruchtenhagel en appelstroop, water en een bekertje thee.
T: een mueslireep en water.
T: een stuk kruisbessenvlaai en een bekertje water.
A: brood (veel te veel).
T: kop thee denk ik.
B: 70 minuten fietsen, zo nog even 15 minuten oefeningen doen voor rug.

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 18:42

Ik heb een vrij slanke taille vergeleken me benen en kont.. Zijn die gelukkig wel getraind, maar dan nog drama... -O-

Morgen uiteten mmmm kan niet wachten <3

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 19:20

Ik ga dit weekend naar de sauna incl hotelovernachting, wordt nog een uitdaging om netjes te eten. Maar ga wel mn best doen :j

Hopelijk is mn fitbit er als ik thuis kom, ben zo benieuwd!

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 19:36

Helaas vanmorgen flauwgevallen dus mijn lijstje is minder gezond dan ik zou willen. Gisteren en eergisteren ookal te weinig gegeten (+/- 1000 kcal)... Vanmiddag voor het idee even mezelf gewogen en er is ook wel meteen 2 kilo af, dat gaat wel erg snel :? Dit weekend maar even bijtanken. Vandaag dus ook amper bewogen, alleen maar ziek geweest

O: 1 pannenkoek met spek
T1: banaan, appel en wat druiven
L: 4 rijstwafels, 2 met heksnkaas en 2 met pindakaas
T2: kleine boterham met kaas, stukje boterkoek
A: draadjesvlees, aardappelschijfjes, sperziebonen

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-17 19:41

Onder je BMR eten is slecht en nu merk je het zelf, dus ga alsjeblieft meer eten. En die 2kg is niet alleen vet hoor, waarschijnlijk voornamelijk vocht ;).

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 19:43

Ik heb vanmorgen bloed moeten prikken voor de eerste keer en was mega zenuwachtig, ik ben vrijwel zeker dat het flauwvallen van alle stress was. Misschien heeft het eten daar ook mee te maken gehad hoor, maar ik denk voornamelijk van het bloed prikken.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 19:44

Maar afgezien daarvan, waarom zou je maar 1000 calorieën eten?

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 19:46

Ik had totaal geen trek maar dat is natuurlijk geen excuus, daarnaast heb ik de afgelopen dagen pas 's Ochtends in kunnen vullen wat er 's avonds nog bij was gekomen en dan is het lastig om nog meer kcal erbij te eten

Mandy92

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 19:50

Mag ik mij ook melden? Hier 'moeten' er ook wat kilootjes af :D

Mloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 20:18

Even stil van mijn kant. Ik heb het een beetje druk met wat anders :D
Afbeelding

Sporten staat even op een lager pitje daardoor. Wel nog goed op mijn punten aan het letten.
Helaas is het weer de tijd van de maand en dan ben ik altijd een dikke kilo zwaarder -O-
Daarbij heb ik dan ook de hele dag honger, ongeacht wat ik eet. Dat was ook al zo voordat ik met weight watchers begon. Even doorbijten dus!

Mijn lijstje van vandaag;
O; cracottes met kipfilet
L; bouillon met beschuit erin
A; tomatensoep met een baguette
T; één cracotte met hagelslag. Ik moest gewoon chocola binnen krijgen :')

Alvast mijn lijstje voor morgen;
O; cracottes en yoghurt
L; vanillekwark
A; bloemkoolpizza *\o/* nu al zin in :D :9

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 21:32

ahhhh wat een schatje Mloez!

Hier ging het vandaag toch weer niet goed. Veel spanning op werk en ben nog een beetje ziek. Geen excuus, ik weet het...

Toch ga ik mijn lijstje plaatsen, omdat ik me er zo voor schaam en dan mee geconfronteerd wordt. Misschien dat dat helpt...

O: twee speltcrackers met een beetje rode pesto en runder rookvlees
T: een kiwi en twee perziken
L: twee maiswafels met geitenkaas, groene pesto en zongedroogde tomaatjes, twee maiswafels met jong-belegen kaas, een paar losse plakjes jong-belegen kaas, een tosti ham kaas, een witte boterham met duo penotti en een cracotte met duo penotti
T: bakje Nibbit chips, 2 Napoleon kogels en een handje M&M's
A: Domino's pizza met ananas, peperoni, kip, ui en paprika en een Cola light (enige "goede" keuze)

Calorieën durf ik echt niet in te voeren.... -O- -O- -O-
Voel me er zo rottig over. Het stomme is nog dat ik niets lekker vond, behalve mijn kiwi en perzik. Had ook verder geen honger, maar moest gewoon eten door de spanning.

Morgen zware balansdag.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-17 21:34

Yentaah schreef:
Ik had totaal geen trek maar dat is natuurlijk geen excuus, daarnaast heb ik de afgelopen dagen pas 's Ochtends in kunnen vullen wat er 's avonds nog bij was gekomen en dan is het lastig om nog meer kcal erbij te eten

Maar als je meerdere van dit soort dagen hebt gehad dan kan je toch wel bedenken dat het te weinig is? 1000cal is heel weinig, zeker als je het een paar dagen achter elkaar doet. Slecht voor je gezondheid en dat is het laatste wat je wil :(:)

@mloes: puppyyyyy <3