Macs schreef:Iemand ervaring met het aanvullende studentenpakket van dsw? Ik word er wel blij vanmaar ben benieuwd of iemand anders die ook heeft.
Niet specifiek met dat pakket maar wel een hele tevreden klant van DSW

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Macs schreef:Oke mooi! Ik lees er ook goede verhalen over!
Mijn oude zorgverzekeraar heeft eergister de premie van januari afgeschreven. Wat gebeurt er nu als ik over ga naar een ander verzekering dan? Krijg ik dat wel terug?
sylva schreef:Bij independer zou ik uiteindelijk op 110,95 zitten, in tegenstelling tot Zilveren kruis zelf. Daar zou ik op 126 oid zitten. Iemand een antwoord op de vraag waarom dit zo verschillend is? Ik weet niet zo goed waar ik m'n verzekering nu moet afsluiten en wat veilig is?
Macs schreef:Iemand ervaring met het aanvullende studentenpakket van dsw? Ik word er wel blij vanmaar ben benieuwd of iemand anders die ook heeft.
Cer schreef:ik ben overgestapt en de nieuwe verzekeraar regelt dan ook het opzeggen van de oude verzekering... krijg ik gisteren een brief van de oude verzekering dat de basis verzekering is opgezegd, maar dat de aanvullende en tandartsverzekering doorlopenGelukkig kan je die tot 1 feb opzeggen dus dat heb ik net gedaan.
Blijkbaar staat er op het aanmeldingsformulier een hokje waar je moet aankruisen dat je je aanvullende verzekeringen ook opzegt, maar ik heb het telefonisch gedaan.. Het is nog op te lossen maar wel een beetje jammer...
Hebben anderen daar ook last van gehad?
x_Jeanine_x schreef:Ja wel een bevestiging via email... maar verder niks.
gewijzigd 27 december pas