Laten ontstoren van vaccinaties en medicatie en dergelijke

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-16 02:35

Zoals gezegd: deze links heb ik ook maar via PB gekregen een paar dagen geleden van iemand die vond dat het wellicht waardevol was om ze te delen, maar door voor de hand liggende redenen geen zin had om in het topic te reageren :)

Ik heb geen idee wat er precies in staat. Zelf vind ik het hele debat niet zo heel spannend, ik heb al meer dan genoeg voor mij zwaar genoeg wegende redenen om het hele zaakje niet meer voldoende te vertrouwen en het vaccineren (op dit moment in de geschiedenis) niet aan te durven.

Ik ben bang dat je er anders toch even zelf in moet duiken als je meer wilt weten van wat verschillende onderzoekers er over te zeggen hebben :)

Geen idee of ze i.v.m. deze kwestie ook mensen opengemaakt hebben. Over het algemeen heb ik door wat ik de afgelopen 2 jaar zoal tegen ben gekomen de indruk dat de dodelijke slachtoffers een andere categorie zijn dan degenen die die autistische kenmerken ontwikkelen.

En gezien dit probleem heel specifiek pas met het invoeren van de MMR combinatieprik zo explosief voor komt en het dus nog om kinderen / jong volwassenen gaat die gewoon nog leven... kan ik me voorstellen dat er niet heel concrete autopsies zijn verricht.

Ik vind dat persoonlijk ook niet zo heel belangrijk eigenlijk, de klinische studies en de vele verhalen van ouders vind ik persoonlijk al alarmerend genoeg ;)

Beetje vergelijkbaar met dat verhaal in de uitzending waarvan ik de link net gepost heb: slachtoffer heeft gezegd maak me alsjeblieft open zodat ik niet voor niets gestorven ben en je kan aantonen dat die siliconen helemaal niet ingekapseld worden en wel degelijk door het hele lijf heen gaan inclusief de hersenen. En deskundige aan tafel is "blij" dat deze bewijzen er nu zijn maar lijkt er ook niet bijzonder veel om te geven gezien ze door simpelweg het beeld van de patiënten allang wisten dat dit gebeurde :)

Ik kan me helemaal voorstellen dat veel mensen alles in extreem bewijs willen zien voordat ze het helemaal kunnen geloven, en dat voor veel mensen dat praktijkbeeld van problemen niet voldoende is om zich echt zorgen te maken.

Ik en anderen met mij hechten daar dan meer waarde aan en zien de vele rookwolkjes als gegronde reden om niet te gaan sleutelen aan een gezond kind omdat we denken dat dat op de langere termijn de beste kansen geeft voor een lang en gezond leven. De 1 vindt dit een super verstandige keus, de ander vindt het oliedom. Dat is dan maar zo :)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 10:33

Ik zal de linkjes ook even bekijken maar vermoed, gezien de reactie van Magrathea dat het volgens mij niet heel spannend is.

Je laatste bericht vind ik verreweg het meest domste wat je tot zover geschreven hebt, pardon my French. Je schrijft constant dat er een verband is tussen vaccineren en autisme maar toch vind je het hele debat niet zo spannend en kun je je voorstellen dat er geen concrete autopies zijn verricht en schijnbaar subjectieve verhalen al genoeg zijn.

Hoe kun je dan überhaupt spreken van een verband als je verder onderzoek toch niet zo belangrijk vind maar desondanks wel van de daken schreeuwen dat het er is?

Ik vind dit typisch weer een beeld van tunnelvisie en alles wat al gezegd is hier. Vooral: gevaarlijk.

"Ik kan me helemaal voorstellen dat veel mensen alles in extreem bewijs willen zien voordat ze het helemaal kunnen geloven, en dat voor veel mensen dat praktijkbeeld van problemen niet voldoende is om zich echt zorgen te maken. "

Geen extreem bewijs maar simpelweg bewijs dat het verband er bestaat. Ik kan ook beweren dat als je 6 tomaten op een dag eet je geen kanker krijgt, toch zal ik het moeten bewijzen. En maar goed ook.

Zoals eerder geschreven over mijn stuk over erfelijke autisme en autisme wordt er wel erg vaak gestrooid met dit labeltje.

Zonder gedegen onderzoek geloof ik er niet en blijft het imo angst en tunnelvisie. Daarbij snap ik de ouders ook niet dat ze geen uitgebreid onderzoek laten verrichten maar vervolgens wel roepen dat het door vaccineren komt. :?

pmarena

Re: Laten ontstoren van vaccinaties en medicatie en dergelijke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-16 10:44

Prima Magda: jouw feestje :wave:

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 10:44

Over dooddoeners gesproken. :')

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-16 10:45

Ja sorry hoor, maar wat verwacht je nou van mij, dat ik mijn uiterste best ga doen om jou te overtuigen?

Ik vind het prima dat jij op een andere manier denkt.
Van mij mag een ieder zijn eigen mening hebben en aan andere zaken waarde hechten :j

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 10:57

Wie eist: bewijst. Maar dan wel met bronnen die daadwerkelijk daar over gaan want uit die van de vorige pagina kunnen er inderdaad al diverse worden weggestreept.

piezze

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 10:58

Respect voor pmarena, je blijft netjes ondanks de persoonlijke aanvallen. Ik vind ook dat ieder die keuze, al dan niet met wetenschappelijk onderzoek onderbouwd, zelf mag maken hoor.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 11:00

Naar mijn mening is het gevaarlijk als je over dit onderwerp een mening hebt zonder gedegen onderbouwing. Maar dan beginnen we weer met de discussie die op de eerste pagina begon.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 11:12

Er is een verschil tussen een mening en een feit. Een feit is iets dat bewezen kan worden. Een mening is een idee zonder bewijzen, al dan niet gesteund op subjectieve ervaringen of verhalen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 11:18

Overigens is er bij een aantal dodelijke gevallen autopsie verricht (niet naar autisme) waaronder het jongetje Freek waarvan deboudetdbblijven beweren dat zijn dood door vaccinatie kwam.
Uit z'n autopsie bleek er sprake te zijn van ernstig ziek zijn en ookedis h falen van behandelend arts. Echter deze ziekten hielden geen verband met vaccineren.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-16 11:20

Ik eis helemaal niks :P Ik ben alleen zo suf dat ik de moeite neem om uit te proberen te leggen waarom steeds meer mensen kritisch zijn.

Maar als je dingen zegt als

Citaat:
Daarbij snap ik de ouders ook niet dat ze geen uitgebreid onderzoek laten verrichten maar vervolgens wel roepen dat het door vaccineren komt. :?

Dan vraag ik me af wat je nou eigenlijk wil. Moeten die ouders hun beschadigde maar nog levende kind doneren aan de wetenschap en open laten maken ofzo...? :P En wat zou men dan aan moeten treffen om te geloven dat een vaccinatie het veroorzaakt heeft?

Als de duizenden gelijkwaardige zeer duidelijke verhalen dat het direct na het toedienen van het vaccin fout gaat, al niet het minste begrip voor kritische ouders op kan brengen dan ben ik benieuwd wat het wel kan doen :P

Net als met die uitzending die ik gelinkt heb.

Vrouwen die de problemen zelf ervaren hebben, en hun behandelaars weten door de het klinische beeld al lang wat er aan de hand is. En door hun ervaringen durven andere vrouwen niet het risico te nemen.
Ook al zeggen artsen in de klinieken dat het allemaal veilig is, er niks fout kan gaan, er niks van de ingebrachte stoffen op andere plekken in het lijf terecht kan komen en daar voor problemen zou kunnen zorgen.

En als ze die beslissing dat ze het risico op problemen te groot vinden dan uitleggen dan zouden de mensen hier in het topic zeggen:

De artsen die er mee werken weten het echt wel beter hoor!
Er is echt wel onderzoek naar gedaan, als het niet veilig was zou het hier niet gebruikt worden.
Het RIVM controleert zulke dingen en als er iets niet deugt dan grijpen zij wel in.
Zulke dingen komen niet op de markt als de onderzoeken niet deugen.

Dus wat naïef dat je door die paar vrouwen niet durft. Die vrouwen hebben er geen verstand van.
Hun problemen komen waarschijnlijk door wat anders maar ze zoeken iets om de schuld op te schuiven. En hun artsen zien waarschijnlijk geld door te zeggen dat dergelijke producten helemaal niet zo onschuldig zijn.

En zo'n huisvrouwtje dat zèlf de problemen ondervonden heeft en alle onderzoeken die los of vast zitten leest en zich er extreem in verdiept heeft, die heeft er niet voor gestudeerd en die denkt dat ze het beter weet dan de artsen die er mee werken... zolang zij zeggen dat het veilig is en ze onderzoeken hebben die dat bevestigen èn onze instanties niet ingrijpen (die dit soort dingen ook nog controleren) is het ècht wel veilig hoor :j

En dat fanatieke geloof in de veiligheid laat je ondanks alle duidelijke tekenen dat er in de praktijk dingen heel erg fout gaan....pas varen als die foto's van die hersenen en ruggenmerg waar al die troep in is gaan zitten, bekend gemaakt wordt? Of dan ook nog niet, want dat is maar 1 persoon of zoiets...?

Ik vind dat je jezelf en je kind tekort doet als je een gebouw binnen gaat waar rookwolkjes uit de ramen komen. Dat je het vuur op dat moment zo van de buitenkant nog niet ziet en de brandweerwagens er nog niet zijn, maakt niet dat het veilig is... het wordt niet pas onveilig op het moment dat de brandweer voor de deur staat, dat was het daarvoor al. En daarvoor had je al voldoende waarschuwingssignalen in de vorm van die rookpluimpjes her en der, en de mensen die niet naar binnen durfden daardoor. En de mensen die naar buiten kwamen rennen die het vuur wèl gezien hebben.

Ik vind het verstandig om je even af te vragen of die mensen niet een heel belangrijk signaal afgeven.

En niet te denken: ach die mensen hebben zich vast vergist. Ik zie geen brandweer staan. In het nieuws wordt niet gezegd dat er een brand is en niemand sluit de boel af hier, zelf zie ik het vuur niet dus ik ga toch maar gewoon naar binnen want wat ik hier kwam doen is te belangrijk om me door een paar bangeriken tegen te laten houden.
Laatst bijgewerkt door pmarena op 13-11-16 11:26, in het totaal 1 keer bewerkt

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-16 11:23

_lautje_ schreef:
Overigens is er bij een aantal dodelijke gevallen autopsie verricht (niet naar autisme) waaronder het jongetje Freek waarvan deboudetdbblijven beweren dat zijn dood door vaccinatie kwam.
Uit z'n autopsie bleek er sprake te zijn van ernstig ziek zijn en ookedis h falen van behandelend arts. Echter deze ziekten hielden geen verband met vaccineren.

Jouw (bronloze) informatie over Freek is toch wat anders dan wat zijn ouders zeggen:

http://www.vaccinatieraad.nl/2013/12/ov ... tie-freek/

En

http://www.meerwetenoverfreek.nl/

tarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 11:38

Laatst bijgewerkt door tarek op 13-11-16 11:42, in het totaal 1 keer bewerkt

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 11:40

Ik zet mijn tekst dr dikgedrukt bij aangezien quoten op mijn telefoon erg lang duurt. :)

pmarena schreef:
Ik eis helemaal niks :P Ik ben alleen zo suf dat ik de moeite neem om uit te proberen te leggen waarom steeds meer mensen kritisch zijn.

Tot op zekere hoogte is dat ook prima wat mij betreft.

Maar als je dingen zegt als

Citaat:
Daarbij snap ik de ouders ook niet dat ze geen uitgebreid onderzoek laten verrichten maar vervolgens wel roepen dat het door vaccineren komt. :?

Dan vraag ik me af wat je nou eigenlijk wil. Moeten die ouders hun beschadigde maar nog levende kind doneren aan de wetenschap en open laten maken ofzo...? :P En wat zou men dan aan moeten treffen om te geloven dat een vaccinatie het veroorzaakt heeft?

Wat denk je van hersenonderzoek, genetica etc? Sinds wanneer doe je überhaupt autopsie op een levend persoon?

"Wat zou men moeten aantreffen?" Wat denk jezelf. Wellicht het eea wat in verband kan worden gebracht? Bijvoorbeeld zoals hartfalen oid? Zonder uitgebreid onderzoek kun je niets.

Als de duizenden gelijkwaardige zeer duidelijke verhalen dat het direct na het toedienen van het vaccin fout gaat, al niet het minste begrip voor kritische ouders op kan brengen dan ben ik benieuwd wat het wel kan doen :P

Bewijzen.
Daarbij heb ik nog steeds heel erg het gevoel dat er een kudde effect bestaat.

*Knip*

Ik heb geen verstand van borstimplantaten etc en daar zeg ik dan ook niets over.
Ik doe dat wel over vaccineren omdat ik mij daar ook een lange tijd mee bezig houdt.

En zo'n huisvrouwtje dat zèlf de problemen ondervonden heeft en alle onderzoeken die los of vast zitten leest en zich er extreem in verdiept heeft, die heeft er niet voor gestudeerd en die denkt dat ze het beter weet dan de artsen die er mee werken... zolang zij zeggen dat het veilig is en ze onderzoeken hebben die dat bevestigen èn onze instanties niet ingrijpen (die dit soort dingen ook nog controleren) is het ècht wel veilig hoor :j

Heeft dat huisvrouwtje zichzelf laten onderzoeken om te kijken of er geen achterliggende oorzaken waren (ging het alweer over de vaccinaties?).

En dat fanatieke geloof in de veiligheid laat je ondanks alle duidelijke tekenen dat er in de praktijk dingen heel erg fout gaan....pas varen als die foto's van die hersenen en ruggenmerg waar al die troep in is gaan zitten, bekend gemaakt wordt? Of dan ook nog niet, want dat is maar 1 persoon of zoiets...?

Als er gedegen grootschalig onderzoek heeft plaatsgevonden: ja. Logisch.

Ik vind dat je jezelf en je kind tekort doet als je een gebouw binnen gaat waar rookwolkjes uit de ramen komen. Dat je het vuur op dat moment zo van de buitenkant nog niet ziet en de brandweerwagens er nog niet zijn, maakt niet dat het veilig is... het wordt niet pas onveilig op het moment dat de brandweer voor de deur staat, dat was het daarvoor al. En daarvoor had je al voldoende waarschuwingssignalen in de vorm van die rookpluimpjes her en der, en de mensen die niet naar binnen durfden daardoor. En de mensen die naar buiten kwamen rennen die het vuur wèl gezien hebben.

Bla bla.

Ik vind het verstandig om je even af te vragen of die mensen niet een heel belangrijk signaal afgeven.

Ja, maar ik mis het verband met vaccineren. Kijk naar mijn eerdere bericht over erfelijk autisme en autisme.
Ik mis de bewijslast.

En niet te denken: ach die mensen hebben zich vast vergist. Ik zie geen brandweer staan. In het nieuws wordt niet gezegd dat er een brand is en niemand sluit de boel af hier, zelf zie ik het vuur niet dus ik ga toch maar gewoon naar binnen want wat ik hier kwam doen is te belangrijk om me door een paar bangeriken tegen te laten houden.

Blabla.

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 11:41

Ik kan niet anders dan eens zijn met magda_90. Vooral het gevaarlijke part. Ik vind het ook maar moeilijk te geloven dat men subjectieve verhalen zo aan neemt maar een onderzoeker met feiten niet vertrouwd en niet de moeite neemt om de onderzoeker zijn artikelen te lezen.

En ook over een post op de vorige pagina dat onderzoekers gepushd zouden worden om andere resultaten te publiceren omdat ze anders een doodsvonnis van de grote geld schieters krijgen. Dat is grote onzin. Zoals ik al eens aangaf ikzelf heb voor een lab gewerkt en zo gaat dat er echt niet aan toe.

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 11:42

tarek schreef:
Ik weet niet of het langs gekomen is, heb niet alles gelezen.
Als je gewoon googled op samenstelling vaccins bijv: dktp kan je gewoon lezen dat er in de entstof aluminium, formaldehyde etc in zit. Maar goed in de meeste deo's zit ook alu
https://youtu.be/ekLKcVfgBb8

Der zit meer formalhyde in een stuk fruit dan in een vaccin. En ik heb al eerder geschreven over de therapeutische index.
Laatst bijgewerkt door speedfiets_2 op 13-11-16 11:47, in het totaal 1 keer bewerkt

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-16 11:46

tarek schreef:
Als je gewoon googled op samenstelling vaccins bijv: dktp kan je gewoon lezen dat er in de entstof aluminium, formaldehyde etc in zit. Maar goed in de meeste deo's zit ook http://www.consumed.nl/medicijnen/871/DKTP-Vaccin_RIVM%C2%AE

Ik begrijp dat stoffen als aluminium worden gebruikt om het immuunsysteem een opdonder te geven zodat het sterker reageer op de ingebrachte vaccins. Er zijn online ook beelden te vinden wat het doet met je hersenverbindingen... die zie je dan gewoon weg schrompelen. Zoiets zou een goede verklaring zijn voor het verliezen van verworvenheden wat door ouders vaak gemeld wordt.

Wat kritische uitleg over de stoffen die in een vaccin zitten:
https://www.vaccinvrij.nl/hoofdstuk-3/

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-16 11:46

speedfiets_2 schreef:
tarek schreef:
Als je gewoon googled op samenstelling vaccins bijv: dktp kan je gewoon lezen dat er in de entstof aluminium, formaldehyde etc in zit. Maar goed in de meeste deo's zit ook alu
https://youtu.be/ekLKcVfgBb8

Der zit meer formalhyde in een stuk fruit dan in een vaccin

Jij denkt dat je er van opknapt als je een stuk fruit oplost en in een spier injecteert? :)
Ik denk dat het heel wat minder gevaarlijk is als je het opeet ;)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-16 11:50

Magda, echt, met o.a. zo'n toon van blabla en autopsie op een levende persoon... ik heb geen zin om dan serieus op je in te gaan. Sorry :)

De rest poets je ook maar weg. Maargoed dat "is prima wat mij betreft" :P

Via PB en mail krijg ik nog wel fijne reacties gelukkig dus wat dat betreft heeft het toch nog wat nut als het topic een beetje actief blijft...ga vooral door hoor met posten ;)

Kamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 12:22

Het is wel erg appels en peren niet? Een borstimplantaat (wat totaal niks met farmaceutisch te maken heeft) of een medicijn ontwikkelen?!
Echt je roept maar wat.
Ik snap als je met die vergelijking aan wil geven, dat instanties proberen de fabrikant te beschermen als er toch iets mis blijkt. Maar verder raakt het kant noch wal in deze discussie.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 12:38

pmarena schreef:
Magda, echt, met o.a. zo'n toon van blabla en autopsie op een levende persoon... ik heb geen zin om dan serieus op je in te gaan. Sorry :)

De rest poets je ook maar weg. Maargoed dat "is prima wat mij betreft" :P

Via PB en mail krijg ik nog wel fijne reacties gelukkig dus wat dat betreft heeft het toch nog wat nut als het topic een beetje actief blijft...ga vooral door hoor met posten ;)

Ik doe anders exact hetzelfde als wat jij aan doen bent. :Y)

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 12:50

pmarena schreef:
speedfiets_2 schreef:

Der zit meer formalhyde in een stuk fruit dan in een vaccin

Jij denkt dat je er van opknapt als je een stuk fruit oplost en in een spier injecteert? :)
Ik denk dat het heel wat minder gevaarlijk is als je het opeet ;)

Als je dat denkt heb je geen flauw idee hoe het menselijk lichaam werkt.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 13:26

pmarena schreef:
tarek schreef:
Als je gewoon googled op samenstelling vaccins bijv: dktp kan je gewoon lezen dat er in de entstof aluminium, formaldehyde etc in zit. Maar goed in de meeste deo's zit ook http://www.consumed.nl/medicijnen/871/DKTP-Vaccin_RIVM%C2%AE

Ik begrijp dat stoffen als aluminium worden gebruikt om het immuunsysteem een opdonder te geven zodat het sterker reageer op de ingebrachte vaccins. Er zijn online ook beelden te vinden wat het doet met je hersenverbindingen... die zie je dan gewoon weg schrompelen. Zoiets zou een goede verklaring zijn voor het verliezen van verworvenheden wat door ouders vaak gemeld wordt.

Wat kritische uitleg over de stoffen die in een vaccin zitten:
https://www.vaccinvrij.nl/hoofdstuk-3/

Zoals jij het stelt zou ik dus eigenlijk drie niet al te slimme kinderen moeten hebben, immers, hun hersenverbindingen zijn weggeschrompelt door de vaccinaties die ze gehad hebben. Maar gelukkig, de drie hebben uni en hbo binnen de tijd afgemaakt, ééntje is topsporter geweest en twee hebben ook op hoog niveau gesport(met bijbehorende vaardigheden) Er is hoop voor al die weggevallen hersenverbindingen, gelukkig.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 13:42

Sorry ik had even geen tijd om eenb bronvermelding te doen aangaande Freek. Maar dat is terug te vinden in de verslagen het Lareb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 13:42

Je bent moeilijk te volgen Lautje...