Ik heb geen idee wat er precies in staat. Zelf vind ik het hele debat niet zo heel spannend, ik heb al meer dan genoeg voor mij zwaar genoeg wegende redenen om het hele zaakje niet meer voldoende te vertrouwen en het vaccineren (op dit moment in de geschiedenis) niet aan te durven.
Ik ben bang dat je er anders toch even zelf in moet duiken als je meer wilt weten van wat verschillende onderzoekers er over te zeggen hebben

Geen idee of ze i.v.m. deze kwestie ook mensen opengemaakt hebben. Over het algemeen heb ik door wat ik de afgelopen 2 jaar zoal tegen ben gekomen de indruk dat de dodelijke slachtoffers een andere categorie zijn dan degenen die die autistische kenmerken ontwikkelen.
En gezien dit probleem heel specifiek pas met het invoeren van de MMR combinatieprik zo explosief voor komt en het dus nog om kinderen / jong volwassenen gaat die gewoon nog leven... kan ik me voorstellen dat er niet heel concrete autopsies zijn verricht.
Ik vind dat persoonlijk ook niet zo heel belangrijk eigenlijk, de klinische studies en de vele verhalen van ouders vind ik persoonlijk al alarmerend genoeg

Beetje vergelijkbaar met dat verhaal in de uitzending waarvan ik de link net gepost heb: slachtoffer heeft gezegd maak me alsjeblieft open zodat ik niet voor niets gestorven ben en je kan aantonen dat die siliconen helemaal niet ingekapseld worden en wel degelijk door het hele lijf heen gaan inclusief de hersenen. En deskundige aan tafel is "blij" dat deze bewijzen er nu zijn maar lijkt er ook niet bijzonder veel om te geven gezien ze door simpelweg het beeld van de patiënten allang wisten dat dit gebeurde

Ik kan me helemaal voorstellen dat veel mensen alles in extreem bewijs willen zien voordat ze het helemaal kunnen geloven, en dat voor veel mensen dat praktijkbeeld van problemen niet voldoende is om zich echt zorgen te maken.
Ik en anderen met mij hechten daar dan meer waarde aan en zien de vele rookwolkjes als gegronde reden om niet te gaan sleutelen aan een gezond kind omdat we denken dat dat op de langere termijn de beste kansen geeft voor een lang en gezond leven. De 1 vindt dit een super verstandige keus, de ander vindt het oliedom. Dat is dan maar zo