Sterkte komt dichtbij , maar dekt de lading niet. Spice wat een klap , wat klote wat poedersuiker en hoe gemeen en oneerlijk
Askja
Geplaatst: 21-10-16 16:23
Ik lees hier al een tijdje mee zonder te reageren, maar nu doe ik het wel. Dit is echt heel erg k*t. ik wens je toe dat je na deze mokerslag toch af en toe wat rust en vrede kunt vinden in het hier en nu. En dat je steun krijgt van je omgeving, en dat jouw omgeving ook steun kan krijgen als ze erdoor heen zitten. Het is wat het is. Sterkte wensen komt nu over als een loze kreet. Daarom wens ik je alleen maar heel veel liefs toe.
Het moment dat je door de bodem zakt, Door de bodem door de uitslag. Het moment dat de angst jou in elkaar pakt, Zorgt voor weer een moeilijke dag. Toch hoop ik dat er een lichtpuntje is, Een kaarsje brand voor jou.. Een mooi moment wat je nog om mag zetten naar een gebeurtenis. Want jij bent een geweldig sterke vrouw
Wat een rotnieuws! Ik hoop dat je genoeg steun krijgt. En ook nog dingen kunt doen die je echt nog eens wilt doen! Heel veel sterkte! Wat is dit leven toch oneerlijk..
Zeg het net op fb. Je hoopt de hele tijd mee en dan lees je dit. Onwijs klote. ER zijn geen woorden voor en je kan alleen maar zeggen, veel sterkte met alles.
Pandora2
Geplaatst: 21-10-16 17:17
Kl*tenieuws is dit...stomme rotziekte ook! Veel sterkte.
Ik lees al een hele tijd mee, maar wist nooit goed wat zeggen. Nu nog steeds niet, maar ik wil jou en je familie veel moed en sterkte wensen. Als we als bokt iets voor jullie kunnen betekenen, laat het dan alsjeblieft weten. Ik ben er van overtuigd dat hier heel veel mensen voor je klaar staan.