Zag ik inderdaad ook wij gaan in april welde duinenmars, de bloesemtocht doen en misschien een paastocht doen. Maar daarbuiten is er niet zo heel veel inderdaad. Wij gaan denk ik veel zelf uitstippelen. En in mei wat meer tochten weer.
Zijn er trouwens net als vorig jaar weer van die tochten die vanuit heel het land naar nijmegen toe gaan? Weet even niet meer hoe die heette vorig jaar.
Ik heb deze week ook niet echt tijd. Mischien vrijdag even voor het sporten anders zondag voor het werk zelf even
Kim_97
Geplaatst: 22-03-17 22:46
Nancy en ik gaan misschien zaterdag. Moeten nog even kijken of dat we voor de 4daagse gaan oefenen en juist een rondje gaan rennen om te trainen voor de breakout run, want die staat ook op de planning.
Vandaag 9km gelopen en 1,5 uur over gedaan best netjes vind ik.
Maar ben er nu achter dat ik weer blaren heb. Denk helaas dat mijn schoenen toch echt niet goed passen maar weer op zoek naar andere fijne. Mn meindltjes lopen verder wel zalig maar zijn echt te smal ook na oprekken helaas.
Doubtless waren geen nieuwe schoenen vorig jaar gekocht in mei ofzo helaas toen niet naar mn eigen twijfels geluisterd met het in huis dragen, ik had ze gewoon toen terug moeten brengen. Heb er dus wel wat trainingen en 2 dagen van de 4daagse mee gelopen. Maar had vorige 4daagse ook niet zo kei veel getraind eigenlijk(daarom ook niet uitgelopen dus). Ik ga morgen even langs de ANWB winkel zie dat ze extra brede schoenen nu in de aanbieding hebben voor maar 35eurie hebben.
Ik heb een website gevonden voor de buttons gozi.nl die ziet er opzicht wel goed en simpel uit en daar kun je tenminste minder dan 500stuks bestellen.
Dit zijn dan de kosten en formaten: Rond 2,5 cm. Prijs per stuk: € 1,80 Rond 3,8 cm. Prijs per stuk: € 2,00 Rond 5,6 cm. Prijs per stuk: € 2,20 mij lijkt de middelste maat wel een mooie maat anders word het erg klein voor bijvoorbeeld het bokt logo en nog een verwijzing naar het lopen.
Hoeveel mensen hebben we nu?
Even een lijstje hier onder: 1. Maylotje 2. AfricanLady 3. Kim_97 4. FlyFly (Edit: 5. Nancy alvast onder voorbehoud er bij gezet )
Vul gerust aan als je mee wilt doen! Ik ga gewoon vast ontwerpjes maken en dan leg ik ze hier voor aan jullie dan kunnen we gaan kiezen en bestellen als iedereen die mee wilt doen op de lijst staat. Mochten jullie nog leuke ideeën hebben voor hoe die er uit moet zien deel het gerust.
Laatst bijgewerkt door maylotje op 23-03-17 22:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Nik heb Nancy er gewoon alvast bij gezet kan natuurlijk altijd nog aangepast worden
De schoenen vond ik ook helemaal niet duur! Helaas dus wel online uitverkocht maar ga gewoon wat winkels bellen moet vast wel ergens te vinden zijn toch.
Goed naar je eerste gevoel luisteren met schoenen. Zodra je in schoenen stapt en denkt hier wil ik een stuk in gaan lopen dan zit je vaak altijd goed. Hiet is dat teminste zo vaak kies ik 3 paar uit en dje ik het mooiste vind trek ik eerst aan en vaak zit die ook het lekkerst XD