Mix Mac velvet teddy, miley en een gloss van bourjois
Anoniem
Geplaatst: 17-05-16 20:19
Iertje, ik vond die nude van de vorige pagina je trouwens heel mooi staan.
DS, nu kan ik niet wachten tot ik Shroom binnen heb. Wat staat 'ie jou gaaf! En ja, ik grijp ook standaard overal naar roze, tenminste een kleur waarvan ik weet dat 'ie me zal staan. De rest daarentegen..
Hij staat je gaaf, echt fris! Zou hem bijna op mijn wishlist zetten
Anoniem
Geplaatst: 18-05-16 10:35
Gaaf DnT!!
Gister vergeten te posten, dag 16 paars is m'n dupe van Limecrime Jinx, het meest paarse dat ik kan vinden tussen al mijn roze (:')) maar ben er geen fan van, hij brengt ook heel slordig aan.
Vandaag dag 17, Vampy, MAC Rebel met daaronder Gwen Stefani's Firebird omdat ie anders iets teveel doorschijnt.
Laatst bijgewerkt door _Flower op 25-01-25 20:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Ohana_91
Geplaatst: 18-05-16 15:05
Dag 12 Bruin; Onbekend, geen merk en geen kleurnummer/naam. Ooit een keer gekocht voor een fout feestje, maar de enige bruine lipstick die ik heb. Vreselijke kleur, maar hè; alles voor de challenge! Dag 13 Lente; Catrice – Pinkerbell
Schemerdier
Geplaatst: 18-05-16 21:07
Leuke kleuren weer! Shizzel: alletwee echt heel mooi! Staat je goed iertj Oeh die eerste nicolien
Vandaag ga ik voor rood, een of andere van de hema Heb hem al jaren niet opgedaan, dacht dat hij me niet stond, maar ik vind het eigenlijk toch wel meevallen
Anoniem
Geplaatst: 19-05-16 08:50
Dag 19: Out of the box Ik dacht, laat ik eens out of the box denken om te kijken of ik mijn meest ondraagbare lipstick toch draagbaar kan krijgen
MAC Matte Royal met Candy Yum Yum
Mooie kleuren weer, alleen die eerste Nicolien... brrr...
Blij dat jullie het allemaal met mij eens zijn dat die bruine vreselijk is Dag 14 koel; Etos – Candy Crush
Vrees dat ik jullie de komende dagen even niet kom lastig vallen. We gaan een weekendje weg met meiden die amper om make-up geven en ik voel me dan altijd een beetje een barbie als ik wel vol in de make-up met lipstick rondloop. Al stop ik stiekem de lipsticks voor de volgende dagen wel in mijn toilettas
Coool DnT! Ik had bij 'Out of the Box' in m'n hoofd een lipstick die net nieuw was maar ik zal eens even out of the box gaan denken voor vandaag. En dan gelijk dag 18 posten uiteraard!
Net niet... - w7 cote d'azure (hij dekt niet egaal en maakt mijn tanden geel)
Matte - W7 it girl
Mix - W7 it girl met een witte van essence.
Out of the box - een goud/bruin/koper metallic lipstick van de Hema die ik ooit eens heb gekregen..
Jodie_
Geplaatst: 19-05-16 14:27
Dag 18: Zomer - MAC Tropic Tonic
Dag 19: Out of the Box (als ik 'm goed heb begrepen dan ) even lekker zitten kliederen met LA Girl Forever Red en een of ander oud peach potloodje. Speciaal voor al jullie lieve mensen