Ik had t vandaag heel zwaar
Heb zowat de hele route gedacht "Ik stop ermee, nooooit weer, dit is toch niet leuk..?!". Maar voor mij een heel prima resultaat., tempo van 8:28/km. Is toch weer een paar sec vlugger.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb zowat de hele route gedacht "Ik stop ermee, nooooit weer, dit is toch niet leuk..?!". Maar voor mij een heel prima resultaat.
Herkenbaar? Hoe doen jullie dat?
Had daarna ook ontzettende kramp en bloed bij mijn ontlasting. Loop dan ook vrijwel alleen nog maar korte afstanden haha. Maar zelfs een 5k op wedstrijdtempo is goed voor een wc bezoekje, gelukkig pas achteraf.
De muziek gisteren langs de kant was wel echt opzwepend! Ik vond het echt leuk! Ik wil weer!
wie weet is samen toch ook wel leuk. Alleen loop jij al harder dan ik...ik probeer heel netjes een tijdschema aan te houden voor mijn ledematen...maarre ik ga hier lekker meelezen en wie weet meekletsen
).
Heb verder vrij ronde bovenbenen en kont, smalle taille en weer wat breder in de schouders. Niet echt atletisch ofzo. Wel altijd veel kracht in armen en benen gehad (kracht in benen komt dus nu eindelijk weer terug). Geen idee wat voor sporttype ik ben eigenlijk. Dacht altijd dat ik niet kon hardlopen, maar dat lijkt wel mee te vallen dus. En echt heel lenig ben ik ook niet meer (heb nog wat andere kwaaltjes die dat veroorzaken), maar kan wel gemakkelijk met de benen recht, mijn handen aan de grond krijgen.