benangelique schreef:DatBenIkNou schreef:Er is al eens eerder een topic hierover geweest. Ik kan hier enorm emotioneel van worden, heb dus bewust niet alles gelezen. Staan de tegenstanders er wel eens bij stil dat sommige kwetsbare kinderen aan een simpele kinderziekte kunnen overlijden? Dus als mijn dochter toevallig op een creche zat waar zo'n 'complottheorie-ouder' haar kind niet ent, zou mijn kwetsbare kind gewoon dood gaan aan iets wat simpel te voorkomen zou zijn...Mijn honden mogen niet in een pension als ze niet volledig geent zijn, waarom kinderen wél op scholen en creches????
Complottheorie-ouders? Pardon?
Sta jij er bij stil dat als jij je kind s ochtends brood met pindakaas laat eten en er geen tijd meer is voor handen en mond zorgvuldig wassen, mijn kind daar ook dood aan kan gaan? Dat dat risico vele malen groter is dan ziek worden omdat er een niet geënt kindje op het kdv of de school is?
Misschien moet je je afvragen of een kdv de juiste plek is voor een kindje wat zo kwetsbaar ia
Als jouw kind zo'n ernstige notenallergie heeft moet jij je afvragen of je wel een verstandige ouder bent om jouw kind naar een kdv te brengen.