Ik volg dit topic al een tijdje en wordt er helemaal hebberig van haha Heb maar 11 verschillende kleuren, maar vond het toch wel leuk om dan 11 dagen mee te doen
Vandaag gekocht: mac twig (zag hem hier vaker langskomen, toen swatches gezocht en toch maar besteld haha)
Faux is zo mooi. Dat wordt mn volgende. Thanks Shizzel.
Succes.
Staat je heel gaaf Suus!
Fioon ik vind Twig je heel gaaf staan!
Ik heb vandaag Twig en Amorous gehaald dus een van de twee gaat morgen op! Bij deze ook besloten dat ik geen nieuwe meer mag kopen.... tot het einde van het jaar. Gelukkig is dat nog maar eventjes.
Je kunt hem inderdaad heel goed hebben! Het wordt wel kleurloos, maar niet op de verkeerde manier. Dus niet te bleek of doods, maar het is natuurlijk een aardetint en geen rood, roze of paars
Ik ben er echt weg van! Snap wat je bedoelt Djilna, is heel anders dan een meer gangbare kleur, Daarom vind ik hem juist zo gaaf
Drunksheep
Geplaatst: 18-12-15 10:49
Ik baal een beetje dat ik hem al heb gedragen, haha. Vind het ook zo'n bijzonder kleurtje, en op een of andere manier staan die bruin-/grijstinten heel mooi bij mijn roze haar.
Dag 13 alweer, vandaag MAC Amorous! Echt een kleur waarvan ik dacht "neeee die maakt mijn tanden geel" maar toen ik hem in de winkel probeerde was ik echt enorm verrast!