Ik zweer erbij, haha.
Ugh, ik wil weer gaan crossfitten maar het huis moet eerst af.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IMANDRA schreef:Ik heb inov-8's! Heeeeerlijk, zit geen hoek in bij je hak dus ideaal voor gewichten enzo. Hebben een soort mesh voorkant waardoor het lekker 'doorwaait' bij het hardlopen (lol) en zijn ook speciaal voor crossfit ontwikkeld idd!
Ik zweer erbij, haha.
The_Cat schreef:Haha ja, toen ik net begon had ik ook ongelooflijk veel pijn in men benen. Alles wat op de grond viel was verloren
Noisy schreef:The_Cat schreef:Haha ja, toen ik net begon had ik ook ongelooflijk veel pijn in men benen. Alles wat op de grond viel was verloren
![]()
![]()
Respect voor jou NeedjeIk zag em staan en dacht pffffff
![]()
Ik heb gisteren weer een rondje gedaan ennnnnnn....Voor het eerst een wod rx gedaanNiet bewust, toen ik m'n score doorgaf kwam ik erachter haha. Dat was wel effe een lekker gevoel zeg
secricible schreef:IMANDRA schreef:Ik heb inov-8's! Heeeeerlijk, zit geen hoek in bij je hak dus ideaal voor gewichten enzo. Hebben een soort mesh voorkant waardoor het lekker 'doorwaait' bij het hardlopen (lol) en zijn ook speciaal voor crossfit ontwikkeld idd!
Ik zweer erbij, haha.
Welke inov8 heb jij voor cf dan? Maar een hoek bij de hak is toch juist wel ideaal voor gewichten? Daarom hebben lifters juist een verhoogde hak...
En needje, jij bent een held*schuift een rolstoel onder je billen*
IMANDRA schreef:secricible schreef:
Welke inov8 heb jij voor cf dan? Maar een hoek bij de hak is toch juist wel ideaal voor gewichten? Daarom hebben lifters juist een verhoogde hak...
En needje, jij bent een held*schuift een rolstoel onder je billen*
Bij ons werd juist aangeraden zonder of met minimale hak te doen, omdat je dan beter evenwicht zou hebben etc! Bij ons doen veel mensen het bijv. alleen op blote voeten of op sokken. Heb Inov-8 F-lite 235's
Haha Needje, lekker bezig!
secricible schreef:IMANDRA schreef:
Bij ons werd juist aangeraden zonder of met minimale hak te doen, omdat je dan beter evenwicht zou hebben etc! Bij ons doen veel mensen het bijv. alleen op blote voeten of op sokken. Heb Inov-8 F-lite 235's
Haha Needje, lekker bezig!
Dat hangt vd oefening af.
Deadlift wil je zo stabiel mogelijk staan met zo min mogelijk hak dus idd blote voeten of bijvoorbeeld allstars. Bij alles waarbij ej squat levert het juist wel voordeel op. Probeer maar een op je hakken te squatten, kost je veel minder moeite.
Ik had 138reps vandaag, in de Rx versie. Slechtste vd Rx mensen, maar toch tevreden