Meer lange meiden op bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Thasja

Re: Meer lange meiden op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 01:47

Voooorr :))

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 18:20

Dames, waar kopen jullie pantalon? Ik heb nu een van H&m waar een flinke zoom in zat die ik heb laten vermaken, die is nu net (niet) lang genoeg. En heb een hele oude, geen idee waarvandaan, die wel lang genoeg is. Maar ik heb een nieuwe pantalon+jasje nodig en echt geen idee waar ik iets met fatsoenlijke lengte kan krijgen..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 19:22

Oefff... ik heb 7 jaar geleden een hele mooie gekocht...
Ehm... Volgens mij bij de Joy in Leek... Ik zou niet weten waar die broek is, anders zou ik het merk even voor je opzoeken. Was wel een bekend merk!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 19:51

Daar kwam ik vroeger ook wel idd Janine, kan best zijn dat ie daar ook weg komt.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 13:17

Ik heb gelukkig nooit last van verkoopsters die liegen over hoe iets staat bij me! :D Ik koop sowieso nooit bij zaken als 'Shoebie', omdat ik gewoon al wéét dat het met mijn 1,86 meter totaal niet past := Ik kom vaak bij zaken als Miss Etam, C&A of een enkele keer MS-mode. Het valt mij op dat daar de kleding goed past in alle opzichten, de verkoopsters zijn eerlijk (en zullen dus nooit zeggen: 'Jaaa, staat je fantastisch! *\o/* Terwijl ik er bijvoorbeeld in 'hang' :7). Ik koop tegenwoordig bijna alles online (ideaal!). Dacht vroeger ook altijd Miss Etam en MS-mode tutwinkels waren, maar gelukkig zijn die winkels ook meegegaan met de tijd van nu en hebben ze ook genoeg voor jonge meiden wat hangen *\o/*

Zag gisteren trouwens een klein stukje op TV van dat programma: 'Van der Vorst ziet sterren'. Hij was toen bij een model thuis (vraag me niet hoe ze heet, want dat heb ik gemist :')) en zij vertelde ook dat een model tussen de 1.75 en 1.80 meter lang moet zijn. Langer dan 1.80 is niet 'mogelijk'. En een man moet als model 1.80 meter zijn. Ik vind die modellenlengtes maar klein hoor :P

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 15:15

Miss Etam heb ik ook wel eens wat van, maar ik vind de kwaliteit zó waardeloos... Dan betaal ik liever een beetje meer. Broeken zijn verschrikkelijk slecht aan elkaar gezet, ik heb twee zwarte broeken van Miss Etam waar de kontzakken er bijna af liggen omdat de naad niet goed genoeg is. Maar regelmatig denk ik iets leuks te zien, betaal je 50 euro voor een vestje, is het gewoon een paar lapjes katoen aan elkaar. Wat zeg ik? Het is niet eens katoen. -O- Dan is goedkoop echt duurkoop wat mij betreft.

Ik heb wel het geluk dat mijn bovenlichaam heel normaal is en ik vrijwel nooit te korte shirtjes e.d. heb.

Je hebt Romee Strijd gezien. Ik vond het trouwens echt heel cool hoe ze over het gewicht van een model dacht. Of eigenlijk het slank zijn. Ze zou zichzelf graag wat voller zien, maar het is haar werk. Nou meid, met die instelling kan jij met een gerust hart je werk doen!!! Over een paar jaar zwaai je af en kan je lekker naar je eigen wensen leven.

Maar ik zie liever Robyn Lawley, zij is overigens 1.88m en heeft volgens mij zelfs voor Calvin Klein gewerkt!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 15:18

Ik zit net even bij Bonprix te kijken, die heeft nette broeken waarbij staat dat de lengte lang is, mooie kleuren en een mooie prijs! Iemand daar ervaring mee?

Op de sites van miss etam en c&a vind ik niet echt wat ik zoek helaas..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 15:21

Ik heb alleen slechte ervaring met Bon Prix, maar dat waren shirtjes. Ik weet niet hoe het met broeken is... Staat er geen lengte bij?

Shirtjes zouden stof a zijn (weet het niet meer uit mijn hoofd), maar eenmaal thuis bleek het gewoon karton te zijn. Ik weet niet wat het was, maar het was waarschijnlijk made in China :P

Later kocht m'n moeder er nog wel iets geloof ik, dat was niet zo heel slecht. Maar ook niet top.

En is een rok geen optie? Ik weet niet hoe kort dag het is, maar ik weet wel dat een rok vinden een stuk eenvoudiger is :P

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 15:36

Ik heb van de week een rok besteld bij H&M waar ik echt enorm blij mee ben! Die heb ik gister dus naar een meeting aangehad. Maar ik wil ook graag een fatsoenlijke broek erbij. Heb nu dus een die net niet kan, maar ik zal wat vaker in de business casual dresscode moeten dus vind ik t wel fijn om wat te kiezen te hebben :P

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 15:47

imd schreef:
Ik heb van de week een rok besteld bij H&M waar ik echt enorm blij mee ben! Die heb ik gister dus naar een meeting aangehad. Maar ik wil ook graag een fatsoenlijke broek erbij. Heb nu dus een die net niet kan, maar ik zal wat vaker in de business casual dresscode moeten dus vind ik t wel fijn om wat te kiezen te hebben :P

En een 7/8e broek, zo eentje met een omslag. Is ook business casual... Misschien zelfs wel meer... Heb ik ooit een van gehad. Alleen nooit gedragen en is dus nieuw naar het leger gegaan.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 15:50

Die zie ik ff niet helemaal voor me eigenlijk. Of bedoel je dan wel wat ik denk, maar meer voor de zomer?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 15:56

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 16:09

Oh ik dacht echt aan een kuitbroek _O- Maar dit is ook tof ja, heel geschikt inderdaad! Vind vooral die grijze van Mango erg leuk, daar van de week maar eens langs dan. Thanks! :)

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 17:21

Janine1990 schreef:
Miss Etam heb ik ook wel eens wat van, maar ik vind de kwaliteit zó waardeloos... Dan betaal ik liever een beetje meer. Broeken zijn verschrikkelijk slecht aan elkaar gezet, ik heb twee zwarte broeken van Miss Etam waar de kontzakken er bijna af liggen omdat de naad niet goed genoeg is. Maar regelmatig denk ik iets leuks te zien, betaal je 50 euro voor een vestje, is het gewoon een paar lapjes katoen aan elkaar. Wat zeg ik? Het is niet eens katoen. -O- Dan is goedkoop echt duurkoop wat mij betreft.

Ik heb wel het geluk dat mijn bovenlichaam heel normaal is en ik vrijwel nooit te korte shirtjes e.d. heb.

Je hebt Romee Strijd gezien. Ik vond het trouwens echt heel cool hoe ze over het gewicht van een model dacht. Of eigenlijk het slank zijn. Ze zou zichzelf graag wat voller zien, maar het is haar werk. Nou meid, met die instelling kan jij met een gerust hart je werk doen!!! Over een paar jaar zwaai je af en kan je lekker naar je eigen wensen leven.

Maar ik zie liever Robyn Lawley, zij is overigens 1.88m en heeft volgens mij zelfs voor Calvin Klein gewerkt!

Oh, daar heb ik echt totaal geen last van := Broeken heb ik er nog nooit gekocht, maar ik koop er meer truien, blouses, shirts en jassen. Nog nooit problemen mee gehad. :) Vind juist de prijs-kwaliteit verhouding juist goed, haha!

Oh, dat is een geluk! Mijn benen en bovenlichaam zijn beiden lang :') Shirtjes zitten vaak als een naveltrui :P

Klopt, dat is haar naam. Ik vond het ook bizar wat ze vertelde over dat gewicht, maar ze vertelde dat ze er betaald voor kreeg, dus dat ze wel aan haar regels moet houden. Maar jeetje, was is die meid dun... Dan vind ik Douchen toch wat beter in vorm en heeft wat meer vorm :Y)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 17:29

Doutzen is natuurlijk ook heel anders van lichaamsbouw. Dat is ook enorm bepalend voor modellen. Als je te breed in je bot bent, kan je lijnen wat je wilt, maar krijg je nooit de modellenmaten natuurlijk.

Ik vind Robyn Lawley qua vulling van het lichaam mooier, maar dat is ook een plussize model. En randomly ga ik dan voor Blake Lively, zij heeft ook een fantastisch mooi lichaam :j

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 12:34

Even mekkeren: er zit een gat in m'n spijkerbroek van g star :(
Was een van de weinige broeken die lang genoeg was en droeg m alleen soms in t weekend, en nu al versleten! Ik heb m vorige winter gekocht, maar verwacht voor dat geld wel een wat langere gebruikstijd....grrrrr!

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 22:15

Gstar is drama...

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 22:32

emr schreef:
Gstar is drama...

Mee eens! Ik had een zwarte mooie skinny spijkerbroek met een iets hangend kruis, die is gewoon gaan scheuren 'daar beneden' :') (en nee, ik ben alles behalve dik :P) Het begon met een gaatje en werd van kwaad tot erger. Slechte kwaliteit. :n

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 22:35

Yunaa schreef:
emr schreef:
Gstar is drama...

Mee eens! Ik had een zwarte mooie skinny spijkerbroek met een iets hangend kruis, die is gewoon gaan scheuren 'daar beneden' :') (en nee, ik ben alles behalve dik :P) Het begon met een gaatje en werd van kwaad tot erger. Slechte kwaliteit. :n

Gedeelde smart is halve smart... :')

Maar las hier in t topic over een ander merk jeans, dus die misschien maar ns proberen

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 22:41

Ik heb m'n eerste G-star, nog geen enkel merk gehad met broeken die zo lekker zitten. Draag 'm echt heel veel en heb 'm nu ruim een half jaar. Is nog steeds goed!
Maar ik kan me voorstellen dat het met dit gebruik niet blijven goed is... :P

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 22:57

Ik hoor ook vaker klachten over gstar. Heb er zelf gelukkig nooit problemen mee. Heb er laatst 1 weg gedaan. Was alleen wat dun bij de knieën. Had hem dan ook al 4 jaar, maar paste er niet meer in helaas. Dat is ook de enige reden dat ik ze niet meer aantrek. Naast dat ik ze op gegeven moment gewoon zelf niet meer leuk vind. Hoop dat de 2 die ik nu heb net zo lang mee gaan.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 07:53

Er is een webshop met mooie lange pantalons! Pretty Tall.

SummerLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 08:25

G-star. Zucht. Lengtemaat 36 is me nog te kort. Ik blijft toch echt bij LTB. Goeie broeken, heb sommige al meer dan een jaar. Als ik dat heb vind ik het goeie broek.
Aanrader! Ook qua lengte

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 08:34

Ik ga die lbt broeken ook eens proberen....blij dat er toch mensen zijn die de Gstar broeken wel kunnen waarderen, ik koop ze iig nooit meer. :(
Ik heb vorig jaar een paar Levi's in Amerika gekocht en die blijven super mooi, maar daar is de lengtemaat 34 wel net aan op t randje voor mij, maar goede pasvorm en supergoedkoop

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 09:28

Ik hen gisteren eindelijk voordeel gegad van mijn lengte :0 kerstjurkje gekocht die waa gewoon echt perfect bij mijn lange lijf en stelten. werden ook bijna niet verkocht zei mevrouw omdat iedereen er te kort voor was .