Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
imd schreef:Ik heb van de week een rok besteld bij H&M waar ik echt enorm blij mee ben! Die heb ik gister dus naar een meeting aangehad. Maar ik wil ook graag een fatsoenlijke broek erbij. Heb nu dus een die net niet kan, maar ik zal wat vaker in de business casual dresscode moeten dus vind ik t wel fijn om wat te kiezen te hebben
imd schreef:Die zie ik ff niet helemaal voor me eigenlijk. Of bedoel je dan wel wat ik denk, maar meer voor de zomer?
Janine1990 schreef:Miss Etam heb ik ook wel eens wat van, maar ik vind de kwaliteit zó waardeloos... Dan betaal ik liever een beetje meer. Broeken zijn verschrikkelijk slecht aan elkaar gezet, ik heb twee zwarte broeken van Miss Etam waar de kontzakken er bijna af liggen omdat de naad niet goed genoeg is. Maar regelmatig denk ik iets leuks te zien, betaal je 50 euro voor een vestje, is het gewoon een paar lapjes katoen aan elkaar. Wat zeg ik? Het is niet eens katoen.Dan is goedkoop echt duurkoop wat mij betreft.
Ik heb wel het geluk dat mijn bovenlichaam heel normaal is en ik vrijwel nooit te korte shirtjes e.d. heb.
Je hebt Romee Strijd gezien. Ik vond het trouwens echt heel cool hoe ze over het gewicht van een model dacht. Of eigenlijk het slank zijn. Ze zou zichzelf graag wat voller zien, maar het is haar werk. Nou meid, met die instelling kan jij met een gerust hart je werk doen!!! Over een paar jaar zwaai je af en kan je lekker naar je eigen wensen leven.
Maar ik zie liever Robyn Lawley, zij is overigens 1.88m en heeft volgens mij zelfs voor Calvin Klein gewerkt!
Yunaa schreef:emr schreef:Gstar is drama...
Mee eens! Ik had een zwarte mooie skinny spijkerbroek met een iets hangend kruis, die is gewoon gaan scheuren 'daar beneden'(en nee, ik ben alles behalve dik
) Het begon met een gaatje en werd van kwaad tot erger. Slechte kwaliteit.