[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 14:53

xCaitlin schreef:
Hoi allemaal. Ik ben op zoek naar een goede tattoo shop in de buurt van Leiden. Iets verder weg mag ook, maar het liefst zo dichtbij mogelijk. Het gaat om een korte tekst maar ik wil wel dat het goed en strak gezet wordt en omdat het mijn eerste zal zijn vind ik lastig om een shop uit te kiezen. Iemand hier met een goede ervaring in de omgeving?

River of Ink is een zeer goede in Leiden :)

Mijn man blijft überfan 8-) van PointBlank, dus hij blijft
heen en weer crossen van Leiden naar Weert :D, maar voor korte
teksten kan je prima naar bovenstaande :j

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 15:08

UhNee schreef:
Als jullie op een tekenafspraak gaan en je wilt wat voorbeeldjes laten zien, printen jullie die dan uit of laten jullie gewoon wat plaatjes op je mobiel zien? Wat is handiger voor de artist, denken jullie?

Robbin en ik hebben (heel handig :') ) via facebook gesproken. Daar heb ik hem wat plaatjes via gestuurd. Maar verder zou ik het gewoon uitprinten en meenemen.

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 15:34

BloemBloem schreef:
River of Ink is een zeer goede in Leiden :)

Mijn man blijft überfan 8-) van PointBlank, dus hij blijft
heen en weer crossen van Leiden naar Weert :D, maar voor korte
teksten kan je prima naar bovenstaande :j
Ik kom ook uit Leiden, maar van River of Ink had ik nog nooit gehoord. Ik ben even gaan gluren naar hun portfolio. Ik vind het eerlijk gezegd niet veel soeps :n

xCaitlin, voor een strakke tekst kun je in Leiden in ieder geval terecht bij Eus. Zit er al eeuwen, en is een vertrouwd adres. Succes!

BloemBloem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 15:39

Astra website is niet helemaal bijgewerkt, je moet ze eens zoeken
op facebook :) daar staat meer werk.

Bij Eus, zou ik dus nooit een tattoo laten zetten, maar smaken verschillen :)

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 15:55

Judass schreef:
UhNee schreef:
Als jullie op een tekenafspraak gaan en je wilt wat voorbeeldjes laten zien, printen jullie die dan uit of laten jullie gewoon wat plaatjes op je mobiel zien? Wat is handiger voor de artist, denken jullie?

Robbin en ik hebben (heel handig :') ) via facebook gesproken. Daar heb ik hem wat plaatjes via gestuurd. Maar verder zou ik het gewoon uitprinten en meenemen.

Hahaha dat is wel handig inderdaad! Maar omdat het mijn eerste gaat worden toch een afspraak gemaakt waarbij ik gewoon even face to face mijn plannen kan uitleggen. Ik ga de voorbeeldjes even uitprinten inderdaad.

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 16:45

Of neem eens een kijkje bij studio44tattoo in Zoetermeer! Aanrader!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 16:50

UhNee schreef:
Judass schreef:

Hahaha dat is wel handig inderdaad! Maar omdat het mijn eerste gaat worden toch een afspraak gemaakt waarbij ik gewoon even face to face mijn plannen kan uitleggen. Ik ga de voorbeeldjes even uitprinten inderdaad.

Ik heb ze gewoon op mijn telefoon laten zien. 'Ik wil iets in deze trant wil je er iets leuks van maken' :))

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 16:51

Was ik maar zo makkelijk :') Ik heb echt een precies idee in mijn hoofd en het mag er het liefst niks van afwijken :+

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 17:35

Moeilijk ik weet nu wat het word maar dan wat voor stijl. Laten jullie dat een beetje bij de artiest? Ik weet dat het een hart word, in elk geval geen platte dus eentje met diepte. Zouden jullie dat dan enkel zo neer leggen bij de artiest en de schets afwachten?

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 17:47

Zo stom, verliefd geworden op een ontwerp dat ik tegen kwam, shop gemaild of ze er iets mee kunnen en toen ineens bedacht ik me dat hoewel het ontwerp prachtig is, het niet bij mij past. Maar is nou ook niet een ontwerp dat je 'schattiger' kan maken ofzo. Dus nu stel ik het steeds uit om te reageren op hun mail met dat het idee toch niet bij me past. Maar aan de andere kant vind ik het nog zo'n mooi idee. Waarom is het zo lastig een niet-cliché paardentattoo te vinden?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 18:50

die hondenpoot-tattoo is zoooo gaaf! <3 <3

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 19:00

*\%/* :):)
Mijn volgende idee vormt zich alweer haha. De pootafdruk zit trouwens vlakbij binnenkant elleboog maar geen naar gevoel met tatoeëren gehad ofzo. Vond het wel lekker haha maar goed was ook maar een uurtje werk natuurlijk.

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 19:29

Leuk hondenpootje!

Mijn tatt is aardig aan het genezen, hij jeukt ontzettend!
Ik ben benieuwd naar het resultaat, m'n lijntjes zijn nu door de korstjes wat grillig.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 20:18

UhNee schreef:

Ik heb dingen uitgeprint :j

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 20:50

Ik heb sinds 2 maanden ook een tattoo. Eindelijk het lef gehad. Mijn grijze roodstaart toepie is een paar maanden geleden overleden en besloot haar naam met grove dikke blok hoofdletters op mijn arm te tattooeren. :)

Afbeelding

En 29 januarie krijg ik een nieuwe op mijn bovenarm. Het wordt een fjorden hoofd met de naam kyara en in dezelfde stijl als de naam van mijn overleden grijze roodstaart.

Afbeelding

Ik had eerst gedacht dat het ontzettend pijn zou doen maar dat viel echt reuze mee. Het irriteerde soms wel maar dat was dan ook alles. :)

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 06:32

De naam vind ik persoonlijk niet goed en strak gezet. Ik ben benieuwd hoe je fjord wordt.

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 07:32

Ik ben er erg blij mee. De naam is precies geworden zoals ik het in gedachten had. :)

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 08:27

Dat is t belangrijkste :) vind 'm leuk!

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 08:55

Als jij het maar mooi vind t Samblabla.

Hier nog een lekker gevoelige hondenpoot op mijn arm. Huid is ook nog een beetje dik maar zakt al aardig af.

Ik spam weer even foto's van vanmorgen :+ :
Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 08:58

Mooi!! <3

Ik moest gisteren toch zo lachen. Ik heb een nieuwe baan maar zit nog in training, en vroeg voor de zekerheid tijdens de training aan mijn supervisor of het oké is om met zichtbare tattoo's rond te lopen. Eerst werd ik scheef aangekeken, "Waar zit ie dan?" :') en vervolgens trok ie heel stoer zijn mouw omhoog en kwam er een tattoo tevoorschijn :)) Conclusie: geen probleem.

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 09:45

Oh wow, die is super mooi! :)

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 10:00

Vind hem echt heel gaaf Goldenhero!

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 12:03

Echt heel mooi xGoldenHero! Ik vind 'm wel wat groot, maar dat komt omdat ik zelf minihondjes heb :')

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 12:30

:D :D
Goed dat je dat even vroeg Bizzybijtje.

Ik werk voor mezelf maar dan nog Let ik er wel op dat ik mijn tattoo's makkelijk kan verbergen. Ook personeel mag best tattoo's maar moeten wel verborgen worden wanneer ze bij bepaalde klanten zijn. Dat doe ik zelf ook dus ik geef het goede voorbeeld haha

astra4, opzich valt het mij mee hoe groot hij is. Ik heb even gemeten en hij is 10,5 bij 7 cm ongeveer.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 13:37

Ik ben net bij Antiek tattoo geweest! Robbin was echt super aardig, voelde me op m'n gemak.
19 November mag ik, vind het nu al spannend.... :')
Had het wel duidelijk onderschat, ik moet waarschijnlijk 2 uur, holy oliebol :+