Lush-verslaafden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DideH

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 19:11

Oeehh Lush topic, ik ben sinds een jaar geleden ook helemaal verkocht nadat ik door een vriendin werd aangestoken en we in Antwerpen waren :oo

Woon helaas niet in de buurt van een winkel, dus dan bestellen we maar via internet :+ Laatst van mn 1e echte salaris mezelf 50 euro aan badbombs cadeau gedaan :=

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 19:17

Ik heb trouwens vrijdag de shampoobar Seanik gekocht en die is echt fantastisch!!

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 19:19

DideH schreef:
Oeehh Lush topic, ik ben sinds een jaar geleden ook helemaal verkocht nadat ik door een vriendin werd aangestoken en we in Antwerpen waren :oo

Woon helaas niet in de buurt van een winkel, dus dan bestellen we maar via internet :+ Laatst van mn 1e echte salaris mezelf 50 euro aan badbombs cadeau gedaan :=

Zo dat zijn er een hele hoop :D Stuk of 7-8? Welke heb je gekozen?

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 19:23

Heleennn schreef:
DideH schreef:

Zo dat zijn er een hele hoop :D Stuk of 7-8? Welke heb je gekozen?

Heb gewoon random dingen aangeklikt de ik nog niet kende, maar mn favoriet intergalactic zit er ook weer bij :) Heb zoveel lol met die blauwe kleur en glitters := en dan ben je bijna 22 :')

Voor de rest heb ik o.a. frozen, lava lamp en een met honing waarvan ik even spontaan de naam ben vergeten. En ik ga eens zo'n bubble bar uitproberen :j heb the comforter ook meebesteld :D

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 19:24

Ik meld me hier ook!
Heb een aantal dingen: tea tree water, enzymion moisturizer, mask of magnaminty, catastrophe cosmetic, yuzu zeep en bb seaweed. Eerst had ik vanishing cream als moisturizer en die werkte veeeeeel beter, maar die is echt duur :n

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 19:42

De lava lamp is best pittig om nadien het bad weer schoon te maken :') Zitten van die gelachtige blauwe-paarse kegeltjes in :D Maar wel lekker ontspannend!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 21:38

Na de intergalactic sta ik ook altijd weer de laag glitters uit het bad te boenen _O-

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 21:50

Wij hadden Lava Lamp in een hotel gebruikt :') Grooooote fout, hahaha _O-

Vind zelf The Experimenter echt heerlijk!

Heeft iemand hier wel eens Don't rain on my parade showergel gehad? Hij lijkt me wel lekker, maar de reviews zijn een beetje wisselend. En aangezien je 'm in NL niet kan gaan ruiken... :o

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 08:40

Vind de angela on bareskin heel fijn! :)

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 08:51

Ohja, die heb ik ook. Gebruik hem alleen nooit :o Nu ik zo zit te denken heb ik ook de olive branch zeep en ultrabland. Olive branch vind ik een beetje naar oude mensen ruiken, dus die gebruik ik ook niet :=

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 15:17

Ik heb de Outback Mate eens geroken in de winkel omdat de beschrijving me zo heerlijk leek maar wat een tegenvaller! Echt een veel te zware geur, vond hem echt niet lekker ruiken...

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 15:23

Outback Mate vind ik juist heerlijk! Toevallig gister mijn blok opgemaakt :Y)

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 15:33

Ruikt hij onder de douche wel lekker naar eucalyptus? Kon dat in de winkel er echt niet uit halen...

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 15:42

Vind ik wel :j Maar het is geen hele scherpe geur, misschien gaat het meer richting pepermunt. Misschien kwam 'ie in de winkel niet helemaal goed over, heb zelf ook altijd dat ik op een gegeven moment geurenblind word als ik aan 3 of meer dingen heb geroken :')

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 10:22

Heeft iemand van jullie ooit de Haarverf Henna gebruikt?

Ik heb laatst mijn haar laten verven (bij de kapper), maar om het op te frissen dacht ik om misschien de henna te gebruiken.
Maaaaarrr... op internet lijkt de 'Rouge' heel oranje en de 'Marron' gewoon bruin ipv kastanjebruin...
wie-o-wie heeft er ervaring? :)

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 12:18

Ik :D
Gebruik het sinds de zomer vorig jaar. Ik meng bruin met marron. Marron is wel echt kastanje, brun is bruin. Je hoeft niet 1 soort te gebruiken, je kunt het dus ook mengen. Als je na het aanbrengen huishoudfolie om je haar doet wordt het ook iets meer 'oranje'.
Hoe 'rouge' er in het echt uitziet weet ik niet, volgens mij wel echt rood.
Maar aangezien je je haar recent hebt laten verven, zou ik even vragen aan Lush of het een goed idee is, dat kan volgens mij nogal gekke reacties geven? Misschien even via FB een berichtje aan wagen?
Ik vind het echt superspul maar zie er iedere keer weer tegenop. Het is veel werk, veel gedoe en vergt wat voorbereiding. Ik wil perse geen chemische zooi meer om mijn haar te verven, en daarom gebruik ik dit.

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 07:59

Aah thanks!
Goed idee om ze ff een berichtje te doen! :PB

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 14:45

Vriendin van mij haar haar is wel echt roodbruin, die gebruikt marron. Maar ook zij zegt dat het gruwelijk veel werk is!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 15:08

Geen ervaring met de henna hier...

Weet iemand trouwens waarom er op Jersey Bounce staat dat het vegan is? Er zitten namelijk wel gewoon eieren en honing in :? Het maakt mij verder niet uit, maar vind het wel een beetje misleidend... Of interpreteer ik het logo nou verkeerd? :o?

Afbeelding

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 16:53

Dat zou inderdaad niet mogen. Zou ook Lush hierover even een berichtje sturen. Kan een foutje zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 19:40

Op de website staat vegetarian.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 20:46

Heb idd op Facebook een berichtje gestuurd. Het is idd een foutje, dus als het goed is wordt het aangepast :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 16:24

Heeft iemand ervaring met de Hot oil treatment voor haar? Ben vooral heel benieuwd naar het resultaat en of het meerdere keren te gebruiken is. Vind de prijs voor 1 gebruik best aan de hoge kant namelijk.

Vandaag toch maar weer wat in geslagen. Twee stukjes zeep, een douchegel, een bubblebar en twee bubble ballen. :)

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 16:26

Ik heb Damaged één keer gebruikt, maar ben er niet weg van. Het mengde niet erg lekker (bleven veel klontjes achter) en was ook niet zo makkelijk uit te wassen. Misschien was mijn haar niet beschadigd genoeg, maar ik vond het 'te' voedend (oftewel: haar werd er eerder vet van). Als je niet al te lang haar hebt (ik heb dun, stijl haar tot iets over de schouder), redt je het waarschijnlijk wel om 't 2 keer te gebruiken :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 22:41

Heeft iemand ervaring met de hairstyling producten? Queen Bee bijvoorbeeld.