Make-up topic: deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Nelleke_

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 22:32

Joolien wat een mooie scherpe kaaklijn heb je zeg! Vind je look erg mooi naturel. Mis alleen nog een lipkleurtje/balsem. Was je zelf ook tevreden?

Kirrr ik denk dat die mac producten sowieso nep zijn, maar als jij er blij mee bent, waarom niet?

Nadine, hier ook hooded eyelids en helaas niet zo'n klein beetje ook. Soms heb ik er zo'n last van dat ik er koppijn van krijg en ik ben pas 28. Bij mij werkt het het fijnst om iets boven de arkadeboog te werken ipv erop. :)

EnitraM, welke gezichtsborstel heb je?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 22:39

@Jolien, mooi om zo die 3 foto's onder elkaar te zien! Mooie natuurlijke look, maar wel fris.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 22:45

Ik moet mijn mening bijstellen :) ik vind nikkie van nikkietutorials toch wel een leuke meid! Had laatst een filmpje waar ik haar minder vond maar na een aantal video's vind ik haar leuk en oprecht.

Is dat een fijn merk wat naar Nederland komt? Ook voor de lichtere hhuid? :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 22:47

Is Engels merk. Zie op Instagram genoeg leuke dingen langskomen. Volgens mij zijn de blushes en bronzers ook aardig populair

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 12:24

iemand wel eens bij allcosmeticswholesale besteld?
En wat zijn de ervaringen ermee?

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 12:26

Nooit iets besteld, lees gemengde ervaringen. Wil er wrl ooit iets bestellen, een oude MSF van Mac :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 14:33

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-22 22:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 17:09

Hey... ik heb even een kort vraagje. Ik heb een workshop gedaan bij een make up winkel en daar hebben ze me opgemaakt enzo. Daar heb ik ook voor de eerste keer foundation op gehad, nu heb ik nogal een lichte huid dus moesten ze de lichtste die er was gebruiken. Dat leek goed te zitten maar toen ik naar buiten ging was die nog ruim drie tinten te donker voor mijn huidskleur.

Wie weet wat ik hiermee moet doen.... ik betwijfel of er wel een foundation in mijn kleur bestaat....

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 17:32

_Nelleke_ schreef:

Ik heb er een van Breuer. Tot nu toe bevalt hij goed. Heb hem 3 keer gebruikt. Na het gebruik voelt het alsof in een masker en een schrub heb gehad!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 17:35

eenitraM schreef:
_Nelleke_ schreef:

Ik heb er een van Breuer. Tot nu toe bevalt hij goed. Heb hem 3 keer gebruikt. Na het gebruik voelt het alsof in een masker en een schrub heb gehad!

Ik heb dezelfde denk ik! Was de goedkoopste die ik op Bol.com kon vinden _O- Vind het ook een prima ding, het borsteltje is lekker zacht en als je hem op de zachtste stand zet is hij super mild voor je huid

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 17:35

Lestrange01 schreef:
Hey... ik heb even een kort vraagje. Ik heb een workshop gedaan bij een make up winkel en daar hebben ze me opgemaakt enzo. Daar heb ik ook voor de eerste keer foundation op gehad, nu heb ik nogal een lichte huid dus moesten ze de lichtste die er was gebruiken. Dat leek goed te zitten maar toen ik naar buiten ging was die nog ruim drie tinten te donker voor mijn huidskleur.

Wie weet wat ik hiermee moet doen.... ik betwijfel of er wel een foundation in mijn kleur bestaat....

Ik heb niet echt een lichte huid maar er zijn genoeg mensen (waaronder Bloggers) die dat wel hebben en delen welke foundations licht genoeg zijn. Even googlen?

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 17:36

Emmaa_ schreef:
Ik heb dezelfde denk ik! Was de goedkoopste die ik op Bol.com kon vinden _O- Vind het ook een prima ding, het borsteltje is lekker zacht en als je hem op de zachtste stand zet is hij super mild voor je huid

Ja! De goedkoopste!

Het is alleen jammer dat het batterijen is en dat er maar 1 borstel bij zit. Maar ik wil gewoon niet veel geld uitgeven voor iets of ik niet eens weet of het mij bevalt.

Jij bent er dus ook te spreken over?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 17:38

eenitraM schreef:
Emmaa_ schreef:

Ja! De goedkoopste!

Het is alleen jammer dat het batterijen is en dat er maar 1 borstel bij zit. Maar ik wil gewoon niet veel geld uitgeven voor iets of ik niet eens weet of het mij bevalt.

Jij bent er dus ook te spreken over?

Batterijen vind ik persoonlijk fijner dan een oplader! Heb tot nu alleen maar opladers gehad en die gingen na een tijd stuk, vooral omdat de binnenkant waar de oplader niet goed gezekerd was tegen water en je daardoor vrij snel lekkage en andere problemen krijgt. Gaan een stuk sneller kapot in ieder geval, batterijen is wat meer solide.

1 borsteltje vind ik inderdaad wel echt jammer, ik maak ze zelf goed schoon maar wil eigenlijk toch wel minstens elke maand wisselen van borsteltje. Moet nog even kijken hoe ik dat ga oplossen, zag wel dat je ze los kan bestellen bij Bol.

En ja ik ben er zeker over te spreken! Vind het erg fijn dat het kopje draait en dat je dat dus niet zelf hoeft te doen, en zoals ik al zei vind ik hem heel lekker mild. Ik hoef niet elke dag een diepe exfoliatie, het gaat er bij mij meer om dat zo'n borstel effectiever is tegen mijn super vettige huid.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 17:41

Jij hebt ook een vette huid dus? Merk je al verschil?

Ik merk wel dat mijn porien nu al wat kleiner zijn. Mijn neus was vanochtend minder vet als altijd.. Maar het kan zijn dat ik te optimistisch ben :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 17:48

Ik heb echt een baggervette huid ja, inderdaad grote porien en altijd zo'n heerlijk laagje 'spul' op mijn huid als ik het niet net gewassen heb. Merk nu wel redelijk verschil, vooral als ik hem met mijn Effaclar reiniger gebruik :j

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 17:50

Emmaa_ schreef:
Ik heb echt een baggervette huid ja, inderdaad grote porien en altijd zo'n heerlijk laagje 'spul' op mijn huid als ik het niet net gewassen heb. Merk nu wel redelijk verschil, vooral als ik hem met mijn Effaclar reiniger gebruik :j

Er is dus hoop voor mij *\o/*

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 20:47

Wow. Ik draag nu skindinavia op mijn makeup en t glimt na een half uur nog steeds niet ondanks dat ik een zweetlip heb. Totaal mat. Afbeelding

Ik heb kiko poreminimizer op op mijn T. Catrice primer de groene. Dan maxfactor foundation. De w7 blush contour van t pallet. Wenkbrauwpotlood hema. Gelliner max Action. W7 mascara en nog een. Poeder van essence de blauwe variant en dan skindinavia. Lippen zijn cor al fire 440 color sensational. Eens kijken of mijn makeup nu zonder fixup een tentfeest overleeft. Heb wel fit me poeder bij me voor de zekerheid

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 21:10

Nadine schreef:
Niniane schreef:
http://www.byaranka.nl/makeup-revolution-komt-naar-nl/

Doei geld. Zitten hier producten bij die echte musthaves zijn?

Haha, gelukkig is het een budget merk. (Als de prijzen niet worden verdubbeld hier in NL natuurlijk)
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar de iconic oogschaduwpaletten schijnen heel mooi te zijn. En de highlighters!

Goed gelukt de look hierboven :)
Het oranje boven de ogen steekt wel wat af tegen de rozige blush. Maar dit komt waarschijnlijk door de foto. Ik denk dat het gewoon bruintinten zijn in het echt?

Nog een edit: zijn er hier meer mensen met 'hooded eyes'? Ik heb dit ook, waardoor de ooglook wegvalt zodra ik mn ogen open doe. Ik zou hier wel wat tips voor willen! Ik zie bijvoorbeeld dat Joolien het een beetje meer naar buiten heeft gewerkt, dit probeer ik nu ook steeds te doen. (alleen met feestjes, ik ga niet dagelijks voor de uitgebreide ooglook)

Ik doe eerst een eyeliner en dan lichte oogschaduw er overheen, soms doe ik die doortrekken tot mn wenkbrauwen en soms doe ik 2 verschillende kleuren. Soms shape ik ook nog mn boog met een andere kleur.

Wat is hooded eyes trouwens? :')

Thanks Nelleke En djinah, ik was zeker tevreden. Vergeet vaak wat op mn lippen te doen, soms wat doorzichtige lipgloss, maar vaak enkel balsem.

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 09:16

Mooie naturele look op de vorige pagina Joolien, ik denk wel dat een beetje concealer of corrector onder je ogen het geheel nog net iets mooier maakt!

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 09:39

ik heb besteld:
- contour pallet van anastasia
- contour pallet van contour cosmetics (cream)
- lauren mercier setting powder (voor te baken)
- tweezerman foundation/contour brush omdat nikki die zo goed vond
- beautyblender

Nu nog mac fix plus, foundation en lippotlood soar maar die ga ik in de winkel zelf halen

*\o/*

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 10:08

Soar is een drama zoek er al weken naar :=
Ben benieuwd naar t anastacia palettte

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 10:09

Gefeliciteerd Suus! Ga je nog iets leuks doen vandaag? (En heb je nog iets leuks gehad?)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 10:11

Ik vier het vandaag voor een klein groepje heb het allerleukste al gekregen:
Afbeelding
Een australian shepherd reu van 3 weken nog even wachten tot ik m echt mag vasthouden :)

Heb ook een jawbone en rituals spul gehad altijd goed hihi

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 10:11

OOHHHH!!! <3

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 10:12

Suus___ schreef:
Soar is een drama zoek er al weken naar :=
Ben benieuwd naar t anastacia palettte

In antwerpen is hij wel altijd beschikbaar normaal, ik wil hem wel opsturen naar jou?
Alleen heb ik pas eind volgende week tijd

Wat een schatje!