De obvious producten eet ik zeker niet meer
afhankelijk van het vlees bak ik of in olijfolie (alles behalve kip) of braadboter (kip) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
afhankelijk van het vlees bak ik of in olijfolie (alles behalve kip) of braadboter (kip)
ik zit ook vaker bij de huisarts dan de gemiddelde mens. Maar ik denk maar altijd zo; heb maar één lichaam daar moet ik zuinig op zijn
haha
samen met de MDL arts die me ook zo serieus neemt. Geen vage stempeltjes meer maar echte logisch klinkende diagnoses die bijna simpel te ' verhelpen' zijn 
Het is zo fijn als puzzelstukjes zo op zijn plaats vallen!!
)
\
En dan 'vergeet' ik gewoon op jou bericht te reageren
Daar begin ik dus meteen even mee!
Kan me alleen maar voorstellen dat wat je hebt mee gemaakt alleen maar heel erg traumatisch kan zijn geweest. Het is bizar hoe een lichaam dat op kan slaan en hoe dun de lijn tussen mentaal en fysiek is.
Dat word natuurlijk per keer beter! Ze heeft een hele aparte techniek die te vergelijken is met dry needling. Ik merkte direct al verschil. Ze heeft ook zulke goeie en mooie theorien over de pijn in mijn lichaam, iedere afspraak is een openbaring. Ze raad me aan om na haar een osteo te bezoeken en dry needling vond ze ook geen slecht idee. Maar eerst dit traject afmaken. Er was al een wereld van verschil met vorige week, in de blokkade in mijn linkerbekken. Ze denkt dat de pijn in mijn spieren komt door de blokkade, dat de doorbloeding gewoon bizar slecht is. Ik vind haar een engel, voor mij is opeens bijna alles te verklaren. Ik ga dus even flink er tegenaan met haar en dan (waarschijnlijk in Enschede) door met het verdere traject. Vandaag een nieuw programma gekregen in de sportschool die door borduurt op haar traject.