Francis schreef:thanks, dus volgens jou geen lichtere nemen?
Pin me er niet op vast, maar ik geloof dat een lichtere het alleen maar moeilijker maakt..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annet_Dottie schreef:Hoi mensen!
Leuk dat er een topic over is. Via de sportschool waar ik sport heb ik het hoelahoepen helemaal te pakken gekregen (ik kon het nooit) en nu vind ik het zo leuk dat ik thuis ook 1 wil.
Het enige wat ik van de sportschool weet is dat die 1,8 kilo zijn en er zitten hobbels in of hoe je dat noemt (geen gladde hoepel).
Nu heb ik natuurlijk wel al gegoogled maar ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik nou één moet kopen.
Hebben jullie tips? Of waar hebben jullie ze weg?
Rocamor schreef:Maar als je gegoogled hebt, dan zie je toch een overdaad aan mogelijke verkoopsites? Bol.com, plaatselijke sportwinkels, wellicht via je sportschool, marktplaats. En als die 0.6 kg minder geen bezwaar is, dan doe je een PB-tje naar Karin.
Francis, hoe gaat het met hoepelen?
Annet_Dottie schreef:Rocamor schreef:Maar als je gegoogled hebt, dan zie je toch een overdaad aan mogelijke verkoopsites? Bol.com, plaatselijke sportwinkels, wellicht via je sportschool, marktplaats. En als die 0.6 kg minder geen bezwaar is, dan doe je een PB-tje naar Karin.
Francis, hoe gaat het met hoepelen?
er staat toch ook in mijn bericht dat ik niet zo goed weet waar ik nou moet bestellen wat een goede webshop of winkel is en dat ik daarom vraag waar jullie hem weg hebben.
Is het zo'n rare vraag, dan spijt het medacht dat dit een topic was voor mensen om over hun ervaringen met hoelahoepen te praten, lijkt me dat daar ook bij hoort waar je er een koopt.
Rocamor schreef:Francis, hoe gaat het met hoepelen?
JoT schreef:Mag ik dit topic even een schopje geven?
Ik heb sinds kort een hoelahoop, maar het hoelahoopen lukt voor geen meter. YouTube filmpje bekeken en het gaat ietsjes beter, maar mijn record staat momenteel pas op 5 x rond![]()
Hoe lang hebben jullie erover gedaan om handigheid te krijgen in het hoelahoopen? Ik zou er momenteel al blij mee zijn als ik vijf minuutjes dat ding op z'n plaats zou kunnen houden.