Ervaringen fitnesshoelahoep gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 18:33

Francis schreef:
thanks, dus volgens jou geen lichtere nemen?

Pin me er niet op vast, maar ik geloof dat een lichtere het alleen maar moeilijker maakt..

Francis

Re: Ervaringen fitnesshoelahoep gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 01:27

We gaan het zien, ook voor weinig van MP en komt als het goed is morgen binnen, dan kan ik het in ieder geval proberen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 19:04

Hoi mensen!

Leuk dat er een topic over is. Via de sportschool waar ik sport heb ik het hoelahoepen helemaal te pakken gekregen (ik kon het nooit) en nu vind ik het zo leuk dat ik thuis ook 1 wil.
Het enige wat ik van de sportschool weet is dat die 1,8 kilo zijn en er zitten hobbels in of hoe je dat noemt (geen gladde hoepel).
Nu heb ik natuurlijk wel al gegoogled maar ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik nou één moet kopen.
Hebben jullie tips? Of waar hebben jullie ze weg?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 19:22

Heel soms lees ik hier nog mee. Ik ben overgestapt van een hoepel met ribbels naar een gladde. Die met ribbels ligt hier dus niets te doen (heb 'm alweer uit elkaar gehaald en in de doos gestopt), maar die mag dus weg voor een leuk prijsje. Hij is wel 1.2 kg (en niet 1.8), maar mocht iemand interesse hebben... Weinig gebruikt. Ik vind een gladde hoepel zelf veel prettiger, maar dat is persoonlijk.

De mijne is deze in groen/blauw: https://sportbay.nl//nl/pr/Hoela-Hoep-h ... p-SOFT/427

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 11:01

Annet_Dottie schreef:
Hoi mensen!

Leuk dat er een topic over is. Via de sportschool waar ik sport heb ik het hoelahoepen helemaal te pakken gekregen (ik kon het nooit) en nu vind ik het zo leuk dat ik thuis ook 1 wil.
Het enige wat ik van de sportschool weet is dat die 1,8 kilo zijn en er zitten hobbels in of hoe je dat noemt (geen gladde hoepel).
Nu heb ik natuurlijk wel al gegoogled maar ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik nou één moet kopen.
Hebben jullie tips? Of waar hebben jullie ze weg?

Niemand een tip?

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 11:13

Maar als je gegoogled hebt, dan zie je toch een overdaad aan mogelijke verkoopsites? Bol.com, plaatselijke sportwinkels, wellicht via je sportschool, marktplaats. En als die 0.6 kg minder geen bezwaar is, dan doe je een PB-tje naar Karin.

Francis, hoe gaat het met hoepelen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 11:18

Rocamor schreef:
Maar als je gegoogled hebt, dan zie je toch een overdaad aan mogelijke verkoopsites? Bol.com, plaatselijke sportwinkels, wellicht via je sportschool, marktplaats. En als die 0.6 kg minder geen bezwaar is, dan doe je een PB-tje naar Karin.

:') er staat toch ook in mijn bericht dat ik niet zo goed weet waar ik nou moet bestellen wat een goede webshop of winkel is en dat ik daarom vraag waar jullie hem weg hebben.
Is het zo'n rare vraag, dan spijt het me ;) dacht dat dit een topic was voor mensen om over hun ervaringen met hoelahoepen te praten, lijkt me dat daar ook bij hoort waar je er een koopt.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 11:21

Tja, als jij van Groningen naar mijn plaatselijke sportwinkel wilt rijden voor een hoepel, mijn zegen heb je hoor...

Maar heel eerlijk: ik vind Bol.com nou niet echt een malafide verkoopsite. En heb hier in het topic ook al meerdere malen voorbij zien komen dat men ze via MP had overgenomen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 12:52

Annet_Dottie schreef:
Rocamor schreef:

:') er staat toch ook in mijn bericht dat ik niet zo goed weet waar ik nou moet bestellen wat een goede webshop of winkel is en dat ik daarom vraag waar jullie hem weg hebben.
Is het zo'n rare vraag, dan spijt het me ;) dacht dat dit een topic was voor mensen om over hun ervaringen met hoelahoepen te praten, lijkt me dat daar ook bij hoort waar je er een koopt.

Bol.com en Sportbay zijn prima sites om te bestellen.
(Volgens mij verkoopt Sportbay ze ook via bol.com, als ik me niet vergis)

En mocht je toevallig komende maand naar de Huishoudbeurs gaan, het kan heel goed zijn dat Sportbay daar ook weer een stand heeft met een aanbieding.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 16:38

Rocamor schreef:

:') :roll: :n _O- (need I say more := )

Annet-Dottie, ik heb de mijne (beiden glad, een van 1.8 en een van 1.2) gewoon lekker goedkoop (beiden 15 euro inclusief verzenden) via Marktplaats gekocht. Dan is het nog te doen om iets uit te proberen wat - tot nu toe - nog niet erg lukt (nou ja, zeg maar gerust 'niet')

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 17:40

Duurde bij mij ook weken elke dag 10 minuten oefenen hoor :o

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 18:03

Ja, ik oefen nog wel, da's op zich al cardiotraining :')

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 20:12

Ik zie dat hier al een langere tijd niet in is gereageerd, jammer! Zijn er nog fanatieke ‘hoepelaars’?

Ik heb vandaag mijn hoepel binnen gekregen, 1,5 kg variant. Ik wil gaan hoepelen om me taille iets strakker te krijgen en me buik. Ik hoop dat het wat gaat doen! Ben heel benieuwd! Het hoepelen aan zich gaat wel goed, dat kan ik gelukkig nog haha!

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 16:55

Ik ben pas weer n beetje begonnen! Vind het leuk om te doen, maar moet nog ff meer regelmaat vinden!

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 21:26

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 08:59, in het totaal 1 keer bewerkt

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 21:38

Ik heb er een een tijdje geleden in de kringloopwinkel gekocht. Ik wist niet wat het was dus ik gebruik hem voor horseaquility met met shetlander. Dan zet ik de hoepel tussen 2 paaltjes vast en laat ik mijn shetlander er door heen springen. ;-)

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 22:51

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 08:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 11:23

Ik gooi dit topic weer even omhoog.

Zijn er nog mensen met een hoepel?
Ik ben net begonnen.
Bij declathon 1 gekocht van 1.4 kg.
Deze is gewoon glad.
Weet niet of dat wat uitmaakt.

Linksom kan ik al een paar minuten
Rechtsom ben ik net mee begonnen dat lukt nog niet.
Hebben jullie ook een voorkeur welke kant je op beweegt?

Wie heeft er nog leuke tips en filmpjes?

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 12:24

Ik hoepel nog regelmatig! 15 minuten linksom en 15minuten rechtsom. Voel weinig verschil tussen beide kanten eigenlijk, maar ik hoepel ook al wel lang

Pommier

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 18:08

Al heel lang niet meer gedaan. Maar jullie brengen mij op ideeën en ga hem weer eens gebruiken.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 13:31

Rianne_ schreef:
Francis schreef:
thanks, dus volgens jou geen lichtere nemen?

Pin me er niet op vast, maar ik geloof dat een lichtere het alleen maar moeilijker maakt..

Is wel grappig, op de sportschool had ik een zwaardere hoepel. thuis nu een lichtere. En die is inderdaad vrij lastig :')

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 10:54

Mag ik dit topic even een schopje geven?

Ik heb sinds kort een hoelahoop, maar het hoelahoopen lukt voor geen meter. YouTube filmpje bekeken en het gaat ietsjes beter, maar mijn record staat momenteel pas op 5 x rond -O-

Hoe lang hebben jullie erover gedaan om handigheid te krijgen in het hoelahoopen? Ik zou er momenteel al blij mee zijn als ik vijf minuutjes dat ding op z'n plaats zou kunnen houden.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 11:13

Ik denk dat dat zeker wel een week - 2 weken heeft gekost. Lukte mij ook niet. Maar gewoon stug doorgaan...

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 11:31

JoT schreef:
Mag ik dit topic even een schopje geven?

Ik heb sinds kort een hoelahoop, maar het hoelahoopen lukt voor geen meter. YouTube filmpje bekeken en het gaat ietsjes beter, maar mijn record staat momenteel pas op 5 x rond -O-

Hoe lang hebben jullie erover gedaan om handigheid te krijgen in het hoelahoopen? Ik zou er momenteel al blij mee zijn als ik vijf minuutjes dat ding op z'n plaats zou kunnen houden.

Hoe zwaar is je hoepel?

Ik ben ook echt begonnen met 5x ronddraaien. Maar stug doorzetten helpt. Inmiddels kan ik ruim 5 minuten achter elkaar doorhoepelen (beide kanten). Moet wel zeggen dat niet elk kledingstuk even geschikt is om mee te hoepelen. Soms werkt ook kleding tegen -O-

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 11:50

Ik heb die van de Decathlon, 1,4 kg is die.

Kleding, daar had ik nog niet aan gedacht... Strak en glad, of juist niet?