Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winna schreef:Mijn FH was na een week al niet eens zo gevoelig meer. Bij mij helix heeft het heel lang geduurd voordat ik daar aan kon komen zonder dat ik door de grond ging van de pijn en bij de FH kan ik de piercing nu al rustig aanraken en draaien. Wat een verschil zeg! Zou dit komen doordat de helix nog geschoten is?
Ik ben benieuwd wanneer de zwelling af gaat nemen dan. Hou het goed in de gaten en goed schoon en dan zal het vast goedkomen!
Shenavallie schreef:Mijn opnieuw gezette helix is nog steeds aan het zeuren. Inmiddels al heel wat weken geleden, maar de ene dag voel je niets en de volgende dag kun je er bijna niet aankomen. Zo lig ik een paar nachten rustig op m'n kussen en bij het opstaan voel ik hem alweer opkomen. Dacht zelf dat het kwam omdat ik hem opnieuw door hetzelfde gaatje had laten zetten (was ooit geschoten en dat was gaan ontsteken), maar als ik lees dat meerdere mensen er langere tijd last van hebben...
Mijn tragus is nog steeds rustig. Vanaf het begin niet of nauwelijks wat van gevoeld. Het is net of hij er al jaren zit. De IC is ook rustig aan de binnenzijde. De achterkant is wisselend rustig en licht gevoelig.
nafnaf schreef:Ik ga waarschijnelijk dinsdag mijn navelpiercing zetten hoe zit dat nou met zwemmen? Alleen geen chloor water of mag je ook niet in de zee? En voor hoelang mag je niet zwemmen?
kimberlyve schreef:Shenavallie schreef:Mijn opnieuw gezette helix is nog steeds aan het zeuren. Inmiddels al heel wat weken geleden, maar de ene dag voel je niets en de volgende dag kun je er bijna niet aankomen. Zo lig ik een paar nachten rustig op m'n kussen en bij het opstaan voel ik hem alweer opkomen. Dacht zelf dat het kwam omdat ik hem opnieuw door hetzelfde gaatje had laten zetten (was ooit geschoten en dat was gaan ontsteken), maar als ik lees dat meerdere mensen er langere tijd last van hebben...
Mijn tragus is nog steeds rustig. Vanaf het begin niet of nauwelijks wat van gevoeld. Het is net of hij er al jaren zit. De IC is ook rustig aan de binnenzijde. De achterkant is wisselend rustig en licht gevoelig.
Toevallig vandaag gehoord dat je een jaar last kan hebben van de helix
_Ekenna schreef:nafnaf schreef:Ik ga waarschijnelijk dinsdag mijn navelpiercing zetten hoe zit dat nou met zwemmen? Alleen geen chloor water of mag je ook niet in de zee? En voor hoelang mag je niet zwemmen?
Een aantal (minimaal wel zo'n 6) weken helemaal niet zwemmen, niet in het zwembad, niet in de zee en ook niet in een meer ofzo. Ik zwem zo'n 2 maanden niet met nieuwe piercings, de goede piercers zullen je aanraden om helemaal niet te zwemmen tot hij volledig genezen is... dit duurt zo'n 9 maanden ongeveer.
kimberlyve schreef:Vandaag de bovenste laten zetten. ( weet de naam niet) vond het pijner doen als mijn tragus...
Zijn er hier nog mensen met een intieme piercing en wat zijn jullie ervaringen hiermee?
[ [url=m/70X9HJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Blacky94 schreef:kimberlyve schreef:Vandaag de bovenste laten zetten. ( weet de naam niet) vond het pijner doen als mijn tragus...
Zijn er hier nog mensen met een intieme piercing en wat zijn jullie ervaringen hiermee?
[ [url=m/70X9HJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jep hier.. Bij mij (vch) iig een makkelijke piercing mbt genezing en ook handig mbt andere dingen
kimberlyve schreef:Blacky94 schreef:Jep hier.. Bij mij (vch) iig een makkelijke piercing mbt genezing en ook handig mbt andere dingen
Die ga ik ook laten zetten heb voor zondag een afspraak staan! Dee het pijn? Ik ben echt bang dat ik nietmeer kan lopen erna ofzo haha