Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paulaaa schreef:Sabineex: goed hoor, de burpees beginnen wat te wennen maar vind ze nog steeds verschrikkelijk!de rest was goed te doen en ben blij dat ik het weer achter de rug heb haha.
Ben benieuwd wat jij van de workouts van week 2-4 vind! Had van die legworkout vooral spierpijn in m'n billen!
Jaime_ schreef:Nou ik heb instagram geinstalleerd, ik voel me echt een bejaarde vrouw omdat ik het nog niet helemaal snapEn dat op mn 25ste!
Ik kan de accounts die jullie aanraden niet terug vinden? Mensen nog tips welke accounts ik kan gaan volgen voor sport motivatie?
Jodie_ schreef:Fijne accounts die ik onder andere volg zijn:
@fruitarianalley
@beckylomasfood
@eat_to_thrive
@malinvids
@brittnebabefitness
@sarahlivinghealth
@steph_pacca
@afruityfitlife
@nourishingnicola
@simplegreensmoothies
@plantbased_pixie
@peasandlovekitchen
@peaceloveandgranola_
@dannibelle
@init4thelongrunblog
@renskroes
@shutthekaleup
@southerncoffeelover
@strongisthenewskinny94
Sjappie schreef:Dames ik ben weer terug van vakantie! Zojuist even bijgelegen want op vakantie geen toegang op tenterend. Ook weer motiverende foto's op Kayla d'er instagram voorbij zien komen dus....
Zat op een cruise en had braaf alles meegenomen maar niet zoveel gedaan als ik van te voren van plan was. Het was er overigens super druk in die fitnessruimte en toen ik wilde was er net een betaalde Pilates-les, dus weinig ruimte om je oefeningen te doen. Wel 1x dus een combi van oefeningen gedaan en veel gewandeld en vooral veel trap lopen haha. Ik was in week 4, dus nu doe ik die gewoon nu komende week. Ik deed er eerst wat panisch over, maar zo ongezond heb ik ook niet gegeten (wel wat meer alcoholische drankjes) maar het viel best mee. Vanaf deze week weer alles op de reset en gaan! Heb er zin in! Binnenkort weer een foto maken, ben benieuwd of je wat ziet.
Paulaaa schreef:Owwww dit weekend weer teveel gesnoept, ijs en chocoladekan het heel de week laten, maar in het weekend vind ik dat echt moeilijk!!
Straks na m'n nachtdienst paar uurtjes slapen en dan leg&cardio week 4, hoop dat ik er en beetje energie voor heb!
Sjappie schreef:Holy moly, net W4D1 gedaan, viel vies tegen na een weekje rustig aan. Was ook even echt goed stuk! Die reverse Lunges hakken er ook flink in, voel het echt branden, dat is dan ook wel weer fijn.
Nu vanavond nog Pumpen...