Kayla Itsines Bikini Body Guide

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dianta

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 20:34

Loose ik ben ook benieuwd naar je progress! Ik heb eetbuien :( ik voel me moe. Gisteren al een workout overgeslagen. Net gaan hardlopen en morgen crossfit dus misschien laat ik het daarbij.. Oh even motivatie kwijt :P

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 21:47

Paulaaa schreef:
Sabineex: goed hoor, de burpees beginnen wat te wennen maar vind ze nog steeds verschrikkelijk! :D de rest was goed te doen en ben blij dat ik het weer achter de rug heb haha.
Ben benieuwd wat jij van de workouts van week 2-4 vind! Had van die legworkout vooral spierpijn in m'n billen!

Mooizo! Oh ik vind burpees vreselijk, had ze vandaag ook weer... Ik had van die lunges en squats ook al spierpijn in mn kont hahaha. Ik zal laten weten wat ik van 2-4 vind

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 21:48

Dianta schreef:
Loose ik ben ook benieuwd naar je progress! Ik heb eetbuien :( ik voel me moe. Gisteren al een workout overgeslagen. Net gaan hardlopen en morgen crossfit dus misschien laat ik het daarbij.. Oh even motivatie kwijt :P

Hardlopen en crosfit is toch genoeg? Lekker vroeg gaan slapen dan!

Chantal511

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 08:37

Ik heb hem ook binnen, doorgelezen en ga maandag beginnen. Ik doe sinds een tijdje in de sportschool veel aan crossfit, dus ik moet even kijken hoe ik dat ga combineren. Morgenochtend even foto's maken en dan gaan we er weer tegenaan!

Hebben jullie nog sites waar jullie je laten inspireren qua voeding?

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 11:23

Ik laat me voor voeding vooral inspireren door instagram. Heb een aantal pagina's geleden ook wat accounts geplaatst die ik volg! 's Ochtends kijk ik instagram even door en dan heb ik vaak de inspiratie voor m'n hele dag al wel :D ik voer ook 's ochtends gelijk alles in op myfitnesspal zodat ik van tevoren weet hoe ik aan m'n calorieën ga komen, en of ik alle voedingsstoffen enzo binnen krijg, en dan probeer ik dat aan te houden. Soms loopt een dag natuurlijk anders maar dan heb ik voor mezelf in ieder geval een overzicht.

Ik heb ook geen foamroller maar twijfel er wel over om er op den duur eentje aan te schaffen. Maar ik wil eerst zeker weten dat ik het allemaal blijf doen en discipline blijf houden want ik ben wel zo iemand die allemaal dingen aanschaft en er vervolgens na een week geen zin meer in heeft, en ze zijn nou niet bepaald goedkoop. Laatst las ik op facebook ofzo iemand die een deegroller gebruikte. :') Misschien een alternatief dus!

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 12:46

Ik heb nu ook instagram :P Snap er nog niet veel van :+ Even uitzoeken.. zag wel deze foto voorbij komen via het account van Kayla, super motiverend! :

Afbeelding

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 12:49

Wow, dat is echt een heel verschil zeg en ook erg motiverend om door te blijven gaan na 12 weken :j

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 12:55

Nou ik heb instagram geinstalleerd, ik voel me echt een bejaarde vrouw omdat ik het nog niet helemaal snap :') En dat op mn 25ste!

Ik kan de accounts die jullie aanraden niet terug vinden? Mensen nog tips welke accounts ik kan gaan volgen voor sport motivatie?

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 13:03

Jaime_ schreef:
Nou ik heb instagram geinstalleerd, ik voel me echt een bejaarde vrouw omdat ik het nog niet helemaal snap :') En dat op mn 25ste!

Ik kan de accounts die jullie aanraden niet terug vinden? Mensen nog tips welke accounts ik kan gaan volgen voor sport motivatie?

Je bent niet de enigste die het niet snapt

Misschien fitgirlcode, in love with health (voor eten), kayla_transformations, fresh_fitnes_aus?

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 13:07

Ik ga ze eens opzoeken!

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 15:03

Jodie_ schreef:
Fijne accounts die ik onder andere volg zijn:
@fruitarianalley
@beckylomasfood
@eat_to_thrive
@malinvids
@brittnebabefitness
@sarahlivinghealth
@steph_pacca
@afruityfitlife
@nourishingnicola
@simplegreensmoothies
@plantbased_pixie
@peasandlovekitchen
@peaceloveandgranola_
@dannibelle
@init4thelongrunblog
@renskroes
@shutthekaleup
@southerncoffeelover
@strongisthenewskinny94

Quote van mezelf met fijne accounts :D

Nog een paar nieuwe die ik er nu bij volg:
Fitnessvideo's: @alexajeanfitness
Eten: @livingforpancakes
@naturally.tess
@rawpantry
@enieatspretty
@fithealthyrecipes

En mijn account is @jodiekrahmer :)

Chantal511

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 18:41

Thanks! Ik volg inderdaad inlovewithhealth en heb ook haar boek laatst besteld. Twee oude teamgenootjes hebben een bedrijfje opgestart: www.beliv.nl. Daar staan ook vaak leuke, gezonde en lekkere recepten op maar ik was even benieuwd!

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 14:11

Dames ik ben weer terug van vakantie! Zojuist even bijgelegen want op vakantie geen toegang op tenterend. Ook weer motiverende foto's op Kayla d'er instagram voorbij zien komen dus....

Zat op een cruise en had braaf alles meegenomen maar niet zoveel gedaan als ik van te voren van plan was. Het was er overigens super druk in die fitnessruimte en toen ik wilde was er net een betaalde Pilates-les, dus weinig ruimte om je oefeningen te doen. Wel 1x dus een combi van oefeningen gedaan en veel gewandeld en vooral veel trap lopen haha. Ik was in week 4, dus nu doe ik die gewoon nu komende week. Ik deed er eerst wat panisch over, maar zo ongezond heb ik ook niet gegeten (wel wat meer alcoholische drankjes) maar het viel best mee. Vanaf deze week weer alles op de reset en gaan! Heb er zin in! Binnenkort weer een foto maken, ben benieuwd of je wat ziet.

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 22:24

Sjappie schreef:
Dames ik ben weer terug van vakantie! Zojuist even bijgelegen want op vakantie geen toegang op tenterend. Ook weer motiverende foto's op Kayla d'er instagram voorbij zien komen dus....

Zat op een cruise en had braaf alles meegenomen maar niet zoveel gedaan als ik van te voren van plan was. Het was er overigens super druk in die fitnessruimte en toen ik wilde was er net een betaalde Pilates-les, dus weinig ruimte om je oefeningen te doen. Wel 1x dus een combi van oefeningen gedaan en veel gewandeld en vooral veel trap lopen haha. Ik was in week 4, dus nu doe ik die gewoon nu komende week. Ik deed er eerst wat panisch over, maar zo ongezond heb ik ook niet gegeten (wel wat meer alcoholische drankjes) maar het viel best mee. Vanaf deze week weer alles op de reset en gaan! Heb er zin in! Binnenkort weer een foto maken, ben benieuwd of je wat ziet.

Oh lekker waar ben je heem geweest! Prima om een week over te doen, succes! :)

Paulaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 05:25

Owwww dit weekend weer teveel gesnoept, ijs en chocolade |o kan het heel de week laten, maar in het weekend vind ik dat echt moeilijk!!

Straks na m'n nachtdienst paar uurtjes slapen en dan leg&cardio week 4, hoop dat ik er en beetje energie voor heb!

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 07:08

Paulaaa schreef:
Owwww dit weekend weer teveel gesnoept, ijs en chocolade |o kan het heel de week laten, maar in het weekend vind ik dat echt moeilijk!!

Straks na m'n nachtdienst paar uurtjes slapen en dan leg&cardio week 4, hoop dat ik er en beetje energie voor heb!

Cheatday kan toch wel? Dat je een workout kan doen na nachtdienst pff, succes ermee hahaa!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 07:13

Lekker Sjappie, waar ben je allemaal geweest? :)

En idd Paula, gewoon weer lekker verdergaan, af en toe cheaten gebeurt gewoon. :D Heb het zelf dit weekend ook weer gehad, familiefeestje en op stap enzo. :x Wel beetje balen altijd achteraf, als je door de.week zo goed je best hebt gedaan. :=

Ik hoop dat ik vanavond W7D1 nog kan doen, ga dan een week weg dus dan kan ik mooi met W7D2 weer verder. :)

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 07:25

Wow Loose, wist niet dat je al in week 7 zit! Gaat hard. Waar ga je heen?

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 07:36

Ja ik ben gewoon over de helft, ben best trots op mezelf. :') Heb ook niet het gevoel zo lang bezig te zijn, ik vind het goed vol te houden! :)

Ik ga naar Rome, m'n vriend woont daar. Heb hem niet gezien sinds ik bbg doe dus ben benieuwd of hij verschil ziet. :))

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 08:09

De cruise ging vanuit Venetie naar verschillende Griekse eilanden en weer terug. Was erg leuk en we hadden top weer. We zaten all-inclusive maar heb niet echt veel gegeten.

Week7 is netjes ja. Ik zit nu dus in week 4 maar mij kost het niet echt veel moeite, ik voel me na de work-out altijd zo goed dat ik me daar maar aan vast houd.

Gaat er iemand trouwens hierheen of vindt dit leuk? Ik heb verschillende (sportieve) vriendinnen gevraagd maar niemand kan http://www.womenshealthmag.nl/Fit-For-S ... r-festival. Het leek mij best leuk!

Paulaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 08:22

@ Louise: Ja af en toe cheaten moet zeker kunnen. Alleen ik eet dan niet een stukje chocolade maar een hele reep :D
Zou willen dat ik het een beetje kan doseren, volgend weekend maar weer een poging doen!

@ Sabineex: Ga nu eerst ff slapen hoor, vanmiddag pas workout :P heb meestal weinig energie dan, maar anders loopt m'n schema van deze week alweer in de soep!

Leuk om de ervaringen van jullie hier te lezen :) helpt voor mij motiverend!!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 08:36

Ik vind t zo lastig om weer te beginnen :') ben nog niet verder gekomen dan week 1 :oo toen kwam er wat persoonlijks tussen waardoor t even niet ging, en sinds dien ben ik er af :') hellup

Edit: ik weet wel dat ik t zelf moet doen haha :P

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 11:06

Holy moly, net W4D1 gedaan, viel vies tegen na een weekje rustig aan. Was ook even echt goed stuk! Die reverse Lunges hakken er ook flink in, voel het echt branden, dat is dan ook wel weer fijn.

Nu vanavond nog Pumpen... :=

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 11:22

Vanmiddag lekker buiten W5D1 doen.
Hup Wilke, je kunt het, wat zijn 28 minuutjes nou maar? *\%/*

Paulaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 13:38

Sjappie schreef:
Holy moly, net W4D1 gedaan, viel vies tegen na een weekje rustig aan. Was ook even echt goed stuk! Die reverse Lunges hakken er ook flink in, voel het echt branden, dat is dan ook wel weer fijn.

Nu vanavond nog Pumpen... :=

Ik ga zo beginnen! Vind de jumplunges ook echt killing. Ben blij als ik het zo weer achter de rug heb!! :P