Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendybrian schreef:Mijn zus heeft hier echt een handje van, maar dan niet in de trant van , oh ik heb slecht gegeten maar ik ben dun.
Nee ik ben dik maar ik kan niet gezond eten, want dat lust in niet!!!
Zucht
xRiiannex schreef:De reden waarom ik naar 59 kilo toe wil is:
Wil dunnere benen en buik hebben zodat ik maatje 36 weer aan kan. Dit past nu niet.
Ik train mijn benen en buik ook maar er zit over mijn buik een vetlaag waardoor ik geen buikspieren kan zien.
Waarom ik maatje 36 wil, dan voel ik me lekkerder in een bikini en wil model worden en daar vragen ze vaak maat 36.
Edit: ik eet gewoon normaal en zal nooit crash dieeten.
Emmaa_ schreef:xRiiannex schreef:De reden waarom ik naar 59 kilo toe wil is:
Wil dunnere benen en buik hebben zodat ik maatje 36 weer aan kan. Dit past nu niet.
Ik train mijn benen en buik ook maar er zit over mijn buik een vetlaag waardoor ik geen buikspieren kan zien.
Waarom ik maatje 36 wil, dan voel ik me lekkerder in een bikini en wil model worden en daar vragen ze vaak maat 36.
Edit: ik eet gewoon normaal en zal nooit crash dieeten.
En het is ook niet erg om verbeterpunten aan je lichaam te hebben. Geen enkele vrouw is 100% tevreden over hoe ze eruit ziet. Maar let er gewoon op dat je doelen realistisch blijven. Ik weet niet hoe oud je bent maar ik zie op je profielfoto's echt een prachtige en super slanke meid, op een streng dieet gaan is dan dus absoluut niet nodig.
xRiiannex schreef:Emmaa_ schreef:En het is ook niet erg om verbeterpunten aan je lichaam te hebben. Geen enkele vrouw is 100% tevreden over hoe ze eruit ziet. Maar let er gewoon op dat je doelen realistisch blijven. Ik weet niet hoe oud je bent maar ik zie op je profielfoto's echt een prachtige en super slanke meid, op een streng dieet gaan is dan dus absoluut niet nodig.
Die foto is 2 bijna 3 jaar geleden
En realistisch blijf ik sws.
Wendybrian schreef:Mijn zus heeft hier echt een handje van, maar dan niet in de trant van , oh ik heb slecht gegeten maar ik ben dun.
Nee ik ben dik maar ik kan niet gezond eten, want dat lust in niet!!!
Zucht
Ook woont ze in America, en toegegeven, het is daar moeilijker om gezond te eten,
je betaald soms wel 5 dollar voor een appel bij walmart!
Maar gezond eten kan je altijd doen, je hebt ook de subway!
Wendybrian schreef:Mijn zus woont in Miami, geen boer te bekennen haha
sharon488 schreef:Hoe doen jullie het met pasta? Ik heb altijd het idee dat dat erg ongezond is.. Door de koolhydraten. Hoe eten jullie dat?