[HK] De zomer komt er weer aan... (Motivatietopic)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wendybrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 18:16

Mijn zus heeft hier echt een handje van, maar dan niet in de trant van , oh ik heb slecht gegeten maar ik ben dun.
Nee ik ben dik maar ik kan niet gezond eten, want dat lust in niet!!!
Zucht

Ook woont ze in America, en toegegeven, het is daar moeilijker om gezond te eten,
je betaald soms wel 5 dollar voor een appel bij walmart!
Maar gezond eten kan je altijd doen, je hebt ook de subway!

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 18:18

De reden waarom ik naar 59 kilo toe wil is:
Wil dunnere benen en buik hebben zodat ik maatje 36 weer aan kan. Dit past nu niet.
Ik train mijn benen en buik ook maar er zit over mijn buik een vetlaag waardoor ik geen buikspieren kan zien.

Waarom ik maatje 36 wil, dan voel ik me lekkerder in een bikini en wil model worden en daar vragen ze vaak maat 36.

Edit: ik eet gewoon normaal en zal nooit crash dieeten.
Laatst bijgewerkt door xRiiannex op 05-03-15 18:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 18:18

Wendybrian schreef:
Mijn zus heeft hier echt een handje van, maar dan niet in de trant van , oh ik heb slecht gegeten maar ik ben dun.
Zucht

Jep, of de eeuwige excuses over slecht weer, pijntjes* (Die juist op te lossen zijn door te gaan sporten!), 'heb toch al een slechte dag'....

Je zit hier niet om verantwoording aan ons af te leggen; JIJ wilt een beter lichaam/je beter voelen/gezonder eten, wij ook, maar dat doen we ook voor onszelf!

*Ik bedoel hier natuurlijk niet de mensen mee die echt dingen mankeren want ik kan ook sommige dingen niet doen, maar als je hier 20 keer gaat zitten klagen dat je niet kan hardlopen/iets kan doen vanwege je klachten; zoek dan wat anders wat je wel kan!

Ik vind wandelen ook stom, nou dan doe ik dat niet. Dan zoek ik iets wat ik wel leuk vind. Het moet immers wel leuk blijven want dit is iets wat je je leven lang doet, niet iedere 3 maanden voor je zomervakantie want op die manier werkt het natuurlijk voor geen zak. Het moet een gewoonte worden! Je moet je er goed bij voelen en JA in het begin is dat even lastig, want hardlopen is ook gewoon poedersuiker ( :Y) ) maar na verloop van tijd word je er beter in. DOORZETTENNNNN!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 18:20

xRiiannex schreef:
Wil dunnere benen en buik hebben zodat ik maatje 36 weer aan kan. Dit past nu niet.
Ik train mijn benen en buik ook maar er zit over mijn buik een vetlaag waardoor ik geen buikspieren kan zien.

Waarom ik maatje 36 wil, dan voel ik me lekkerder in een bikini en wil model worden en daar vragen ze vaak maat 36.

En het is ook niet erg om verbeterpunten aan je lichaam te hebben. Geen enkele vrouw is 100% tevreden over hoe ze eruit ziet. Maar let er gewoon op dat je doelen realistisch blijven. Ik weet niet hoe oud je bent maar ik zie op je profielfoto's echt een prachtige en super slanke meid, op een streng dieet gaan is dan dus absoluut niet nodig.

EmptyWords

Re: [HK] De zomer komt er weer aan... (Motivatietopic)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 18:20

ik ben het met jullie eens. ik hoop ook dit dit een topic word die helpt met tips, hoe kan je iets vervangen of anders oplossen.

ook ik ben van mening dat je jezelf neit alles moet ontzeggen, juist door af en toe een bakje chips, stukje chocola of een kroket te eten houd je het vol.

opeens buikpijn, heb niets raars gegeten, zal wel stress zijn, aar komt me neit echt uit nu

ellissofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 18:21

Xriiannex, modellen hebben geen maatje 36, maar maatje 32 (hooguit 34). Dus ik zou het slanker worden vooral voor jezelf doen, niet omdat je model wil worden.

Wendybrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 18:22

Wat ik trouwens heel lekker vind is die echte pure chocolade, genieten!
En je hebt na een stukje echt meer dan zat omdat je anders misselijk word hahahaha
Dat vind ik dan weer chill! :Y)

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 18:22

Emmaa_ schreef:
xRiiannex schreef:

En het is ook niet erg om verbeterpunten aan je lichaam te hebben. Geen enkele vrouw is 100% tevreden over hoe ze eruit ziet. Maar let er gewoon op dat je doelen realistisch blijven. Ik weet niet hoe oud je bent maar ik zie op je profielfoto's echt een prachtige en super slanke meid, op een streng dieet gaan is dan dus absoluut niet nodig.

Die foto is 2 bijna 3 jaar geleden :+
En realistisch blijf ik sws.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 18:24

xRiiannex schreef:
Emmaa_ schreef:

Die foto is 2 bijna 3 jaar geleden :+
En realistisch blijf ik sws.

Dat kan, maar ik gok dat je onder de 18 bent? Dan is het toch niet zo gek dat je er anders uit ziet dan 2/3 jaar geleden?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 18:24

Ik mag zo eindelijk weer een WOD draaien, laatste was afgelopen zaterdag. Helemaal aan toe, haha.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 18:25

Wendybrian schreef:
Zucht

Ook woont ze in America, en toegegeven, het is daar moeilijker om gezond te eten,
je betaald soms wel 5 dollar voor een appel bij walmart!
Maar gezond eten kan je altijd doen, je hebt ook de subway!

Daar ben ik het niet helemaal mee eens, maar dat kan ook liggen aan de stad/gebied waar men zit.
Nu heb ik welliswaar 1,5 jaar in Canada gezeten maar met betrekking tot voedsel heb ik niet het idee dat er hele grote verschillen in zitten.

Wat ik merkte tussen daar en hier is dat veel meer mensen nog naar de markt gaan (of bij een boer bij een kraampje aan het eind van zijn oprij laan te stoppen; ook in bijv Greater Toronto Area) om verse producten te halen en dat voor veel mensen ook echt belangrijk/dagelijkse gang van zaken is en er tijd in eten gestopt wordt terwijl ik het idee heb dat heel veel mensen hier in Nederland eten lang niet zo belangrijk vinden en alles maar snel snel moet. En het is grappig dat die gedachtengang mij laatst door een NLe boer ''bevestigd'' is toen we met een hele berg mensen een discussie hadden over de NLe veehouderij etc.

Maar goed, dat heeft misschien iets minder met de inhoud van dit topic te maken.. :')

Doutz16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 18:25

Wooww dit gaat al hard!

Ik moet me melden want mijn motivatie ontbreekt..

Ik zal me even voorstellen, ik ben Sharon, 16 jaar en 170cm lang.
Ik ben nu 68 kilo maar mijn doel is sowieso lager dan 65 kilo en gespierder.
Ik hoop dit te halen door gezond te eten (popcorn net maar weg gegooid :') ) en wat meer te bewegen.

Heeft iemand trouwens tips voor het afslanken van bovenbenen en heupen!?
Iedereen heeel veel succes *\o/*

Wendybrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 18:26

Mijn zus woont in Miami, geen boer te bekennen haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 18:26

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 18:27

Welkom! :D Popcorn is niet eens zo slecht, zolang je geen zoete popcorn neemt en zelf een klein beetje zout over je popcorn doet in plaats van al zoute popcorn koopt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 18:28

Ik heb het idee dat ongezond eten in Amerika vooral goedkoper is. Ik ben alleen in de grote steden geweest en daar valt het allemaal reuze mee, over het algemeen kan je daar net zo goed gezond eten als ongezond. In de wat meer afgelegen gebieden kan ik me goed voorstellen dat het verleidelijk is om ongezond te gaan eten. De hele uit-eten cultuur daar is natuurlijk ook veel groter.

Doutz16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 18:28

Danique schreef:
Welkom! :D Popcorn is niet eens zo slecht, zolang je geen zoete popcorn neemt en zelf een klein beetje zout over je popcorn doet in plaats van al zoute popcorn koopt.

Het was zoete popcorn van de ah :')

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 18:29

Heerlijk dat soort plaatjes :D

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 18:31

Wendybrian schreef:
Mijn zus woont in Miami, geen boer te bekennen haha

Nee maar toen ik in Burlington zat hadden ze ook gewoon farmersmarkets naast de mall etc :P
De grootste (?) van Ontario zat op een half u rijden van de ''grote stad'' (eigenlijk nog steeds omgeven door hele grote steden maar net even uit de GTA slinger weg :P )
Maar dat ligt er dan idd ook wel een beetje aan hoe je er zelf in staat natuurlijk :)

Emma, ik zat ''in de middle of nowhere'' en heel veel mensen waren daar juist bezig met vers, producten bij de boer of van de markt halen omdat je daar vaak op weg naar huis wel langs rijdt, zelf dieren houden en deze (laten) slachten, groentetuintjes etc.

Uiteten is in veel plekken idd wel spotgoedkoop maar kan je voor hetzelfde geld dat je bij de McDonalds betaald dus ook wel een gezondere maaltijd in een ander restaurant kopen :)
Laatst bijgewerkt door Blacky94 op 05-03-15 18:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Doutz16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 18:31

Hoe doen jullie het met pasta? Ik heb altijd het idee dat dat erg ongezond is.. Door de koolhydraten. Hoe eten jullie dat?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 18:32

Zoodles!

secricible

Afbeelding
Dit is mijn motivatieplaatje :)

Anoniem

Koolhydraten zijn niet per se slecht, ze zorgen alleen voor een piek en een daling in je bloedsuikerspiegel waardoor je sneller weer honger krijgt. Waarschijnlijk merk je wel dat als je een groot bord pasta eet je heel erg vol zit, maar na een tijdje weer een hongergevoel krijgt. Als ik een heel bord groente en kip eet zit ik daar de rest van de avond vol van.

Ik mijd koolhydraten het liefst wel zo veel mogelijk :)

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 18:33

sharon488 schreef:
Hoe doen jullie het met pasta? Ik heb altijd het idee dat dat erg ongezond is.. Door de koolhydraten. Hoe eten jullie dat?

Ik eet altijd volkorenpasta, ook omdat ik van de 'normale' variant last krijg van m'n darmen. Dat zou dus een optie zijn, maar misschien is groentespaghetti ook wel een leuk alternatief? http://www.koffietijd.nl/eten-drinken/r ... spaghetti/. Heb het zelf nog nooit op.

Wendybrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 18:33

Het is inderdaad goedkoper om een hamburger te scoren bij de Mc, die zijn er 75 cent haha

Maar alsnog, het is niet zo veel duurder dan gezond eten.