Goed topic dit. Normaal gesproken kom ik bij lange na niet aan de aanbevolen hoeveelheid vocht/water. Ik 'woon' nu tijdelijk in Aruba, daar wil ik wel drinken, maar als ik opzij kijk... Staat er een glas cola naast mij. Als die leeg is, ga ik ook aan het water en bijhouden aan hoe veel ik per dag kom!
Moos, ik merkte vrijwel direct verschil, minder last van puistjes en minder een vette huid. Toen ik het begon te merken dronk ik rond de 2 liter per dag, maar die halve liter zal wel niet veel uitmaken.
Ik let eigenlijk niet meer op de hoeveelheid die ik drink, maar ik drink elke dag minimaal 3 grote glazen water.
Sinds ik wat minder ben gaan eten merk ik wel dat ik automatisch meer ga drinken om het als het ware op te vangen. Zit nou makkelijk aan de 1.5 liter per dag, terwijl ik daar eerder echt moeite mee had
Purny, een komkommer bestaat voor een heel groot deel uit water, dus je zou het mee kunnen rekenen. Ik reken alleen echt de glazen water die ik drink.
In de vakantie had ik weinig tot geen water gedronken en ik merk het gelijk aan mijn huid. Nu weer bezig met meer water drinken en kom dan rond de 1 liter per dag.
Komkommer is niet slecht voor je, er zitten veel vitamines in. Komkommer zijn goed voor de huid en voor je gezondheid, dus een stuk komkommer kan zeker niet kwaad.