Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bhriseis schreef:Jep Suzz, met die strips was dat wel nodig. Ik weet dat het volgens de verpakking niet mag, maar mijn benen zagen de volgende dag ook niet rood oid.
SSmonamiSS schreef:Ik wax met de veet easy wax. Echt een fijn apparaat! Je zet hem Eem half uurtje van te voren aan en je hebt 2 verschillende rollers 1 voor benen de andere voor bikini en oksels! Maar ik wax ook graag met de suikerwax van veet!
Me benen vind ik trouwens pijnlijker doen dan brazillian en oksels! Ik scheer mijn benen ook en de rest wax ik.
Ik heb op me benen hele fijne haren okal scheer ik 1 keer in de 2 weken zal je het nog niet echt zien!
ZoeyDercks schreef:Wat een feest![]()
Ontharingscreme binnen, vandaag m'n benen mee gedaan en ze zijn nog nooit zo glad geweest!!!
Zelfs mijn knieën! (door een blessure extra kraakbeen op mn knieschijf aka bult die niet te scheren valt)
Op dat ding staat dat de bikinilijn ook kan maar dat durf ik niet, dus ik moet iemand vinden die het proefkonijn wil zijn. Ga maar lekker proberen en laat maar weten of het werkt
SharonIndezz schreef:ZoeyDercks schreef:Wat een feest![]()
Ontharingscreme binnen, vandaag m'n benen mee gedaan en ze zijn nog nooit zo glad geweest!!!
Zelfs mijn knieën! (door een blessure extra kraakbeen op mn knieschijf aka bult die niet te scheren valt)
Op dat ding staat dat de bikinilijn ook kan maar dat durf ik niet, dus ik moet iemand vinden die het proefkonijn wil zijn. Ga maar lekker proberen en laat maar weten of het werkt
Welke creme heb je? Zou voor mij ideaal zijn aangezien ik heeel kleinzielig ben... En met scheren alles open haalheb littekens op mn benen waar je akelig van wordt
Liekess schreef:Even een blonde vraag: moet je met dat apparaat van Phillips tegen de haarrichting in en met de gekleurde kant (de kant met de aan/uit knop) naar je huid toe werken? En geldt dat voor benen én bikinilijn?
SharonIndezz schreef:Die ken ik gewoon bij de drogist kopen zoey?