Bikinilijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe scheer jij je bikinilijn?

Een streepje
162 (16%)
Ik scheer alles
712 (70%)
Ik laat het gewoon groeien
60 (5%)
Anders
69 (6%)

Totaal aantal stemmen: 1003

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 20:09

Ik heb 'm geprobeerd en holy sh*t het is pijnlijk :oo maar het werkt als een tiet! Steeds even een pauze van een minuutje, kiezen op elkaar en gaan met die banaan. Benen nog niet gedaan want moet nog even sparen :Y)

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 20:09

Bhriseis schreef:
Jep Suzz, met die strips was dat wel nodig. Ik weet dat het volgens de verpakking niet mag, maar mijn benen zagen de volgende dag ook niet rood oid.

Ik heb nog best veel restanten haar maar kreeg enorm rode benen, ofja rode bultjes.
Dacht kan nooit goed zijn nog een keer d'r over heen?
Ik denk dat ik volgende week gewoon nog een poging waag ofzo.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 20:10

Ik heb nergens last van. :')

Sem_

Re: Bikinilijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 20:15

Waarom zou je dan alles kapot scheren? :P

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 20:18

Sem_ schreef:
Waarom zou je dan alles kapot scheren? :P

Als ik iedere dag daar beneden scheer = bloed bad, niet fijn glad ( :+ ) en heel veel bultjes. :P

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 20:21

Oh nee dan kan je het beter niet doen! :D

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 20:27

Hmmm vervelend Suzz...

Die ontharingscrèmes, hoe lang werken die dingen en is dat ongezond?

Marjolein158

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 20:29

Ik heb thuis een Philips Double Contour maar heb die nog nooit voor de bikinilijn gebruikt. Heeft iemand ervaring met dit apparaat en is het geschikt voor de bikinilijn?

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 20:36

Ik wax met de veet easy wax. Echt een fijn apparaat! Je zet hem Eem half uurtje van te voren aan en je hebt 2 verschillende rollers 1 voor benen de andere voor bikini en oksels! Maar ik wax ook graag met de suikerwax van veet!
Me benen vind ik trouwens pijnlijker doen dan brazillian en oksels! Ik scheer mijn benen ook en de rest wax ik.
Ik heb op me benen hele fijne haren okal scheer ik 1 keer in de 2 weken zal je het nog niet echt zien!

Marjolein158

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 20:38

hoe werkt (en wat is) suikerwax eigenlijk?

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 20:43

SSmonamiSS schreef:
Ik wax met de veet easy wax. Echt een fijn apparaat! Je zet hem Eem half uurtje van te voren aan en je hebt 2 verschillende rollers 1 voor benen de andere voor bikini en oksels! Maar ik wax ook graag met de suikerwax van veet!
Me benen vind ik trouwens pijnlijker doen dan brazillian en oksels! Ik scheer mijn benen ook en de rest wax ik.
Ik heb op me benen hele fijne haren okal scheer ik 1 keer in de 2 weken zal je het nog niet echt zien!

Doe jij dat daar beneden helemaal en ook nog eens zelf? := auw lef

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 20:47

Suiker wax is wax gemaakt van suiker! Kleeft goed en makkelijk te verwijderen met water.

Suzz14 ja de eerste keer heeft mijn vriend het gedaan en de 2de keer heb ik het zelf gedaan! En ja nu doet het geen zeer meer! Me benen zijn juist het gevoeligst en heeft ook geen zin want die haren groeien gewoon niet dus zit dan alleen maar aan me huid te trekken en neem geen haar mee..

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 20:56

Zouden je benen normaal gezien niet het minste pijn moeten doen? Of werkt dat opeens anders als je een epileerapparaat gebruikt, want bij waxen voel ik er bijna niets van.

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 21:08

Ja klopt ik denk dat dat ook komt door de korte van mijn haren waardoor je trekt en alleen maar huis trekt en geen haren want dat doet ook veel meer zeer als dat je haren mee neemt!

Blondie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 21:43

Vermakelijk topic dit :P ik heb n.a.v dit topic ook die philips gekocht bij bol.com.. Gelijk m'n benen gedaan, ik vond het heel erg meevallen! In het begin is het even op je tanden bijten maar je went er snel aan en dan doet het niet echt zeer meer.. Je voelt alleen wat irritante prikjes. Oksels is een ander verhaal, my god wat doet dat zeer! :oo

CedriiC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 21:44

_O- Wat een geweldig topic! Heb krom gelegen om sommige reacties hier :))

Heb zojuist ook die Philips epilator besteld die genoemd werd eerder in het topic. Heb hem alleen bij Wehkamp vandaan, daar krijg je met de code juni €7,50 korting en betaal je nog ietsje minder dan €40,-. Minimaal verschilletje maar alle euro's tellen zullen we maar zeggen. *\o/* Wilde jullie de tip in ieder geval niet onthouden.

Ben heel benieuwd, morgen komt hij als het goed is binnen :o

Liekess

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 21:48

Even een blonde vraag: moet je met dat apparaat van Phillips tegen de haarrichting in en met de gekleurde kant (de kant met de aan/uit knop) naar je huid toe werken? En geldt dat voor benen én bikinilijn?

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 21:57

ZoeyDercks schreef:
Wat een feest *\o/*

Ontharingscreme binnen, vandaag m'n benen mee gedaan en ze zijn nog nooit zo glad geweest!!!
Zelfs mijn knieën! (door een blessure extra kraakbeen op mn knieschijf aka bult die niet te scheren valt)

Op dat ding staat dat de bikinilijn ook kan maar dat durf ik niet, dus ik moet iemand vinden die het proefkonijn wil zijn :'). Ga maar lekker proberen en laat maar weten of het werkt +:)+

Welke creme heb je? Zou voor mij ideaal zijn aangezien ik heeel kleinzielig ben... En met scheren alles open haal :') heb littekens op mn benen waar je akelig van wordt :')

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 21:58

SharonIndezz schreef:
ZoeyDercks schreef:
Wat een feest *\o/*

Ontharingscreme binnen, vandaag m'n benen mee gedaan en ze zijn nog nooit zo glad geweest!!!
Zelfs mijn knieën! (door een blessure extra kraakbeen op mn knieschijf aka bult die niet te scheren valt)

Op dat ding staat dat de bikinilijn ook kan maar dat durf ik niet, dus ik moet iemand vinden die het proefkonijn wil zijn :'). Ga maar lekker proberen en laat maar weten of het werkt +:)+

Welke creme heb je? Zou voor mij ideaal zijn aangezien ik heeel kleinzielig ben... En met scheren alles open haal :') heb littekens op mn benen waar je akelig van wordt :')

Veet Ontharingscreme voor de Gevoelige Huid :D

Ik ben ook kleinzerig hihi. Haal ook altijd elk been 10x open met scheren.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 22:20

Beide benen helemaal klaar en toen was ik er zat van :+ maar deed echt niet veel pijn. Ik heb gemerkt dat een beetje rondjes draaien het beste werkt voor mijn benen. Dan neem je ook de haren mee die net even een andere kant op groeien. Nu ook geen napijn. Wel rode puntjes allemaal maar dat is logisch. Goed in gesmeerd met nivea uit het blauwe blikje en klaar is Klara :j :+

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 22:21

Liekess schreef:
Even een blonde vraag: moet je met dat apparaat van Phillips tegen de haarrichting in en met de gekleurde kant (de kant met de aan/uit knop) naar je huid toe werken? En geldt dat voor benen én bikinilijn?

Dit heb ik hier gisteravond ook gevraagd, je moet tegen de haarrichting in en de gekleurde kant zit dan aan de kant waar je heen werkt. Dus je benen doe je naar boven met de gekleurde kant ook aan de bovenkant. Zie de gekleurde kant als de voorkant, vanaf die kant moet je tegen de haarrichting in.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 22:39

Die ken ik gewoon bij de drogist kopen zoey?

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 22:41

Alle drogisterijen verkopen het Sharon

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 22:42

SharonIndezz schreef:
Die ken ik gewoon bij de drogist kopen zoey?

Ik heb het bij www.shavesavings.com vandaan.
Goedkoop!

xmarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 22:49