Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ZoeyDercks schreef:Ik was €60 kwijt, infinity symbool op mijn pols10 minuten werk.

Is 1 keer bijgewerkt omdat het lichtblauwe niet helemaal had gepakt.

VisibreTeam schreef:Maar hij heeft gewoon alle veiligheidscertificaten etc en kan het erg goed, hij hoeft alleen geen shop te betalen aangezien het bij hem thuis is
Ik heb €300 betaald uiteindelijk, heb anderhalf uur echt in de stoel gelegen en verder nog een half uur aan op mijn rug plakken, afplakken en dergelijke. Ben er overigens heel blij mee hoor, heb bewust gekozen voor een goed aangeprezen shop in het centrum van Utrecht en dat zal nou eenmaal altijd duurder zijn dan bij iemand thuis. Ook heb ik echt betaald voor de service, toen ik mijn afspraak maakte werd er iets bij iemand gezet en (met toestemming van diegene uiteraard) mocht ik even meekijken om te zien hoe het nou allemaal in z'n werking ging. Ik zat in de eerste instantie rechtop op een stoel maar werd daar erg duizelig van, vriendje is een milkshake gaan halen verderop en daar heeft ze gewoon netjes even op gewacht, wou graag dat hij ernaast zat
Gelijk volgepropt met dextro etc, en ze ging suuuuper secuur en zachtjes te werk. quibje schreef:VisibreTeam schreef:Maar hij heeft gewoon alle veiligheidscertificaten etc en kan het erg goed, hij hoeft alleen geen shop te betalen aangezien het bij hem thuis is
veiligheidscertificaten?
waar haalt hij die?
het enige certificaat wat enigzins iets betekend is de veiligheidsvergunning van de ggd, maar die mogen niet bij thuiswerkers controleren, dus ben wel benieuwd wat voor soort hij dan heeft

(japanse full sleeve)