Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MaNdiii schreef:Veulen 84 tot nu toe niet. Omdat het allemaal nog niet duidelijk is. Het enige wat duidelijk is, is dat die voet heel stijf is.
Balen veulen84 dat je nog zo´n last heb. Heb je er geen peesplaatontsteking bij gekregen? of hielspoor?
Beterschap ermee!
diesel83 schreef:Haai nou idd hoe is het hier met iedereen2 wkn voor de bruiloft kreeg ik groen licht om te lopen hahaha gelijk danslessen genomen en alsnog de openingsdans gedaan op onze bruiloft het was echt fantastisch die dag wel vol met ontstekingen en een abces die die nacht geklapt is daarna ellende en ben ik vrijdag met spoed geopereerd omdat ik tegen bloedvergiftiging aan zat. wat een verademing ik heb geen pijn meer (oke beetje wond pijn maar dat is niks) wond geneest super en ik kan weer goed lopen.
Laatste stukje genezing nog en dan klaar.
Citaat:Ohh veulen dat is echt niet best zeg en ze kunnen er echt niks aan doen? Had jij nou een plaat erin (ben t ff kwijt)? Echt zo ja laat het eruit halen ze verklaarde mij voor gek dat het je belemmerd maar ik voelde het echt en nu het eruit is alleen maar beter.
proudmama schreef:Helaas kreeg ik veel last van mijn enkel, een inlegzooltje moest dit verhelpen, maar ik bleef enigszins mank lopen en kon niet erg ver.
Nu na 1 jaar nog steeds niet, en de trauma- chirurg heeft nu besloten het ijzerwerk er weer uit te halen half juni. Volgens hem moet dan alles goed komen, nou ik hoop het !
Het vervelende is, dat ik reuma heb, en een spierziekte waardoor revalideren heel moeizaam gaat.
Ik heb jullie een beetje gevolgd, en ik ben blij te lezen dat het eigenlijk wel goed gaat met iedereen, en zeker dat je trouwdag goed verlopen is !!
MaNdiii schreef:Hallo allemaal,
Ook ik blijf zitten met een stijve enkel waardoor ik net als veulen84 blijf zitten met moeite met traplopen en hurken niet gaat. s'Ochtends is hij wel veel stijver, aan het eind van de dag pijnlijk. Dit gaat ook niet meer veranderen. Loop na 2 jaar nog steeds bij de fysio en die maakt hem 1 keer in de zoveel tijd goed los. Heb een zooltje dat wel fijn loopt, maar de klachten niet verhelpt.
Citaat:Tegen beter weten in doe ik nog wel aan voetbal, maar dit kost zoveel meer energie dan voorheen. Pas heb ik daardoor aan die voet een bandje verrekt. Omdat er heel banketstaaf iemand tegen mij aanliep waardoor mijn been verder schoot dan mijn voet. Dus dat zit nu weer even in het tape. Paardrijden gaat ook vaak nog niet hoe ik het wil en paardlief maakt daar dankbaar gebruik van. Links is toch niet zo sterk/snel dus aan die kant breekt hij nog weleens uit.