Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

liefsmarleen schreef:Dat ja, ookal is er geen resultaat dan heb je jezelf teminste wel meestal overwonnen om die 30 dagen af te maken.. Zo bederf je de pret een beetje zegmaar..
Wie weet heb je idd gelijk. Maar we zien het over 30 dagen wel
Begrijp me niet verkeerd, dit bedoel ik zeker niet gemeen. Maar ik wil dat het gewoon een gezellig topic blijft.
Ik dank je hartelijk voor alle tips die je hebt gegeven! En we zullen opletten
Raponsje schreef:liefsmarleen schreef:Dat ja, ookal is er geen resultaat dan heb je jezelf teminste wel meestal overwonnen om die 30 dagen af te maken.. Zo bederf je de pret een beetje zegmaar..
Geen resultaat behalen terwijl je wel moeite doet lijkt me veel vervelender.
Bovendien kan dit schema heel gemakkelijk verzuring veroorzaken wat veel slechter is voor je lichaam dan de hele dag op de bank liggen.
Als je resultaat wilt behalen kun je beter de 30 day shred gaan doen. Dan haal je heel veel resultaat door 30 minuten per dag te sporten.
Dan kun je dit schema er eventueel naast gaan doen al zal ik deze sets nooit aanraden omdat het gewoon onlogisch is en roept om onnodige verzuring.
Ik krijg wekelijks mensen in de sportschool die 1 of ander schema van tumblr hebben geplukt en dat zijn gaan volgen. Vervolgens halen ze geen resultaat omdat het niet door iemand met verstand van zaken in elkaar gezet is en ze stijf zijn van de spierpijn of zelfs blessures opgelopen hebben.
Vind het niet meer dan normaal om mensen te waarschuwen voor zulke schema's.
_Femkeeex schreef:Dat ik niet gelijk bv 15 sit ups ga doen, maar eerst 7 en een paar uurtjes later 6