Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NathalietjeB schreef:Dames ik heb echt even tips nodig want verga van de pijn..
Ben sinds ik ben bevallen van mijn zoontje extreem ongesteld.. de pijn is echt idioot op dit moment en vlieg nog net niet tegen t plafond..
Heb al aleve menstruatie genomen 2 maar de pijn blijft maar weer extreem aan houden..
Hebben jullie nog tips wat de pijn verxacht zodat ik zo kan slapen..
billionache schreef:@grietje14 : lotgenootbij mij werken paracetamollen zelfs niet...
Met school blijf ik inderdaad vaak thuis maar in het middelbaar ging dit vaak niet. Heb toen even gegoogled en ergens gelezen dat je de pijn deels weg kan 'ademen' en dat hielp bij mij wel een beetje. Gewoon heel diep in- en uitademen maar wat nog beter werkt is zoals een zwangere vrouw de weeën wegpuffen. Al is dat best wel raar zo waar andere mensen bij zijn
_sharonnn schreef:Tja ik zit vooral emotioneel in de knoop.. Vriendje kreeg gisteren voor het slapen gaan een behoorlijke snauw en nu voel ik me ontzettend banketstaaf..
billionache schreef:Mag ik me ook melden?![]()
Ik ben ook weer aan de beurt sinds eergisteren... Gisteren bloedde ik het hevigst en ben ik dan ook flauwgevallen door de combinatie bloedverlies en hitte. En vriendlief kwam ook weer net thuis dus allemaal ge-wel-dig getimed weer. Bah bah bah
Ik moet wel zeggen dat ik nooit echt last heb van PMS. Ik word enkel een beetje chaggo van de pijn die ik de eerste dag heb. Die is echt bijna ondraaglijk en heb al zowat iedere (zware) pijnstiller geprobeerd en helpt niets... Vriendin heeft weg gezegd minder last te hebben van die krampen sinds ze de pil neemt dus binnenkort maar eens langs de dokter