Wie skate nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chantalla

Re: Wie skate nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 14:53

Ooh, ja ik zie het.
Ik zal eens gaan kijken of je daar zo op kunt.
Vanaf de weg zie je dan waarschijnlijk de wielerbaan.

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 22:35

Ik zag dat Tasserd weer een mooi rondje heeft gedaan ;)

Verder nog iemand op de skeelers weg geweest? Ik niet, ben alleen maar aan het werk geweest...

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 22:38

Ik deze morgen 11km :D

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 22:41

Klopt! Heb morgenavond een tentamen ipv training, dus ik heb maar even een klein rondje gedaan. Vond het nog wel vies benauwd buiten, maar het is droog gebleven, dat is het belangrijkste. :)

Vervelend is dat hè, als je er door alle drukte niet aan toe komt? Ik ben ook veel aan het werk en dan met de studie er tussendoor kom ik er ook niet altijd aan toe. Gebruik het skeeleren wel regelmatig om even een momentje rust te pakken, aangezien ik gauw de neiging heb om van 10 tot 10 nonstop te studeren.

Netjes TrIjNiE__!

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 22:49

Jij doet het netjes Tasserd!

Ik heb afgelopen donderdag een rondje gemaakt. En wat was ik blij dat ie weer goed gemeten had! Beetje minder dat ik bijna van mijn sokken gereden werd op de rotonde, omdat die vrouw me niet gezien had... maar goed, ik leef nog :)

Verder zou ik niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen, aangezien het de laatste paar weken van het schooljaar zijn... en als ik tijd heb, dan gaat het paard toch even voor.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 22:51

Oh ik ben van mijn eerste plek verstoten :oo !
Ik hoop van de week even te kunnen maar dat ligt eraan hoe snel ik alle verslagen afheb voor school.. En natuurlijk het weer..

Ik vind aan skeeleren wel fijn dat her lekker snel kan, naar de sportschool moet je helemaal toe, daar omkleden etc. Ben je al snel 20 min verder.
Om nog maar niet over de paarden te spreken haha, eerdat je daarmee klaar bent en een leuk rondje hebt gereden :D

Firebug

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 11:44

Ik had gedacht dat ik wel meer tijd zou krijgen nu ik vakantie heb, maar dat valt toch tegen! Heb nog weinig tijd gehad, en nu zijn mijn skates ook nog kapot... Dus ik kan even helemaal niet meer gaan. Ik wil snel nieuwe kopen maar weet nog niet zo goed wat. Heb ook niet zo'n groot budget dus ben nu marktplaats een beetje in de gaten aan het houden.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 11:46

Welke maat heb je? Mijn oude zaten zelf niet meer lekker maar doen het nog wel. Ze zijn maat 38/39, van K2 met 74mm wielen.

Zijn er trouwens mensen uit de omgeving van Dordrecht die het leuk vinden af en toe samen een rondje te skaten?

Firebug

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 11:49

Aah jammer, dat gaat niet passen. Heb toch wel 40 nodig. Wel bedankt voor het aanbod!

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 11:50

Ik ga denk ik volgende week ook weer een rondje doen. Nu te druk met tentamens, school afronden, werk en een nieuw bijrijpaard.

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 12:01

Sorry Suuszels, haha! Maar je haalt me snel genoeg weer in, ik kom er voor het weekend zelf ook niet weer aan toe. -O-

Ik kom helaas niet uit omgeving Dordrecht, maar ik wil best een keer vanuit het hoge noorden (op een doordeweekse dag ivm OVkaart) op en neer reizen voor een rondje skeeleren als iemand dat leuk lijkt. :P Een boek mee in de trein en ik vermaak me prima.

Uit welke omgeving kom je Nadja? Ik heb hier mijn oude skeelers nog staan, maat 40 met 5x72mm wielen met hoge schoen.

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 12:02

Lijkt mij ook wel eens leuk om een rondje samen te doen! Kom helaas ook niet uit Dordrecht of omgeving, maar uit Friesland. En als ik de snelheden van jullie zie, ga ik dat ook nooit bij kunnen houden haha

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 12:04

Ik betwijfel ook ernstig of ik er voor het weekend aan toe kom, deze week nog 4 verslagen afmaken voor school :z
Haha jij komt wel echt precies van de andere kant van het land :)

Ik skeeeler trouwens ook wel eens met vriendinnen maar dan doen we meestal langzaam aan, zijn we meer aan het praten. Dan doe ik over mijn rondje een uur ipv 45 minuten :o

Maar goed, ik ga nu eens bokt weer wegklikken en wat aan school doen!

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 12:07

Succes Suuszels!

Ik kom ook uit Friesland Chantalla, dus wij kunnen altijd een keer samen ergens een rondje doen. Het gaat mij ook niet om de snelheid maar om de gezelligheid, dus daar hoef je niet over in te zitten :Y)

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 12:09

Lijkt me leuk Tasserd! Eens een keer een rondje met fatsoenlijk asfalt.
Eerst nog even 3 weken school en alles inleveren en afsluiten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 12:10

Ik moet nog steeds Bauer bellen voor die wielen , ik durf de weg niet op :')

Levitate

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 18:29

Mijn bouten waren kapot, gingen vanzelf steeds losser.... :=

Maaaarrrr....
Ik heb nieuwe skeelers besteld! Met een lage enkel en 100mm wielen, kosten een klein fortuin, maar dan hoop ik er toch lang mee te doen! Ben met die dingen ook van plan vaker te gaan skeeleren ipv fietsen, aangezien ik met die waarschijnlijk even snel zo niet sneller zal gaan dan op de fiets :D

Firebug

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 00:01

Tasserd, ik woon (helaas) in het zuiden...
Maar ik heb net op marktplaats skeelers gezien, 5x80 mm wielen met een lage schoen. Ik ga ze hopelijk ergens deze week passen en als ze passen neem ik ze mee! Hebben jullie nog tips voor het passen? Ik kreeg bijvoorbeeld bij mijn oude skates na een tijdje pijn aan mijn voeten, maar die waren me iets te klein geworden. Grote kans dus dat dat daaraan lag, maar dat wil ik nu dus proberen te voorkomen door goed passende skeelers te kopen

xEliesx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 14:25

Leuk!! Nog meer mensen die skeeleren *\o/*

Als het zonnetje tevoorschijn komt en de wind niet al te stevig is, skeeler ik ook graag m'n rondjes. Ben nu zo'n 5 keer op pad geweest en het blijft leuk om te doen.

Ik heb een lage schoen met 5x80 wieltjes volgens mij.

Firebug

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 18:31

Ik heb de skeelers gekocht *\o/* *\o/*
Ze zitten heerlijk! Heb er net al een klein rondje op gedaan, en het ging opzich al best lekker, wel erg wennen.
Dus ik ben weer back in the game voor de challenge!

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 21:34

Ik ben nog wachtende op mijn nieuwe wielen en lagers. Was ook wel tijd na ruim 15 jaar en het flink aantal kilometers :)

Als ik deze week weer een gaatje heb, ga ik weer!

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 22:42

Ik heb vandaag 9,73 km geskeelerd :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 22:44

Netjes :D

Ik zal nu echt eens contact met Bauer zoeken , even schopje aan mezelf :P Alleen kan niet echt wat op google vinden...

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 12:16

Yeeeh ik sta op de 2e plaats :D

Tasserd, als ik jou afstand en tijd zo zie gaan we ongeveer even snel :)

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 12:23

Fijn dat je fijne skeelers hebt gevonden Nadja!

Welke wielen en lagers heb je besteld Paardennamen? Ik heb al wel 2 extra sets wielen, maar moet nog om een setje extra lagers. 't is zo'n gepruts om iedere keer de trainingswielen en 'buiten'wielen te vervangen en daarbij de enige set lagers over te zetten. Kost weer een half uur extra iedere keer, niet echt motiverend om wat te gaan doen. :')

Goed bezig TrIjNiE__! (wat een naam om te typen xD)

*schopt takkie* Gewoon doen, dan kun je weer 'mee' skeeleren :D

Goed bezig Chantalla! Zie je wel, over de snelheid hoef je niet in te zitten :P

Ik heb zo'n zin in de training van vanavond, mag ik eindelijk weer los :D