Vaccineren baby, Help ik weet het niet meer...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 22:53

https://www.alzheimer-nederland.nl/nieu ... -alzheimer

Conclusie van het onderzoek;

Conclusie:

Het vele onderzoek naar de rol van aluminium op het ontstaan van de ziekte van Alzheimer, heeft geen sterke aanwijzingen opgeleverd dat het metaal daadwerkelijk een rol van betekenis speelt. Onze collega stichtingen in bijvoorbeeld Amerika, Canada en Groot Brittannië kwamen tot dezelfde conclusie. Daarbij gingen ze niet lichtvoetig te werk. Sommige stichtingen hebben in het verleden wetenschappelijk onderzoek naar de rol van aluminium en dementie gefinancierd. Ook dat onderzoek leverde geen bewijs voor een verband op. 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 22:59

Meld je aan op de vaccinvrije FB groep(en) en lees je in op de websites voor en tegen, beslis daarna.

Ik was zwanger van de eerste toen spontaan deze afweging bij me binnen kwam, op 1 vriendin na vaccineert IEDEREEN in mijn omgeving. Ik heb steun van vrijwel niemand behalve mijn partner. En toch weloverwogen de keuze gemaakt om niet te vaccineren.

Twijfel bespreken met iemand die slechts eenzijdige informatie kan verstrekken, veelal slecht geïnformeerd is en met maar één doel aan het bureau zit van het consultatiebureau, is meestal geen goede raadgever.

Succes met het maken van je keuze (topic niet geheel doorgelezen)
Als iets niet goed voelt, is dat vaak niet voor niets.

O ja: ik heb zelf naar alle waarschijnlijkheid als baby al allergisch gereageerd op vaccins (dus vaccinatieschade) mijn broertje idem én mijn moeder had een broertje (nooit gekend) die overleden is na een pokkenvaccin en nóg beweert mijn familie dat vaccins het beste is wat je je kind kunt geven

Als je ziet hoeveel vaccins er bij gekomen zijn, het is te bizar.
Ik leer nog steeds over vaccins en hun historie maar wij vaccineren onze kindjes echt NIET.
Laatst bijgewerkt door Karma op 02-10-18 23:05, in het totaal 1 keer bewerkt

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 23:04

Mensen die niet willen vaccineren, vanwege geloof/ gezondheid of welke reden dan ook , kunnen jullie nog steeds achter je standpunt staan wanneer in de toekomst je kind wel ernstig ziek word en daar blijvend letsel aan overhoud of erger?? Mijn kinderen zijn wel ingeënt. Ik zou het mijzelf niet vergeven wanneer dat wel zou gebeuren terwijl eventuele bijwerkingen/risico’s van wel enten aantoonbaar laag waren.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 23:05

Karma schreef:
op 1 vriendin na vaccineert IEDEREEN in mijn omgeving.

Dit is precies de reden waarom niet vaccineren nu nog vaak goed gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 23:05

Kon ik tijdens het googelen op deze demonische website terecht

https://www.google.nl/amp/s/expand-your ... aties/amp/

Waarin de link staat van deze epic RIVM site die door het RIVM gepoogd is snel weg te poetsen zoals ze wel vaker doen met info die ze niet meer zo goed uitkomt :+

https://web.archive.org/web/20130412154 ... unsysteem/

Grootschalig gebruik vaccins en lagere infectiedruk zijn boosdoeners
De samenstelling van vaccins kan mogelijk het evenwicht tussen onderdelen van het immuunsysteem in belangrijke mate beïnvloeden, waardoor een hogere IgE-productie wordt veroorzaakt. Verder kan ook de voor veel humane vaccins gebruikte 'hulpstof' ALUM het evenwicht binnen het immuunsysteem verstoren (Speidel et al., 1997). Betere 'hulpstoffen' zijn beschikbaar, maar deze zijn nog niet grootschalig bij de mens getest op werkzaamheid en veiligheid.

Het eindresultaat van verminderde infectiedruk en grootschalige vaccinatie met onder andere ALUM-bevattende vaccins kan een verstoord T1/T2 evenwicht (teveel T2) zijn, met daaraan gekoppeld overproductie van IgE.

Geniaal van het RIVM :')

Waarom ik blijf hameren op welke stam het is? Omdat je je feiten compleet moet hebben.
Onderzoeken over shedding vaccine strain zijn makkelijk te vinden.

Hoe ik uitbraken in niet gevaccineerde gebieden verklaar?
Sinds ikzelf 5 jaren geleden tijdens een bloedonderzoek door de GGD werd bestempeld als acuut mazelen geval en ook als zodanig werd geregistreerd terwijl er niets aan de hand was weet ik uit eerste hand dat die uitbraken onverklaarbaar zijn.
Daarbij noem je die paar mensen op de gehele Nederlandse bevolking een uitbraak?
Ik noem het massa hysterie.
Mijn zoontje werd 5 jaren geleden geboren middenin zo'n "Mazelen Uitbraak" in een dorp waarin het grootste gedeelte niet gevaccineerd was en van vele scholen de kinderen een weekje thuis waren om vervolgens allemaal weer vrolijk terug naar school te gaan, uit een niet mazelen gevaccineerde moeder die volgens de GGD een zogenaamd acuut mazelengeval was en toch liep hij geen mazelen op. Wat een wereldwonder of niet dan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 23:07

Ook gevaccineerde kinderen kunnen alle (kinder)ziektes krijgen en daar aan overlijden.
Vaccineren betekent niet “automatisch immuun” en dat kinderen niet ziek kunnen worden.

Pas gevaccineerde kindjes zijn ook nog eens enkele dagen tot twee weken besmettelijk voor zowel ongevaccineerde als gevaccineerde kindjes.
Laatst bijgewerkt door Karma op 02-10-18 23:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-18 23:08

Magrathea schreef:
Er is duidelijk wel verschil tussen gespreid vaccineren omdat het anders eng is of gespreid/vertraagd vaccineren omdat het kindje wat onder de leden heeft, premature kindjes oid. Dat laatste zal geen enkele arts moeite mee hebben (en het zelfs adviseren als het goed is). Dus dat we even duidelijk hebben dat die situatie niet bedoeld wordt. :)

Het rotte aan kindergeneeskunde is inderdaad dat je amper clinical trials kunt doen. Want dat is niet ethisch. Echter vinden ouders het wel ethisch als er getest wordt op andere baby's. :+ Want ja je kunt ook niet wachten tot het kind 18 is met het geven van welk medicijn dan ook.
Hoe dat precies in zijn werk gaat weet ik niet, echter is het wel zo dat als iets goed werkt op volwassenen het over het algemeen ook wel goed werkt op (jonge) kinderen. In de praktijk worden de doses nog wel wat aangepast om beter te passen bij de fysiologische verschillen tussen baby's en volwassenen maar het is echt niet zo dat er op een dag iemand wakker wordt en willekeurig babys begint in te spuiten :')

Ja zo heeft alcohol helemaal geen effect op de ontwikkeling in de hersenen en verbieden we het voor de grap voor iedereen onder de 18 jaar.
Ik vind het heel erg dat er gesteld kan worden dat wat als niet gevaarlijk gezien wordt voor volwassenen die ook voor kinderen zou zijn.
Hele andere ontwikkeling, alles is nog in ontwikkeling.

Voorbeeld: 2 van mijn meiden hebben tot 1 jaar oud hele erge eiwit allergie gehad, als ik mayo had gegeten en ze later de borst gaf hadden ze binnen 5 minuten over het hele lijf rode uitslag. Komt veel meer mee en heeft te maken dat het darmstelsel nog in ontwikkeling is.

Hersenbarriere, sluit pas op 1 jaar.

En zo zijn er nog zoveel andere dingen die nog lang niet klaar zijn bij baby's/kinderen, of beschermt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 23:09

MizzMontana schreef:
Karma schreef:
op 1 vriendin na vaccineert IEDEREEN in mijn omgeving.

Dit is precies de reden waarom niet vaccineren nu nog vaak goed gaat.

Nee, want kudde-immuniteit is een fabel.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 23:10

quera schreef:
Sterker nog zahlina als ik voor kinkhoest gevaccineerd wordt dan krijg ik de dktp. Hetzelfde vaccin als een 6-9 weken oude baby. Zelfde hoeveelheid. Terwijl van elk medicijn ongeveer altijd een kinderdoses is, is dat er voor vaccinaties niet.

Hoe kom je daar bij?
Een volwassene (die als kind al is ingeënt) krijgt een lagere dosering dan een baby.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 23:12

Karma schreef:
Nee, want kudde-immuniteit is een fabel.

Dan nog een keer de vraag: hoe verklaar jij dat in gebieden met een lagere vaccinatie graad vaker een uitbraak is?

Graag een antwoord van één van de struisvogels.

Re: Vaccineren baby, Help ik weet het niet meer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 23:17

Waar zijn dan uitbraken? Wat versta jij onder uitbraken?
De cijfers van het RIVM zelf tonen niet eens aan dat de vaccins “het bewijs” zijn dat bepaalde kinderziektes minder of niet meer voorkomen.
En als ze wel voorkomen, vaccins werkten toch?

Vraag een gemiddeld bejaard persoon, een opa of oma bijvoorbeeld of er vroeger angst was voor mazelen, de bof of een andere kinderziekte.
Grote kans dat ze je lachend aankijken.

Ierpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 23:20

Repelsteel.
A. Er staat "mogelijk"
B. Onderzoek is 21 jaar oud.

Maar als het in je straatje past vooral een onderzoek van 21 jaar oud aanhalen. Het recentere onderzoek wat je postte vond ik nog wel intrigerend en zal m als ik tijd heb eens beter bekijken, maar hier kan ik echt niks mee.

Hoezo is kuddeinnuniteit nu weer een fabel? Is de aarde ook niet meer rond? (Oh wacht de flat-earthers winnen ook aan populariteit. Niks gezegd). Nee maar even serieus, ben wel benieuwd nu.

Citaat:
Vraag een gemiddeld bejaard persoon, een opa of oma bijvoorbeeld of er vroeger angst was voor mazelen, de bof of een andere kinderziekte.
Grote kans dat ze je lachend aankijken

Je kon blind worden of een hersenvliesontsteking oplopen van bof, maar och.

Mazelen uitbraken: https://www.medischcontact.nl/nieuws/la ... europa.htm
Laatst bijgewerkt door Ierpier op 02-10-18 23:26, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 23:23

Vooralsnog geloof ik nog niet in de platte aarde.

Al vind ik het verwonderlijk dat er serieuze congressen voor gehouden worden en hun argumenten zijn wel heel interessant maar voor mij niet steekhoudend genoeg.
Mijn alu-hoedje zit daarvoor niet strak genoeg.

Ierpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 23:23

Karma schreef:

Al vind ik het verwonderlijk dat er serieuze congressen voor gehouden worden en hun argumenten zijn wel heel interessant maar voor mij niet steekhoudend genoeg.

Dat is ook gevaarlijk, aluminium krijg je Alzheimer van hebben we net gezien :))

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 23:31

[quote="Karma"]Waar zijn dan uitbraken? Wat versta jij onder uitbraken?
De cijfers van het RIVM zelf tonen niet eens aan dat de vaccins “het bewijs” zijn dat bepaalde kinderziektes minder of niet meer voorkomen.

Grote kans dat ze je lachend aankijken.[/quote

Ik weet niet onder welke steen jij leeft maar ik zal mijn zwager vragen of zijn ouders ook lachten toen bekend werd dat hij onvruchtbaar was door de bof op 15 jarige leeftijd. Of mijn schoonzus, die nog altijd de gevolgen met zich meedraagt van kinkhoest , opgelopen als baby. En ze komen uit de tijd dat er niet geënt werd, net na de oorlog. Zoals ik al eerder aanhaalde , sommige antivaccinatie voorvechters banketstaaf echt uit hun nek. En op mijn vorige post, waar ik vraag of je jezelf nog in de spiegel aan kunt kijken mocht je kind wel ernstig ziek worden, daar word geen antwoord op gegeven . Want daar word liever niet over nagedacht blijkbaar. Mijn schoonouders hadden geen keus maar reken maar dat ze alle kinderen geënt hadden .

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 23:33

Ierpier schreef:
Karma schreef:

Dat is ook gevaarlijk, aluminium krijg je Alzheimer van hebben we net gezien :))

Ik durf dat niet te beweren maar ik vind het ergens wel plausibel. Aluminium en alzheimer.
Maar het is natuurlijk niet zo zwart-wit dat vaccins altijd (of voor mijn part vaak) alzheimer veroorzaken. Of dat standaard teveel aluminium voor alzheimer zorgt.
Ik denk dan eerder “medeverantwoordelijk”.
Dan is het vaccin een trigger, net zoals bij de meeste vaccin-klachten: eczeem, altijd verkouden, koorts, etc.
Net zoals dat bij mijzelf het geval was.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 23:33

Karma schreef:

Ter illustratie

Afbeelding

Afbeelding

Nogmaals de vraag, hoe verklaar je dat de besmetting hoger is in gebieden met lagere vaccinatie graad?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 23:40

Nogmaals, welke besmetting waar?
Want ik maak, tot grote ergernis van Magra, onderscheid tussen wild, vaccin en vervalste gegevens.
Dus wees eens specifiek.
Of hebben ze dat weer eens niet goed onderzocht en gedocumenteerd?

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-18 23:41

Karma schreef:
Ik durf dat niet te beweren maar ik vind het ergens wel plausibel. Aluminium en alzheimer.
Maar het is natuurlijk niet zo zwart-wit dat vaccins altijd (of voor mijn part vaak) alzheimer veroorzaken. Of dat standaard teveel aluminium voor alzheimer zorgt.
Ik denk dan eerder “medeverantwoordelijk”.
Dan is het vaccin een trigger, net zoals bij de meeste vaccin-klachten: eczeem, altijd verkouden, koorts, etc.
Net zoals dat bij mijzelf het geval was.

En dan kom je dus bij de conclusie die ik getrokken heb. Een combinatie van verschilende factoren, welke zijn alleen (nog) niet bekent, een erg grote twijfel wat betreft aluminium en de ontwikkelingen die een baby doormaakt.
En dan maak je als moeder een keuze of het de juiste is geen idee, maar mijn aller grootste voordeel is dat ik de vaccinaties atijd nog kan laten zetten, terug had nooit gekund.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 23:42

Karma schreef:

Lachend? Serieus?

https://eenvandaag.avrotros.nl/item/pol ... accineren/

Die mevrouw die je daar ziet lacht niet meer zoveel hoor.
Edit: die mevrouw in de rolstoel dus. Er is een uitgebreider interview met haar maar die kan ik zo gauw niet vinden.
Laatst bijgewerkt door Magrathea op 02-10-18 23:47, in het totaal 1 keer bewerkt

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 23:44

@repelsteel; Mazelen, zie plaatjes in mijn vorige post, hoe verklaar je deze cijfers tov de vaccinatiegraad?
Als je wilt kan ik er ook een plaatje bijzetten van de vaccinatiegraad in Nederland waarin ook duidelijk de biblebelt naar voren komt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 23:49

MizzMontana schreef:
@repelsteel; Mazelen, zie plaatjes in mijn vorige post, hoe verklaar je deze cijfers tov de vaccinatiegraad?
Als je wilt kan ik er ook een plaatje bijzetten van de vaccinatiegraad in Nederland waarin ook duidelijk de biblebelt naar voren komt.

Allemaal vervalste gegevens!

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 23:50

Fijn, tenminste iemand die antwoord geeft.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 23:51

Anoniem schreef:
Nogmaals, welke besmetting waar?
Want ik maak, tot grote ergernis van Magra, onderscheid tussen wild, vaccin en vervalste gegevens.
Dus wees eens specifiek.
Of hebben ze dat weer eens niet goed onderzocht en gedocumenteerd?

Wat ik zo bijzonder vind is je zo overtuigt bent dat alles wat jouw standpunt niet bevestigd "vervalst" is of gewoon "niet goed gedocumenteerd". Maar dan wel komt met bron van 21 jaar geleden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 23:56

Omg, heeft mijn zoontje zomaar ongeschonden onze vakantie in een gigantisch risicoland overleeft zeg. En daar zijn ze nog wel van het verplichte vaccineren.

Zolang je het niet specificeert en alles onder de noemer mazelen gooit, zouden die uitbraken onder de niet gevaccineerden zomaar kunnen komen omdat ze misschien toch wel last hadden van de pas gevaccineerde 3 weken lange besmettelijke keelholte uitscheidingen die theoretisch mogelijk kunnen zijn maar waar geen fatsoenlijk onderzoek naar wordt gedaan omdát dat liever als onmogelijk wordt gezien terwijl onderzoek aantoont dat shedding van vaccine strains voorkomt.
Maar daar kun je ook stellig blijven ontkennen als mogelijkheid natuurlijk.
Vooralsnog vallen er vrij weinig om in die regionen, ze leven veelal nog lang en gelukkig. Misschien ook een kenmerk van dat het geen wilde dodelijke mazelen is? Maar dat is maar een aanname.

Even terug lezen, mijn "vervalste gegevens" komt uit eerste hand omdat ikzelf als acuut mazelengeval werd geregistreerd door de GGD 5 jaren geleden terwijl ik dat niet was.
Dat was wel verhelderend voor mij, wat die zogenaamde uitbraken betreft.