Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Er is duidelijk wel verschil tussen gespreid vaccineren omdat het anders eng is of gespreid/vertraagd vaccineren omdat het kindje wat onder de leden heeft, premature kindjes oid. Dat laatste zal geen enkele arts moeite mee hebben (en het zelfs adviseren als het goed is). Dus dat we even duidelijk hebben dat die situatie niet bedoeld wordt.![]()
Het rotte aan kindergeneeskunde is inderdaad dat je amper clinical trials kunt doen. Want dat is niet ethisch. Echter vinden ouders het wel ethisch als er getest wordt op andere baby's.Want ja je kunt ook niet wachten tot het kind 18 is met het geven van welk medicijn dan ook.
Hoe dat precies in zijn werk gaat weet ik niet, echter is het wel zo dat als iets goed werkt op volwassenen het over het algemeen ook wel goed werkt op (jonge) kinderen. In de praktijk worden de doses nog wel wat aangepast om beter te passen bij de fysiologische verschillen tussen baby's en volwassenen maar het is echt niet zo dat er op een dag iemand wakker wordt en willekeurig babys begint in te spuiten
quera schreef:Sterker nog zahlina als ik voor kinkhoest gevaccineerd wordt dan krijg ik de dktp. Hetzelfde vaccin als een 6-9 weken oude baby. Zelfde hoeveelheid. Terwijl van elk medicijn ongeveer altijd een kinderdoses is, is dat er voor vaccinaties niet.
Citaat:Vraag een gemiddeld bejaard persoon, een opa of oma bijvoorbeeld of er vroeger angst was voor mazelen, de bof of een andere kinderziekte.
Grote kans dat ze je lachend aankijken
Karma schreef:Vooralsnog geloof ik nog niet in de platte aarde.
Al vind ik het verwonderlijk dat er serieuze congressen voor gehouden worden en hun argumenten zijn wel heel interessant maar voor mij niet steekhoudend genoeg.
Mijn alu-hoedje zit daarvoor niet strak genoeg.
Ierpier schreef:Karma schreef:Vooralsnog geloof ik nog niet in de platte aarde.
Al vind ik het verwonderlijk dat er serieuze congressen voor gehouden worden en hun argumenten zijn wel heel interessant maar voor mij niet steekhoudend genoeg.
Mijn alu-hoedje zit daarvoor niet strak genoeg.
Dat is ook gevaarlijk, aluminium krijg je Alzheimer van hebben we net gezien
Karma schreef:Waar zijn dan uitbraken? Wat versta jij onder uitbraken?
De cijfers van het RIVM zelf tonen niet eens aan dat de vaccins “het bewijs” zijn dat bepaalde kinderziektes minder of niet meer voorkomen.
En als ze wel voorkomen, vaccins werkten toch?
Vraag een gemiddeld bejaard persoon, een opa of oma bijvoorbeeld of er vroeger angst was voor mazelen, de bof of een andere kinderziekte.
Grote kans dat ze je lachend aankijken.
Karma schreef:Ik durf dat niet te beweren maar ik vind het ergens wel plausibel. Aluminium en alzheimer.
Maar het is natuurlijk niet zo zwart-wit dat vaccins altijd (of voor mijn part vaak) alzheimer veroorzaken. Of dat standaard teveel aluminium voor alzheimer zorgt.
Ik denk dan eerder “medeverantwoordelijk”.
Dan is het vaccin een trigger, net zoals bij de meeste vaccin-klachten: eczeem, altijd verkouden, koorts, etc.
Net zoals dat bij mijzelf het geval was.
Karma schreef:Waar zijn dan uitbraken? Wat versta jij onder uitbraken?
De cijfers van het RIVM zelf tonen niet eens aan dat de vaccins “het bewijs” zijn dat bepaalde kinderziektes minder of niet meer voorkomen.
En als ze wel voorkomen, vaccins werkten toch?
Vraag een gemiddeld bejaard persoon, een opa of oma bijvoorbeeld of er vroeger angst was voor mazelen, de bof of een andere kinderziekte.
Grote kans dat ze je lachend aankijken.
Anoniem schreef:Nogmaals, welke besmetting waar?
Want ik maak, tot grote ergernis van Magra, onderscheid tussen wild, vaccin en vervalste gegevens.
Dus wees eens specifiek.
Of hebben ze dat weer eens niet goed onderzocht en gedocumenteerd?