kiki1976 schreef:Ben ik ook met je eens hoor Kwanyin, mijn reactie was meer op, waarom bepaalde bokkers zo reageren en wantrouwiger zijn geworden.
Ik begrijp die reacties (en jouw uitleg) ook wel maar ik vind dat geen excuus. Het is zó makkelijk om te bedenken "Goh, als het wél allemaal waar is kwets ik TS misschien behoorlijk door te suggereren dat ze liegt" en om dan gewoon je mond te houden. Want wat win je er nu mee om openlijk te speculeren? Dat TS dan ineens zegt 'ja joh weet je, het is allemaal gelogen', of zodat je achteraf kan zeggen 'haha, zie je wel, ik was slimmer want ik wist het al!' Ik begrijp het niet. Hou die twijfels toch lekker voor jezelf tot er écht goede reden is om ze te uiten (omdat TS iets beschrijft wat absoluut onmogelijk is, of om giften gaat vragen, bijvoorbeeld).
Of bedoel je met je laatste zin, dat omdat ze voor de baby's kiest, jij het recht hebt om haar de grond in te trappen?
. Daarom dat ik ook zei, kruip niet weg in je huisje maar onderneem actie. Ga kijken hoe je je school nog geregeld kunt krijgen, ga naar een OCMW, ga naar Kind en Gezin, zoek naar andere VZW's...wat je maar kan helpen zodat je een stokpaard hebt en niet verdwaasd ineens op straat zou staan mocht het misgaan. En dat had ik trouwens ook aangeraden aan iemand die al vijf jaar samen zou zijn en dan zwanger zonder opleiding of familiale steun uit huis zou gaan zo. Je hebt imo altijd een stuk zelfstandigheid nodig.
)