Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Janneke2 schreef:Eh, als schoolfrk vind ik informatie doorgaans uiterst positief.
Op basis van informatie kun je stappen doen, beslissingen nemen, zijn dingen duidelijk of kunnen ze dat worden. (En deze lofzang geldt zelfs als je niet blij bent met de inhoud van de informatie. ...)
gekvanfleur schreef:gister gehoord van de neuroloog dat het vermoedelijk chronische hyperventilatie is. Had een Emg gehad. Heb een verwijsbrief voor de fysio voor spieren en ademhalingsoefeningen. Ben beniewd of dat helpt. Maandag zowieso weer naar de psycho.
onley schreef:gekvanfleur schreef:gister gehoord van de neuroloog dat het vermoedelijk chronische hyperventilatie is. Had een Emg gehad. Heb een verwijsbrief voor de fysio voor spieren en ademhalingsoefeningen. Ben beniewd of dat helpt. Maandag zowieso weer naar de psycho.
dat is intresant.. gellukkig wat beweging erin voor jou.
mijn medicatie is verhoogd sinds vrijdag
onley schreef:ik voel me vandaag vreselijk constant pijn en druk op me borst dat ik me wel langzaam afvraag
of dit echt klachten zijn van stress of dat ik toch niet iets heb? dit kan toch niet zo zijn dat ik steeds steken/spierpijn? heb of wat het ook mag zijn van de stress..
ik vind het vreselijk dat je niet eens grondig onderzocht word bij zulke klachten en dan afvragen waarom ik in constante angst loop.
onley schreef:ik voel me vandaag vreselijk constant pijn en druk op me borst dat ik me wel langzaam afvraag
of dit echt klachten zijn van stress of dat ik toch niet iets heb? dit kan toch niet zo zijn dat ik steeds steken/spierpijn? heb of wat het ook mag zijn van de stress..
ik vind het vreselijk dat je niet eens grondig onderzocht word bij zulke klachten en dan afvragen waarom ik in constante angst loop.
Janneke2 schreef:onley schreef:ik voel me vandaag vreselijk constant pijn en druk op me borst dat ik me wel langzaam afvraag
Eh..... nou bedoel ik nadrukkelijk niet prescan, maar je kunt zelf ook onderzoeken of het mogelijk om stressgerelateerde zaken gaat. ...?
Je kunt uitzoeken wat jou doorgaans ontspant, opmerken hoe dat voelt en dat dan vergelijken.
En dat jouw stresshormonen je steken en spierpijn bezorgen: dat kan echt, helaas goed zo zijn.
En als je op die manier aanpakt, doorbreek je deze vicieuze cirkel.
.was lekker bezig..kon de tintelingen in mijn rug goed negeren..beetje hardlopen, alles weer oppakken..