Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sall

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 14:40

Ik ben zo blij dat mijn schouder zich goed houdt!
Zit stiekem aan zwaardere gewichten te denken.. Ook omdat ik hierna iets van shred it with weights wil doen

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 14:55

Gewoon heel rustig opbouwen met gewichten sall.
Je kunt beter iets te langzaam opbouwen dan een kapotte schouder hebben.

Je bent wel supergoed bezig. :j

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 14:58

Nou, ik heb mijn beweging voor vandaag ook weer gehad. := Geshred, halfuurtje naar verzorgpaard gefietst, buitenrit van 1,5 uur gemaakt en daarna weer teruggefietst. :))

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 15:02

Hoeven jullie niet te werken of naar school ofzo?

Voor mij is een van de argumenten om juist dit te doen dat het thuis kan en niet zo heel erg veel tijd kost. (Er gaat namelijk zo ontzettend veel vrije tijd in werken zitten!)

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 15:07

Ik zit in mijn tweede week van de meivakantie. Vanaf volgende week heb ik weer school = minder tijd. :j

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 15:08

heb besloten dat ik 20 mei weer ga beginnen met jillian. trek het naast mn hardloopschema nu gewoon echt niet. en wil niet dat mn knieën overbelast raken, of mn rug ermee stopt nu ik een hardloopwedstrijd heb op 19 mei...

wel 4kg kwijt, qua centimeters ben ik hetzelfde gebleven als net na de shred :)

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 15:10

Dat is een goeie Raponsje! Ik heb misschien ook wel een beetje een motivatiedipje wat betreft het shredden. Kan idd wel wat vaker de gewichten erbij pakken.

Margreet, Ik zit met een tussenstop van stage en heb dus 2 maanden vakantie. De zomermaanden moet ik dus gewoon werken ;-)

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 15:12

Margreet schreef:
Hoeven jullie niet te werken of naar school ofzo?

Voor mij is een van de argumenten om juist dit te doen dat het thuis kan en niet zo heel erg veel tijd kost. (Er gaat namelijk zo ontzettend veel vrije tijd in werken zitten!)

Geldt voor mij ook hoor! Ik ben ook gewoon aan het werk overdag, dat betekent dus 's avonds paardrijden en/of sporten. Ik vind het ook ideaal dat het gewoon thuis kan en niet zoveel tijd kost, dan is het nog enigszins te combineren.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-13 15:42

Ik denk dat ik NMTZ een keer ga proberen, volgens mij zit daar ook echt bijna geen gespring in :) Dan doe ik die workout gewoon tot mijn been genezen is, en dan ga ik weer verder of opnieuw beginnen met de Shred.

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 15:43

Hier begint de training ook saai te worden! Na 13x het filmpje (Level 1) opnieuw af te spelen (ben 1x overnieuw begonnen nadat ik een paar dagen moest stoppen omdat ik het zo druk had) kan ik nu met Jillian 25 minuten lang elke zin meepraten... :')

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-13 15:45

Waarom ga je dan niet verder naar level 2? Als je 2 en 3 beiden iets langer doet, heb je uiteindelijk ook 30 dagen, maar dan kun je nu wel weer met iets nieuws verder.

xDarkness

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 15:57

Jullie maken me echt een beetje bang hahahaha. Krijg je écht zoveel spierpijn dat je de trap niet meer op kunt? O.O Ik moet ook elke dag tien kilometer fietsen en in staat zijn mijn ponykind te verzorgen en te rijden... x'D. Nu snap ik wel dat dat per persoon verschilt, maar dan nog...

Blehhh, nog steeds zo ziek als een hond, wilde het vandaag eigenlijk proberen, maar ik krijg nu al geen lucht, laat staan als ik zo fanatiek aan de sport ga...
Wel ben ik vanaf vandaag gestopt met snoepen en tot nu toe gaat het aardig. Al heb ik nu wel trek in een zakje chips... Maar ik blijf er mooi vanaf! Zal ook tegen mijn ouders zeggen dat ze geen snoep e.d. voor mij mee moeten nemen. Wat er niet is, kun je ook niet eten.

Goed bezig iedereen! Knap hoor! Nu ik nog.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-13 16:08

Als je echt ziek bent, is het beter om even te herstellen, Darkness. Maar pas op dat je voor jezelf geen smoesjes gaat bedenken om maar niet te hoeven shredden. Want dan voel je je uiteindelijk alleen maar schuldig dat je het niet hebt gedaan en wordt het dus een vicieuze cirkel. Je zult inderdaad wel spierpijn gaan krijgen. No pain? No gain! Maar dat hoort er allemaal bij, iedereen hier kan prima traplopen e.d. maar wel met zuchten en steunen :') Je krijgt in het begin vooral last van je kuiten, dus dat zal je zeker met traplopen wel gaan voelen.

xDarkness

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 16:11

Ukkiee schreef:
Als je echt ziek bent, is het beter om even te herstellen, Darkness. Maar pas op dat je voor jezelf geen smoesjes gaat bedenken om maar niet te hoeven shredden. Want dan voel je je uiteindelijk alleen maar schuldig dat je het niet hebt gedaan en wordt het dus een vicieuze cirkel. Je zult inderdaad wel spierpijn gaan krijgen. No pain? No gain! Maar dat hoort er allemaal bij, iedereen hier kan prima traplopen e.d. maar wel met zuchten en steunen :') Je krijgt in het begin vooral last van je kuiten, dus dat zal je zeker met traplopen wel gaan voelen.

Daar heb je inderdaad gelijk in. :) Ik ben gelukkig wel een persoon dat als ik wat wil, het ook echt gebeurt, dus dat scheelt. Vind het alleen zo jammer! Ik had mezelf er helemaal ingesteld om vandaag te beginnen en dan komt dit er weer tussendoor. Als je me ergens vreselijk chagrijnig mee kunt krijgen, is dat het wel. En bovendien ben ik heel nieuwsgierig naar hoe ik het vol ga houden... (of niet...)
dus....

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-13 16:19

Je gaat het prima vol kunnen houden :j Het is echt niet moeilijk. Het enige waar je jezelf tegen moet kunnen verzetten is te snel resultaat willen zien, slecht blijven eten en de spierpijn. Ik vond het eerste level ook echt heel erg leuk, dus het is echt wel goed vol te houden hoor :) Als je er al vanuit gaat dat je het niet kan volhouden, dan zal dat je waarschijnlijk ook niet lukken inderdaad, omdat je dan al sneller opgeeft. ("Ja, zie je wel, het is veel te moeilijk.") Terwijl als je er positiever instaat ("Kom op, dit kan ik! En ik ben al zo ver! En ik wéét dat ik dit wil! En het voelt heerlijk om te sporten en ook nog eens resultaten te gaan zien!") dan is dat al heel anders en blijf je er makkelijker mee doorgaan. Je mindset is echt zó belangrijk. Dus ziek gewoon nog even een paar daagjes goed uit, en op een gegeven moment word je een keer wakker en denk je "Ja, vandaag ga ik beginnen!" en dan ook gewoon echt doen!

En voor de mensen die het zich afvragen; ik heb inderdaad niks te doen momenteel :+

xDarkness

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 16:25

Ukkiee schreef:
Je gaat het prima vol kunnen houden :j Het is echt niet moeilijk. Het enige waar je jezelf tegen moet kunnen verzetten is te snel resultaat willen zien, slecht blijven eten en de spierpijn. Ik vond het eerste level ook echt heel erg leuk, dus het is echt wel goed vol te houden hoor :) Als je er al vanuit gaat dat je het niet kan volhouden, dan zal dat je waarschijnlijk ook niet lukken inderdaad, omdat je dan al sneller opgeeft. ("Ja, zie je wel, het is veel te moeilijk.") Terwijl als je er positiever instaat ("Kom op, dit kan ik! En ik ben al zo ver! En ik wéét dat ik dit wil! En het voelt heerlijk om te sporten en ook nog eens resultaten te gaan zien!") dan is dat al heel anders en blijf je er makkelijker mee doorgaan. Je mindset is echt zó belangrijk. Dus ziek gewoon nog even een paar daagjes goed uit, en op een gegeven moment word je een keer wakker en denk je "Ja, vandaag ga ik beginnen!" en dan ook gewoon echt doen!

En voor de mensen die het zich afvragen; ik heb inderdaad niks te doen momenteel :+

Haha ik vind je in ieder geval erg motiverend, dus je doet iich wel íéts! :D Thanks! Ga ik ook zeker doen, ik ga morgen op mn gemak naar mn ponybeest en als dat allemaal een beetje soepeltjes verloopt, ga ik morgen ook aan de shred en dan zie ik het wel. Snotteren zal ik zeker nog wel een aantal dagen blijven doen, maar dat telt niet mee, ik ben namelijk standaard bijna altijd verkouden. Ik krijg weer kriebels en dat is niet alleen omdat ik het steenkoud heb haha.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 16:56

Ik ben net terug van de dokter en ben al 10,5 kilo zwaarder. :wow:
Zelf even op de sportschool mijn vetpercentage laten meten en dat is slechts 5% omhoog dus ik vind het eigenlijk heel schappelijk.

Zeker omdat veel van de 10,5 kilo vocht zal zijn.

Nog 3 maanden, dan een maand rust en dan kan ik de kilo's er weer af sporten.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-13 17:00

Uiteindelijk is het toch ook een hele workout om dag in dag uit die 10 kilo met je mee te sjouwen ;)

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 17:04

Eer kind en alle vocht idd eruit is houd je niet extra's meer over joh..
haha.. ja, je BMR zal ook omhoog zijn!

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 17:08

Ukkiee schreef:
Uiteindelijk is het toch ook een hele workout om dag in dag uit die 10 kilo met je mee te sjouwen ;)

Ik sportte normaal minimaal 6 uur per dag en gebruik gewichtjes van 5 kilo per hand en enkel gewichten van 2 kilo dus die 10 kilo extra voel ik echt niet. :')

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 17:11

Cindeeh: Ziet er lekker uit! En flink ontbijten is slim vind ik :)

Sall: Je schouder doet het nu toch al heel lang goed! Misschien zijn van die enkelgewichtjes van 250 gram een idee?

Wat dat shredden en saai betreft: Je kan het toch altijd moeilijker maken? Neem er extra gewichten ofzo bij. En je kan toch altijd oefeningen verder, breder en dieper doen?

Hardlopen met je paard is echt gaaf :D

Wow 10 kilo al Raponsje! Je zal al een mooi buikje hebben :j

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 17:17

Wow Raponsje! Wat gaat de tijd hard! Heb je al een mooie buikfoto? :)

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 17:37

phormicola schreef:
Wow Raponsje! Wat gaat de tijd hard! Heb je al een mooie buikfoto? :)

Nee, ik moet nog echt even "uitbuiken".
Ik zie er nu uit alsof ik de afgelopen paar maanden op de bank gelegen heb en teveel chips heb gegeten, maar alleen plaatselijk op mijn buik ben aangekomen. :')

Maar na mijn zwangerschap:
Afbeelding

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 18:11

Hahahaha ja het gaat erna snel, helemaal als je in zo een goede conditie verkeerd als jou raponsje en het sporten zo in je systeem zit

Bij mij is het er nu (na 17 jaar) _O- pas echt af..
En ik merk dat mijn vel dat laatste stukje helaas niet helemaal mee strak strak trekt..

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 18:27

Dat komt misschien nog gewoon Sall! Je doet het immers op een heel gezonde manier, met een gezond eetpatroon en veel sport :)

Ik denk altijd maar: als we op vier maanden tijd al zo'n resultaat hebben behaald... wat gaat dat dan wel niet worden na een jaar :)