Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Margreet schreef:Hoeven jullie niet te werken of naar school ofzo?
Voor mij is een van de argumenten om juist dit te doen dat het thuis kan en niet zo heel erg veel tijd kost. (Er gaat namelijk zo ontzettend veel vrije tijd in werken zitten!)
Ukkiee schreef:Als je echt ziek bent, is het beter om even te herstellen, Darkness. Maar pas op dat je voor jezelf geen smoesjes gaat bedenken om maar niet te hoeven shredden. Want dan voel je je uiteindelijk alleen maar schuldig dat je het niet hebt gedaan en wordt het dus een vicieuze cirkel. Je zult inderdaad wel spierpijn gaan krijgen. No pain? No gain! Maar dat hoort er allemaal bij, iedereen hier kan prima traplopen e.d. maar wel met zuchten en steunenJe krijgt in het begin vooral last van je kuiten, dus dat zal je zeker met traplopen wel gaan voelen.
Ukkiee schreef:Je gaat het prima vol kunnen houdenHet is echt niet moeilijk. Het enige waar je jezelf tegen moet kunnen verzetten is te snel resultaat willen zien, slecht blijven eten en de spierpijn. Ik vond het eerste level ook echt heel erg leuk, dus het is echt wel goed vol te houden hoor
Als je er al vanuit gaat dat je het niet kan volhouden, dan zal dat je waarschijnlijk ook niet lukken inderdaad, omdat je dan al sneller opgeeft. ("Ja, zie je wel, het is veel te moeilijk.") Terwijl als je er positiever instaat ("Kom op, dit kan ik! En ik ben al zo ver! En ik wéét dat ik dit wil! En het voelt heerlijk om te sporten en ook nog eens resultaten te gaan zien!") dan is dat al heel anders en blijf je er makkelijker mee doorgaan. Je mindset is echt zó belangrijk. Dus ziek gewoon nog even een paar daagjes goed uit, en op een gegeven moment word je een keer wakker en denk je "Ja, vandaag ga ik beginnen!" en dan ook gewoon echt doen!
En voor de mensen die het zich afvragen; ik heb inderdaad niks te doen momenteel![]()
phormicola schreef:Wow Raponsje! Wat gaat de tijd hard! Heb je al een mooie buikfoto?