Borstvergroting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

loez

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 18:46

Fijn Laura! En niks geks hoor, 2 verschillende hoeveelheden CC! Hoor het regelmatig! :)

Goed gevoel bij?
En zelfde vraag als gianti, ga je nog naar andere artsen toe? :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 18:47

Bij mij zit er zelfs 25cc verschil in idd :))

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 19:02

Bij mij zijn in beide borsten 560cc gegaan..

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 19:07

Bij mij beide 260, maar ik pastte een AA nog niet eens :(. Geen enkele bh... Lang leve de kipfilets :') nu niet meer nodig gelukkig

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 19:18

Hahaha heb de kipfilets ook nog liggen idd

Vandaag heel stuk minder pijnstillers op!! Kan ook veel meer en zelfstandig opstaan lukt ook :D ben alleen extreem snel moe

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 20:04

Fijn gianti! Evengoed nog rustig aan doen! Ook al heb je het idee veel meer te kunnen. Goed en op tijd rusten is echt belangrijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 20:11

Ik heb mijn implantaten subglandulair, dual plane lijkt me veel pijnlijker. Dan drukt je spier bij aanspannen toch steeds op het implantaat? Voel je dat in het begin niet erg?
( Bij mij destijds voor subglandulair gekozen omdat ik aan krachttraining deed)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 20:11

Ja merk dat je snel veel beweegt hahaha idd oppassen en die hechtingen jeuken als de pest :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 20:13

Anoniem schreef:
Ik heb mijn implantaten subglandulair, dual plane lijkt me veel pijnlijker. Dan drukt je spier bij aanspannen toch steeds op het implantaat? Voel je dat in het begin niet erg?
( Bij mij destijds voor subglandulair gekozen omdat ik aan krachttraining deed)

Ik doe ook aan krachttraining en paaldansen dus heel benieuwd hoe dat straks gaat. Maar ja alles doet pijn nog :') kon deurhendels niet eens omlaag doen

Hypericum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 21:55

Hier een meelezer.
Al jaren is de gedachte in meer of mindere mate aanwezig..
Door dit topic actiever gaan lezen en vooral kijken naar voor en na foto's.
Maar wat me ontzettend tegenvalt, is dat ik veel resultaten echt niet mooi vindt :(

Zeker als ik foto's zie van vrouwen met een kleine cupmaat en een slank figuur (wat bij mij dus ook het geval is) Vooral de vooraanzichten, dat je toch duidelijk kan zien dat er silliconen in zitten, nee niet mooi.

Ligt dat aan de hoeveelheid cc's? Of is zoiets echt onoverkomelijk als je AA/A hebt (en lang en heel slank bent).

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 21:59

Hahahaha en bedankt #kidding

Heel snel zijn protheses te breed als je smal bent :) als je echt big boobs wil zal je dus snel randen zien als je en weinig eigen weefsel hebt en smal brnt.

Meeste vrouwen krijgen rond 400cc, bij mij was dar al te breed voor mijn borst. Belangrijk dat je eerlijke chirurg hebt, die je ook waarschuwde ervoor. Nio zei het bij mij ook, hij kon er zelfs 500cc in krijgen, maar je zal randen zien en dat tepel naar binnen gaat staan etc

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:05

Ik ben eens eerder geweest, maar dat beschouw ik niet als een serieus consult, Diana gabriels vond ik helemaal geen fijne praktijk en ben al een tijdje terug (2jaar) bij medi consult geweest, geen pas afspraak maar meer wat het allemaal inhield.

Deze arts was heel eerlijk, hij kon er wel meer in krijgen, maar dit zou er onnatuurlijk uit zien. Ik kan een anatomische prothese, voor de spier en dan een iets kortere prothese omdat ik weinig ruimte op het borstbeen heb. Hij zei dat het er bij mij heel natuurlijk uit gaat zien omdat mijn borst zelf ietsje breder is en mijn vel strak, maar wel soepel is... Er werd zo lang de tijd voor mij genomen, ik voelde me erg op mijn gemak bij de chirurg

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:20

Ik heb toevallig laatst nog veel voor en na foto's zitten kijken, daarna ook nog die van mezelf en wat mij toen voornamelijk opviel, de na foto's worden een week of 2-3 na de operatie gemaakt. Juist bij meiden die van niets naar iets gingen, is het nog enorm opgezet en strak. Ik denk als ik van mezelf nu na 4 jaar een na foto zou maken, dat het er een stuk beter en natuurlijker uit ziet. Mijn borsten na de operatie waren hard, zat aardig strak en nog redelijk hoog. Na ruim een half jaar waren ze een stukje gezakt en werden het steeds meer mijn 'eigen' borsten.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:27

Dat is denk ik inderdaad het probleem
Ik ben van niets naar 70E gegaan met 400cc bij dr Nio. Alweer bijna 8 mnd geleden

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:30

Susem, merk jij ondertussen ook al dat het steeds minder hard wordt en iets zakt?
Duurt echt wel even voor je huid en alles er compleet aan gewend is :)

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:35

Ja absoluut!

Als zijn vooral mijn tegels en de huid daar om heen bij vlagen nog steeds extreem gevoelig

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:09

Dat duurt ook een hele tijd! Mijn linker tepel en het gedeelte eronder blijft wat doof aanvoelen. Heb er geen last van verder :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:13

Hihihi tegels

WoW boobs lijken bijna cup groter vandaag en heeel stuk ronder :):)

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:22

Jeeeej goed nieuws

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:23

Na tien jaar is het gebied aan de onderkant bij mijn beide borsten nog steeds gevoelloos/ tintelend.
Bij mij ziet het er inmiddels heel natuurlijk uit, als je het niet weet kun je echt niet zien dat er siliconen in zitten. Ook dames van lingeriewinkels kijken er altijd raar van op als ik het zeg en die zien toch heel wat.
Als ze goed gezet zijn gaan ze met de tijd vanzelf natuurlijk "hangen". ( niet echt hangen gelukkig)
Voordeel vind ik dat ( ondanks dat ze dus naar cup H uitgerekt zijn geweest), als ik mijn bh uittrek er niets veranderd. De boel valt dan niet slap omlaag of wordt ineens platter ofzo. Ze zakken altijd wel heel iets naar onder uit met de jaren, en dat zal met een hele grote zware cupmaat wel ietsje meer zijn als met een wat kleinere, maar zelfs na borstvoeding geven en 20 kilo gewichtstoename en dat er ook weer af blijven ze behoorlijk vormvast en stevig.
Dat lukt je met natuurlijke borsten niet, dan krijg je lege theezakjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:28

Gianti schreef:
Hihihi tegels

Hoe is het met het vocht? Verdwijnt dat ook al?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:46

Anoniem schreef:
Gianti schreef:
Hihihi tegels

Hoe is het met het vocht? Verdwijnt dat ook al?

Jaa langzaam aan, kam weer andere sportbh aan zonder in ademnood te komen. Staat echt alleen enorm strak nog

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:53

Hello new boobs :') duurt nog wel ff hoor voor ze minder strak staan :) geduld :D

Hoe zijn je wonden btw? :) voor zover je kunt zien?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 00:10

Ik kan ze niet Sien _O- mam zei heel mooi klein

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 00:20

Voor de spiegel staan en dan achterover leunen :'), maar wellicht lukt dat nog niet haha!

Zo zei mijn schoonpa vlak voor mijn operatie, say goodbye to your feet, you Will never see them again when your laying (geeeen id hoe je t schrijft op z'n Engels) down :')

Fijne humor heeft die man altijd :D